Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn heerlijke collega.

U leest om dit moment het verhaal Mijn heerlijke collega gepost door henk van der molen. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: henk van der molen
Gepost op: 2008-8-14

Verhaal:

Mijn heerlijke collega
Ik zal me even voorstellen, ik ben Henk en ben 28 jaar. Ik werk op een basisschool, waar Dianne ook werkt. Zij is 27, net als mij ongetrouwd, is geweldig knap, met heerlijke rondingen. Het begon op een vrijdagmiddag, toen ik een keer een gesprek met haar had, over een of ander project. Ze had een diep uitgesneden truitje aan, elke keer als ze iets voorover boog, kon ik er zo bij inkijken. Op een gegeven moment had ze dat door, en keek ze mij heel doordringend aan, met een hele geile blik. Ik stond op en liep naar de andere kant van het buro. Ik zoende haar vol op de mond, en het duurde niet lang totdat onze tongen elkaar vonden. Ik masseerde haar tepels tot ze harde knopjes waren. Toen ging ze naar beneden en trok mijn broek open. In 1 beweging trok ze hem met mn boxer naar beneden. Ze nam mijn keiharde paal in haar mond en begon hard te zuigen. Het duurde niet lang, of ik heb haar keel volgespoten. Toen heb ik haar op het buro gelegd en heerlijk gebeft. Toen ze al haar kleren uit begon te trekken, heb ik dat ook gedaan. Ze ging liggen op het buro met haar heupen op de rand. Ik stak mijn paal in haar natte kutje, en neukte haar diep en lekker, totdat we allebei heerlijk klaar kwamen.
Nadat we ons hadden aangekleed, zei ze dat ik met haar mee moest gaan naar huis. Dat kon ik niet laten. We stapten in haar auto, waar we eerst nog een x hebben getongd voordat we wegreden.

Toen we bij haar flat aankwamen, stonden we bij de auto, aan het begin, halverwege en bovenaan de trap heftig te zoenen.
In de woonkamer kleedden we ons direct uit. Ze legde mij op de grond en begon me te pijpen. Ik draaide haar boven mij en begon een heerlijke 69! We kwamen allebei schokkend klaar en likten alles van elkaar op. We liepen al zoenend naar haar slaapkamer waar we op bed gingen liggen. Ik stak mn paal in haar kletsnatte kutje, en begon te pompen. Plots draaide zij zich om, zodat zij bovenop me kwam te zitten. Ze reed me heerlijk naar een orgasme, dat ongeveer kwam tegelijk met haar.
We puften even uit op bed, totdat ze zich omdraaide, zodat ze met haar buik op bed lag. Ik bedacht me geen moment, en stak een vinger in haar mond, ze zoog eraan, ik haalde hem eruit, en stak hem in haar kontje. Ze gilde het uit van genot. Ik vingerde haar even, met steeds een vingertje meer. Toen ik stopte smeekte ze om meer. Ik bracht mijn pik in stelling en drukte die er langzaam in. Ze kreunde hard. Ik begon haar langzaam in haar kontje te neuken, terwijl ik haar klitje en tieten met mn handen begon te masseren. Ze kreunde van genot. Ik pompte tot ik haar darmen vol spoot. Op dat moment kwam zij ook aan een orgasme met een gilletje van genot, voelde ik haar spieren samentrekken.
Ik kwam naast haar liggen en tongde haar heerlijk. Toen trok ze me overeind, en nam me mee naar de douche. We zeepten elkaar ik, met nadruk op de geslachtsdelen.
Ik kon het niet meer laten, en ging door mn knieen. Ze deed haar benen een beetje verder open, zodat ik alle ruimte had. Ik maakte rondjes met mn tong rond haar klitje, ik stak hem in haar spleetje, dat heerlijk nat was. Zo befte ik haar naar een hoogtepunt. Toen was het mijn beurt. Na een heerlijk tongzoen, ging zij door de knieen. Ze pijpte me, zoals ik nog nooit had meegemaakt.
Toen ze voor me kwam staan, met haar kutje opengesperd, stak ik mn, alweer keiharde, paal in haar. En voor de zoveelste keer die dag, kwamen we heerlijk klaar.
Later droogden we elkaar heel sensueel af, en kleedden we elkaar aan. Aangezien het weekend was, en we allebei alleenwoonden, bleef ik bij haar eten en slapen, waarbij we een heleboel erotische dingen meemaakten.

Aantal keer bekeken: 14120
Waardering: 7.02 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 20 bezoekers online