Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn nieuwe waterpoloclub.

U leest om dit moment het verhaal Mijn nieuwe waterpoloclub gepost door Xander. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Xander
Gepost op: 2009-4-7

Verhaal:

Mijn nieuwe waterpoloclub
Al jaren doe ik aan waterpolo. Het is echt een heerlijke sport. Sowieso hou ik van water, waardoor ik veel in het zwembad te vinden ben, maar het is extra lekker om in zo’n teamsport fysiek helemaal tot het gaatje te gaan om daarna uitgeteld en helemaal leeg samen wat te drinken in de kantine van het zwembad. Helaas ben ik kortgeleden vanwege mijn werk verhuisd naar een ander dorp en moest daardoor opzoek naar een nieuwe club.

Er bleek wel een club te bestaan in het dorp, maar die was wel op sterven na dood. Wedstrijden werden er al jaren niet meer gespeeld en er was ook geen sprake van vaste teams, om die reden werd er gespeeld met gemengde teams. Iedere dinsdagavond was het weer afwachten wie er op kwamen dagen en met hoeveel we tegen elkaar konden spelen. Gelukkig was het geen oude lullen club, er zaten voornamelijk jongeren van mijn leeftijd bij, maar wel veel te weinig. Met de meeste lui kon ik al vrij snel goed, al waren er een paar teruggetrokken types met wie ik niet veel contact had. Een er van was een meid van mijn leeftijd, Karin heette ze. Een lekker lijf en een mooi koppie, maar met schuchtere en soms felle ogen. Ze was niet spraakzaam, vaak teruggetrokken, maar in het spel extreem fanatiek. Verder waren er nog een tweetal nerds waarvan je niet veel hoefde te verwachten. Die kwamen meer voor het water dan voor de sport. De rest was ok, en de sfeer was dan ook goed.

Op een van de dinsdagavonden waren we met z’n tienen en speelden vijf tegen vijf. We hadden veruit het sterkste team, maar hadden wel moeite te winnen door het fanatieke spel van de anderen. Ook Karin zat bij de tegenpartij samen met nog twee meiden, Christel en Petra, een van de nerds en een inmiddels goede vriend van me. De duels waren fel en er was veel fysiek contact. Bij een van de duels voelde ik, naast het gebruikelijke duw en trek werk, een hand tussen mijn benen doorglijden en daarbij stevig mijn ballen en mijn lul aanrakend. Doordat we met z’n vijven op een kluitje zaten was het niet te achterhalen wie dat gedaan had en of het bewust was. Ik keek snel om me heen en zag een teamgenoot van mij en verder de drie meiden van de tegenstander. Ik zocht oogcontact met alle drie om te peilen of ik iets aan ze kon merken. Helaas was er geen enkel spoor te bekennen, dus moest het wel toeval geweest zijn.
Dat het tegendeel waar was bleek al snel. Nog geen tien minuten later, toen ik een bal probeerde te vangen, werd er weer aan alle kanten getrokken. Terwijl ik met de bal probeerde weg te komen om die te kunnen passen voelde ik heel duidelijk een hand die me vol mijn lul vastgreep. Toeval was dit duidelijk niet, want daarvoor duurde het te lang. Ik draaide me vlug om, om te zien wie dit gedaan had. Achter me zaten drie achter volgers, een van de nerds, en twee meiden, Petra en Karin. Petra keek me recht in het gezicht aan, maar ik zag geen enkele blik waaruit ik op kon maken dat zij het had gedaan. Karin had helemaal geen oog voor me, maar was enkel op weg naar de bal. Ik passte snel door en werd daarna met rust gelaten.
Vijf minuten later gebeurde het weer. Nu waren er weer twee meiden in de buurt, maar nu was het Christel en Karin die achter me aan zaten. Karin zwom me fanatiek voorbij om met geweld de bal te bemachtigen, maar Christel was te ver weg om het gedaan te kunnen hebben. Het moest Karin wel geweest zijn, maar zij gaf geen enkele reactie of teken dat zij het had ook echt gedaan had. Om dat ik graag wilde weten wie dit gedaan had en waarom, besloot ik de meest waarschijnlijke optie, Karin, uit haar tent te lokken. De manier was kinderlijk simpel: oog om oog, tand om tand.
Toen Karin vlak bij mij in de buurt was, kreeg ik de bal, maar liet deze bewust schieten zodat de bal over me heen bij Karin terecht kwam. Direct zwom ik achter haar aan, kwam op gelijke hoogte en greep haar onder water vol tussen haar benen. Bij het loslaten liet ik mijn middelvinger tussen haar lippen doorglijden zodat de stof van haar badpak tussen haar lippen werd geduwd. Zonder haar aan te kijken zwom ik door, greep net voor haar de bal weg en scoorde de 4-1.
Net voordat het spel werd hervat keek ik haar aan, maar zij vermeed elk oog contact. Ik snapte niet wat er in haar hoofd omging, het was een apart figuur. Aangezien zij, tenminste dat vermoedde ik, al drie keer mijn lul had vast gepakt, besloot ik door te gaan tot de teller gelijk stond. Alleen wilde ik het wel beter doen dan zij. Als ik haar dan toch uitdaag, dan maar direct goed. Ik wilde met mijn hand onder haar badpak komen en mijn vinger door haar kut laten glijden. Dit moest snel en uit het zicht van de anderen gebeuren. Ik besloot gebruik te maken van de hoge insnijding bij haar heupen. Als ik mijn hand over haar bovenbeen richting haar buik onder de stof van haar badpak schoof en dan direct afboog naar beneden moest het lukken. Ik wachtte me kans rustig af en probeerde de meest ideale positie te kiezen.
Na een aantal duels met Karin lukte het me eindelijk om tijdens een actie me naast haar te manoeuvreren, ik dook onder water, raakte met mijn rechterhand haar bovenbeen en gleed onder de stof van haar badpak naar haar buik om direct tussen haar benen te glijden. Onder de stof gleed ik met mijn hand over haar poes en voelde de warme schaamlippen onder mijn handen. Bij het terugtrekken van mijn hand liet ik mijn wijsvinger diep bij haar naar binnenglijden om bij het verlaten van haar lekkere grotje nog kort haar klitje aan te raken. Toen trok ik mijn hand terug en veranderde onderwater van richting om achter haar boven water te komen. Ik keek om me heen en hield me van de domme, net alsof ik de bal had gemist.
Ik keek om me heen en zag dat niemand iets gezien had, alleen Karin keek me stak aan. Haar blik verried niets. Was ze kwaad of vond ze het juist lekker? Uit haar donkere ogen was niets op te maken.
Mijn paal was in de tussentijd wel gegroeid, dus ik moest even kalm aan gaan doen, om zometeen bij het verlaten van het zwembad niet enorm op te vallen.

Na een denderende 8-2 overwinning hielden we het voor gezien en verlieten het bad. Ik hielp nog met het opruimen van de doelen en het andere materiaal. Voordat ik naar de douches liep, dook ik nog even het water in om een baantje uit te zwemmen. Aan het einde van het bad hees ik me uit het water en klom op de kant. Net voordat ik de doucheruimte in liep kwam van achter een muur plotseling Karin pal voor me staan. Met haar handen in haar zij keek ze me strak aan.
‘Waar sloeg dat op?’
‘Wat bedoel je?’ vroeg ik onnozel
‘Wat je in het zwembad bij me deed!’
‘Ik wilde quitte spelen, maar jij hebt nog een punt voorsprong,’blufte ik. Ik zei het met een lach omdat ik toch echt wel hoopte dat ze het goed oppakte. Tenslotte wist ik niet eens of zei het echt had gedaan. Ze keek mee indringend aan. Een paar seconden stonden we zo tegenover elkaar. Het leek wel een eeuwigheid.
Wat is dit voor iemand, vroeg ik me af. Wat wil ze nu?
Nog voor ik het goed en wel door had stond ze pal naast me en zat haar hand in mijn zwembroek, ze kneedde mijn lul en mijn ballen en rende daarna naar het water. ‘Kom dan, je staat nu twee punten achter!’ en met een sierlijk duik verdween ze onder water. ‘De geile bitch!’ dacht ik, maar ik hoefde niet lang na te denken en dook haar achterna. Ik zocht haar op in het water en binnen korte tijd waren we verwikkeld in een kat en muis spel. Ik nam me voor om niet te gaan winnen, maar het bij een keer te houden, maar die ene keer zou wel heel lang worden!
Toen ik vlak bij haar was zwom ze snel weg, maar na een paar slagen was ik bij haar, pakte haar bij haar voet en trok haar naar me toe. Met een beweging greep ik weer vol tussen haar benen en wurmde mijn handen onder de stof van haar badpak. Ze probeerde eerst los te komen van me, maar toen ze merkte dat dat niet lukte veranderde ze van tactiek; ze gleed met haar hand in mijn zwembroek en pakte mijn inmiddels stijve paal vast. Ondertussen gleed ik met mijn vinger bij haar naar binnen en begon diep bij haar naar binnen te stoten. Midden in het zwembad waren we elkaar zo aan het vingeren en aftrekken. Onze hoofden waren nu ook vlak bij elkaar en ik keek in haar donkere ogen en zag voor het eerst een blik die ik begreep: haar ogen vlamden van de geilheid en de lust, haar hele lijf sprak maar een taal: seks! Onze tongen vonden elkaar al snel waren we verwikkeld in een heerlijke strijd om elkaar zo lang en diep mogelijk te nemen.
Karin maakte zich los en zwom naar de kant, maar voor dat ze bij de kant was, had ik haar al weer te pakken. Ze wilden uit het bad klimmen, maar ik hield haar tegen. Ik pakte haar vast aan haar billen en ging met mijn voeten op het randje onder water staan. Met een had trok ik eerst mijn zwembroek naar beneden en daarna haar badpak tussen haar benen. Ik stond er nu goed voor. Ze probeerde nog een keer los te komen, maar ik hield haar stevig vast. Ik drukte mijn paal vanachteren tegen haar hete kutje en drukte zachtjes tegen haar schaamlippen. Voordat ze weer los kon komen drukte ik door en stootte diep bij haar naar binnen. Een kreun ontsnapte uit jaar mond en ze liet zich voorover op de kant zakken. Terwijl ze zo mak bleef liggen stootte ik met lange halen diep in haar. Met mijn ander hand gleed ik aan de voorkant haar badpak in en zocht haar klitje op. Aan haar gekreun te horen vond ze het lekker en ik voerde het tempo dan ook extra op, tot ze met een siddering trillend klaarkwam. Ik was nog niet zo ver, maar wilde me sparen voor het vervolg.
Karin draaide zich om en gaf me een heerlijk zoen. ‘Hier heb ik zooo lang naar verlangd!’ zei ze ‘vanaf de eerste dag dat ik je zag wilde ik je al, maar tot vandaag durfde ik het niet.’
‘Ik had het niet verwacht van je,’ gaf ik toe ‘maar verrassingen zijn het lekkerste hè?’
Ze klopte met haar hand op te kant ten teken dat ik daar moest gaan zitten. Ik hees me op uit het water en ging op de rand van het zwembad zitten. Karin ging op het randje staan en sloeg een arm om mijn billen en pakte met de andere hand mijn paal. Met haar tong draaide ze rondjes om het randje van mijn eikel voordat ze hem helemaal in haar mond nam. Het gevoel was verrukkelijk en ik liet me dan ook ontspannen achterover hangen op mijn armen om te genieten van dit heerlijke gevoel. Ik zag en voelde hoe ze mijn lul afwisselend likte, kuste en weer helemaal in haar mond liet verdwijnen. Haar zuigende bewegingen maakte dat er zich een enorm orgasme me van mij meester maakte. Karin merkte dit en haalde mijn paal uit haar mond en trok mij verder naar mijn hoogtepunt, waarna mijn zaad in stralen in de lucht spoot. Daarna nam ze mijn lul weer in haar mond en likte de laatste restanten op.
Vanuit de richting van de uitgang hoorde we iemand applaudisseren. De vrouw die bij de kassa stond had staan toekijken. Ze keek ons aan met een knipoog. ‘Maak maar af waar je bezig bent, dan ga ik daarna afsluiten…. Iedereen is verder al weg.’
Karin liet zich dat geen tweede keer zeggen. Ze klom uit het water en nam me mee naar de bankjes aan de rand van het zwembad. Ze gebaarde me te gaan zitten. Terwijl ik het me gemakkelijk maakte op het bankje ging ze recht voor me staan en begon sensueel haar badpak uit te trekken, waardoor ik een mooi zicht kreeg op haar heerlijke lichaam. Ze had heerlijk volle borsten en een mooi glad geschoren kutje. Botergeil werd ik weer van deze meid. Ik stond op, deed mijn zwembroek ook uit, waardoor mijn inmiddels weer hard geworden lul weer de vrijheid kreeg, en liep naar haar toe en duwde haar voor over. Terwijl ik in mijn ooghoeken de vrouw van de kassa nog steeds zag staan kijken schoof ik mijn keiharde lul weer diep bij Karin naar binnen en begon haar met lange halen te neuken. Toen ik mijn zaad voelde opborrelen trok ik me terug, pakte haar vast en liet haar gaan zitten op de bankjes. Haar benen plaatste ik ver uit elkaar, knielde voor haar neer en proefde voor het eerst haar lekkere poes. Met mijn vingers nam ik haar klitje onder handen en met mijn tong drong ik tussen haar lippen naar binnen. Ik likte haar in een hoog tempo en voelde aan haar ademhaling dat ze ging komen. Om haar hoogte punt nog heftiger te laten zijn, nam ik haar klitje met mijn tong over en schoof twee vingers diep bij haar naar binnen. Het soppende geluid verraadde hoe geil ze echt was. Ik ging door tot ik voelde hoe ze weer klaar kwam.
We stonden op en liepen naar de douches, om het daar definitief af te maken. Net voor dat ik bij de douches aankwam kwam de vrouw van de kassa voorbij. In het voorbij gaan liet ze haar hand langs mijn ballen en mijn lul glijden.
‘Ik snap wel waarom ze zo’n zin had in je…’ zei ze ‘geniet er nog even van, maar maak het niet te laat.’
Onder douche stond Karin zich inmiddels helemaal in te soppen. Ik hielp haar hier bij en verkende zo haar hele lichaam.
Terwijl ik met haar rug bezig was duwde ik haar al masserend voorover en duwde mijn eikel weer tegen haar schaamlippen. Mijn paal gleed haar soppend natte kut in en ik begon weer op haar in te beuken. Ik schroefde het tempo steeds verder op. Ik voelde als snel mijn hoogtepunt komen en ik spoot dan ook al snel mijn zaad diep in haar kut. Ik stootte nog twee keer diep naar binnen en trok me toen terug.
We vielen elkaar in de armen en hebben nog lang zo samen onder de douche gestaan. We gaven elkaar nog een lange tongzoen en kleedde ons toen weer aan.
Nadat we aangekleed waren pakten we onze spullen en liepen naar de uitgang. Bij het verlaten van het zwembad bedankte ik de vrouw bij de kassa voor haar geduld.
‘Geen probleem hoor’ zei ze glimlachend ‘als je je e-mailadres geeft mail ik je de foto’s wel!’


vdberg.alex224@gmail.com

Aantal keer bekeken: 14766
Waardering: 8.36 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online