Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn grote broer.

U leest om dit moment het verhaal Mijn grote broer gepost door Robbedoes. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Robbedoes
Gepost op: 2008-11-17

Verhaal:

Mijn grote broer

Mijn broer Dorus stond bij mij altijd hoog aangeschreven, maar wat hij mij pas vertelde daar viel ik stijl van achterover. Hij was altijd vol van normen en waarden, maar nu viel hij voor mij toch van zijn voetstuk. Hij was ± 23 jaar getrouwd met Noor m’n schoonzus en had een (ogenschijnlijk dus) goed huwelijk.
Samen met Noor tenniste hij en daar leerde ze ook veel vrienden kennen. Zo leerde Dorus daar Emma kennen die getrouwd was met Dennis, ook een tennisvriend van Dorus en Noor. Ze speelden vaak met en tegen elkaar (gemengd dubbel / damesdubbel / herendubbel maar ook enkelspelen). Ook na afloop was het gezellig aan de bar. Dit ging zo een tijdje door. Het kwam ook wel eens voor dat Dorus en Emma samen dubbelden tegen anderen dan Noor en Dennis.
Zo ontstond er een band tussen Dorus en Emma. Ze zaten dan nog lekker na te praten aan de bar of op de parkeerplaats bij hun auto of fiets. Ze vertelden elkaar van alles, ook over hun beider relaties. Er ontstond toch een soort klik tussen hun, ze vonden dezelfde dingen leuk. Na afloop van een feestavond op de tennisclub gingen ze een keer samen weg. (Dit was na een aantal jaren). Dennis was er niet en Noor hield niet zo van dit soort feestjes en ging al wat eerder naar huis. Mijn broer Dorus en Emma zaten in de feestcommissie en bleven nog even opruimen. Ze waren beide op de fiets gekomen. Het was een zomerse dag en ze waren dan ook luchtig gekleed. Toen alles opgeruimd gingen ze zo’n beetje als laatste weg. Alleen hun fietsen stonden er nog. Ze moesten allebei een andere kant uit.
Toen ze afscheid namen gaven ze elkaar een zoen, eerst op de wangen maar daarna op de mond. Dit ging al snel over in een tongzoen. Na een week moesten ze weer met elkaar tennissen en belde Emma Dorus op zijn mobiel en zei ik kom vanavond met m’n eigen auto je kunt meerijden als je wilt. Dat vond m’n broer wel een goed plan. Aldus geschiedde.
Emma haalde hem dus thuis op. Na afloop stapten ze gekleed in een trainingspak in de auto die geparkeerd stond op de (afgelegen) parkeerplaats van de tennisclub. Na nog even gepraat te hebben gingen ze weer zoenen en nog heftiger dan de vorige keer. Emma deed haar trainingsjasje open om Dorus de gelegenheid te geven om aan haar borsten te zitten. Dit duurde even en toen moesten ze stoppen (er kwam iemand voorbij) en gingen naar huis.
Dit tafereel kwam nog enkele malen voor verspreid over maanden. Tegen de tijd dat het voorjaar was gingen ze weer op de fiets. In het voorjaar waren ze meestal gekleed in hun tennispakjes. Zij een shirt met rokje, hij een shirt met broekje. Op een dag onweerde het vlak voordat Emma weg wilde gaan en pakte ze snel de auto.
M’n broer was op de fiets gekomen. Na afloop liep hij (met de fiets aan de hand) met haar mee naar haar auto. Daar aangekomen gingen ze samen in de auto zitten en begonnen gelijk met (tong)zoenen. Hun beider handen gleden over elkaars been. Waar zij stopte ging hij door en schoof met zijn hand onder haar rokje. Zij gaf duidelijk aan het wel prettig te vinden en deed haar benen iets uit elkaar zodat Dorus de kans had om met zijn vingers bij haar kutje te komen. Zij liet hem begaan en hij schoof haar slipje iets opzij en zodoende kon hij met zijn vingers haar klitje aanraken en haar vingeren. Een maand later waren ze beide op de fiets en reden ze (op weg naar huis) over een fietspad door het bos.
Daar stopten ze om weer lekker met elkaar te zoenen. Ze raakten opgewonden en vonden het spannend in een donker bos. Emma greep in al haar passie Dorus flink in zijn kruis en kneep er even in. Terwijl hij nog nakreunde hiervan liet Emma zich zakken en haalde de lul van Dorus uit zijn broek. Ze begon hem geweldig te pijpen, haar hoofd heftig heen en weer halend. Ze zoog hem helemaal leeg. Moe, maar voldaan stapte ze weer op de fiets en gingen ieder naar huis. Een maand later moesten ze op zaterdagmiddag tennissen en na afloop van die partij stelde Emma voor met haar mee te gaan naar huis. Haar man was op reis, dus hadden ze het rijk alleen.
Zo gezegd, zo gedaan. Thuis aangekomen (vrijstaand huis), zette ze de auto in de garage. Ze wisten niet hoe snel ze naar binnen moesten gaan. In de kamer begonnen ze elkaar uit de tenniskleding te helpen. Ze had een witte sport-bh en sportslip aan en m’n broer had een boxershort aan. Vol passie gingen ze op de bank tekeer. Eerst zij bovenop hem, daarna nam hij haar van achteren en tenslotte maakten ze elkaar klaar met de mond. Dit was het begin van een “buitenechtelijke” relatie, welke enige jaren stand heeft gehouden zonder dat iemand er van wist. Het is inmiddels ten einde. Maar ik was zeer verbaasd dat mijn broer tot zoiets in staat was.


Aantal keer bekeken: 24825
Waardering: 6.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online