Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn ouders.

U leest om dit moment het verhaal Mijn ouders gepost door Geheim. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Geheim
Gepost op: 2007-8-7

Verhaal:

Mijn ouders
Mijn ouders hadden vaak ruzie.
Op een gegefen gingen ze scheiden.
Ik en me zusje moesten bij mij moeder blijfen van me moeder.
( Me moeder is een hele tijd opgenomen geweest en daarna is ze heel erg verandert )
Maar me vader wou dat ik en me zusje met hem mee ging. maar ik mocht het wel zelf weten van me moeder.
me vader heeft heel veel geld en me moeder niet.
Ik koos voor me vader maar me moeder vond dat niet leuk dus ze ging naar de rechter en vertelde allerei leugens over me vader dat ie was vreemdgegaan enzo en dat hij mij nooit aandacht.
de rechter had de eerste ging uitspraak gedaan maar een verlening. ik moets jammer genoeg tijdelijk bij me moeder wonen. ik had gelukkig nog wel contact met me vader. ( wat eigelijk niet mocht )
Ik zij vaak tegen me moeder dat ik om 8 op school moest zijn omdat ik zogenaamd de vorige dagen te laat was gekomen. Die 20 wat ik dan naar school zou fietsen zat ik bij me vaders's zus binnen waar me vader ook was.
later had de rechter echter besloten dat het geen leugens waren. ik moest weer bij me moeder blijfen en geen bezoek en contact aan me vader.
Me vader had daarna een plan bedacht.
Vlak was me moeder een dag weg. Ze vrijkaartjes gewonnen hebben voor artis daar ging ze met een vriendin heen. Me zusje en ik hadden een allebei een rugzak vol kleding ingepakt. en pruik op gedaan. we werden opgehaald door een limosine ( dat had me vader geregeld ) we gingen naar schiphol en dara gingen in een prive vliegtuig. we gingen naar italie. Me vader had daar een huis gekocht. Onze namen werden verandert. Haar gekleurt enz. Ik ging daar naar de middelbare school ( tweede in vmbo gemengde leerweg ) en me zusje naar de basischool ( groep 8 )
Ik had veel vriendinen gekregen. Als ik wel eens een verhaal hoorde van me vriendinen van een meisje dat weggelopen is dood is gevonden voelde me wel eens schuldig. maar vlak daarna dacht het is me moeder's eigens schuld. Ik ging halverwege naar havo. Later dat jaar zij me vader tegen en mij en me zusje dat hij een nieuwe vriendin had. we waren echter boos geworden want dan had hij wel gelogen maar me vader zij dat hij haar een paar maanden had leren kenen. Ze kwam regelmatog bij ons maar 3 jaar later kwam ze onder een auto :(. me vader wou verhuizen omdat er regelmatog politie kwam in onze buurt ( en zelfs mee naar bureau )ik was net klaar met me middelbare school en me zusje ook. ( ze had vmbo ) We gingen naar Amerika.
Daar had hij ons iets heel belangerijks vertelt namelijk dat we nog een zus hebben. ( Mijn tweelingszus , ze is evenoud als mij )Dat was een schok voor mij want dat betekente dat de vrouw die me opgevoed hebt niet me moeder is. We hebben zelf een DA test gedaan. In het begin gingen we met ze op vakantie naar mexico.
Dat was heel erg leuk. Daarna gingen we als famile samenwonen. me vader kreeg daar een nog betere baan. Een jaartje toen ik 18 was geworden ging ik met mijn tweelingzus een weekje naar nederland ... WORDT VERVOLGD


Aantal keer bekeken: 18362
Waardering: 5.74 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online