Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn onmogelijke liefde.

U leest om dit moment het verhaal Mijn onmogelijke liefde gepost door erik. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: erik
Gepost op: 2010-5-10

Verhaal:

Mijn onmogelijke liefde
Het is half acht in de morgen en opeens gaat mijn wekker af. Huh heb ik vandaag school?! Shit, de zomervakantie is dus nu echt officieel voorbij. Snel omklede, tandenpoetsen, beetje eten en niet vergeten gym spullen te pakken want straks heb ik 2 uurtjes gym. Nou moet ik echt opschieten, ik kan echt niet op de eerste schooldag te laat komen. Als ik op mijn fiets stap kom ik er achter dat ik mijn gym tas ben vergeten, snel pak ik die en fiets ik aan. Onderweg kom ik paar ex-klasgenoten tegen en we beginnen over het aankomende schooljaar te praten. Niek ; ik hoop echt dat ik het dit jaar haal man, ik heb gehoord dat we het echt moeilijk krijgen. Tenminste, ik heb nog 1 vak extra erbij gekozen, zodat het wat makkelijker is. Ik ; je hebt het voor jezelf lekker moeilijk gemaakt ahahahah. Niek ; ja lach maar ja, maar jij komt nu lekker te laat voor introductie, ik heb de mijne al gehad. Ik ; SHIT, helemaal vergeten, hej ik ga, ik spreek je nog wel, laters. Shit, shit, shit, snel gooi ik mijn fiets in de fietsenrek en ren naar de aula. Als ik er aan kom is de afdelingsleider al begonnen met de speech. Snel ga ik tussen paar klasgenoten zitten, begroet ze even en vraag wat ik heb gemist. ‘Zoals jullie weten is dit het eindexamenjaar voor jullie, dus dat betekent dat je ook profielwerkstuk zou moeten maken. Zodra ik jullie naam noem hoor je in welke klas je zit, wie je mentor is en loop je met je mentor mee naar het klaslokaal. En o ja, er is een nieuw leerling op onze school, Femke Amerongen’. Nieuwe leerling?! Die hebben we al een tijdje niet gehad al zeker 3 jaar niet. De afdelingsleider wees naar haar en zij zwaaide met een bescheidden lachje naar ons. Wow, ik voelde een dikke slag in mijn hart, alsof hij bijna uit mijn borstkas vloog. Wat was ze mooi, haar mooi amandelvormig ogen, haar mooie glanzende bruine haren. Vanaf dat moment wist ik dat zij mijn hart had veroverd en ik koste wat het kost haar de mijne zou maken.

Aantal keer bekeken: 3400
Waardering: 6.77 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online