Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn overspelige vrouw.

U leest om dit moment het verhaal Mijn overspelige vrouw gepost door Pedro Moulin. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Pedro Moulin
Gepost op: 2007-4-9

Verhaal:

Mijn overspelige vrouw
Ik was met mijn vrouw Marjan aan het kamperen op een camping dichtbij zee.Ik ga met mijn vrouw naar het strand, en nadat we ons op een leuk plekje op het strand tegen de duinen hebben neergelegd, en een poosje heerlijk hebben liggen zonnen, begint ze in mijn oren te fluisteren dat ze opgewonden is.
Ik zelf word ook behoorlijk geil, en begin haar zachtjes wat over haar armen en buik te strelen, want veel verder durf ik niet te gaan, maar Marjan pakt een handdoek en legt deze over ons heen, en begint zachtjes over mijn pik te strelen, en haalt hem uit de zwembroek.
Ik word zo heet, dat ik haar benen begin te strelen, en zachtjes naar haar kruis toe werk, daar aangekomen schuif ik haar zwempak opzij en vinger haar zachtjes.
Ik wordt zo geil dat ik in een overmoedige bui mijn pik naar voren duw totdat het bij haar kutje is beland.Ze is zo verschrikkelijk nat dat mijn pik ook zo tot aan mijn ballen naar binnen glijdt.
Heel voorzichtig schuif ik mijn lul in en uit haar, maar dan merk ik dat we toch wel enigszins bekijks hebben gekregen, waardoor ik niet meer verder durf te gaan en mijn zwembroek weer optrek, en weer ga liggen zonnen.
Na een tijdje heb ik zin in een ijsje gekregen, en besluit naar het paviljoen te lopen (waar we nogal een behoorlijk eindje vanaf lagen), maar toen ik terug kwam zag ik dat er 2 heren vlakbij Marjan een balletje aan het slaan waren. Ik ga weer bij haar liggen, en dan verteld ze mij dat die heren toen ik weg was regelmatig het balletje richting Marjan sloegen, en nogal hitsige blikken met haar wisselden (blijkbaar hebben ze gezien wat wij daarvoor hebben gedaan). Ik ga weer liggen zonnen, en de heren hebben hun plek ook weer opgezocht, en op een gegeven moment dommel ik een beetje weg, en schrik wakker doordat Marjan me meldt dat ze even naar de tent gaat om wat hapjes en bier te halen, zodat we nog langer op het strand kunnen blijven.
Ze gaat weg, maar even later zie ik de 2 heren ook gaan wandelen, wat me enigszins vreemd voor komt.
Ik besluit ze te achtervolgen, wat nog knap lastig is omdat ze er een behoorlijk tempo op na houden.
Ze lopen het verharde pad op richting camping, en halverwege hebben ze Marjan ingehaald.
Ik zorg ervoor dat ik niet gezien word, en ik zie dat ze enkele woorden wisselen, daarna zie ik tot mijn grote verbazing dat ze een verlaten zijpaadje in slaan.
Ik sluip via een andere route achter ze aan, en zie dat ze in een duinkom blijven staan, waarna de heren haar beginnen te strelen.
Ik sluip dichter bij zodat ik achter een struik erg dicht bij ze kan komen en zelfs kan horen wat er gezegd word.
Ik hoor Marjan zeggen dat het niet kan wat er allemaal gebeurd, alleen klinkt dit niet erg overtuigend, en één van de heren glijdt met zijn hand onder haar rokje verdwijnt, waarop zij zuchtend zegt: nee dit mag niet ooh,ooh. Haar rokje wordt uitgetrokken, en dan zie ik dat de ene man haar zwempak in haar kruis opzij schuift, en een paar vingers in haar kut duwt. Vanaf deze afstand kan ik zien dat haar kut glinstert van het vocht. Was het lekker wat je met je man deed daar op het strand vroeg één van de mannen aan Marjan. Ja zegt Marjan alleen hield hij op omdat hij niet verder durfde te gaan. En jij was nog steeds bloedgeil he zei één van de mannen. Ja, en daar maken jullie gebruik van he ? Ja zeggen de mannen, wij konden het aan je blik zien, en daarom zijn we achter je aan gelopen, om jou eens even flink te pakken. Haar zwempak wordt uitgetrokken, en één van de mannen haalt zijn pik tevoorschijn. Oooh wat een grote, doe je wel voorzichtig, want zo'n grote heb ik nog niet gehad. De man lachte een beetje, en kwam met zijn apparaat naar Marjan's kutje, streek een paar maal met zijn pik over haar klitje en schoof hem toen langzaam, maar beslist naar binnen, waarop Marjan wel erg hard begon te kreunen. Haar oogbollen draaiden in haar kassen, maar ze had me toch een geile blik. Dan zag ik dat de andere man ook zijn pik tevoorschijn haalde, waarbij ze zag dat deze misschien niet zo lang als de andere was, maar wel een stuk dikker. Ze werd blijkbaar zo heet dat ze gelijk aan zijn pik begon te likken, ze probeerde de paal in haar mond te krijgen, wat amper lukte. De andere man was inmiddels tot aan de wortel in haar natte spleet verdwenen was. Ze stond voorover gebukt terwijl de andere pik in haar mond bewoog ging de andere man steed harder in haar kut zitten beuken. Dan gebeurde er iets wat wel heel bizonder was, ze begon te spuiten. Het vocht dreef bij de man over zijn benen. De man ging op zijn rug liggen, trok Marjan met haar rug naar hem toe, Marjan gleed met haar kut over haar pik, en kreeg hem nogmaals helemaal in haar, maar dan zag ik tot mijn verbazing dat de andere man ook tussen haar benen kroop, zijn lul tegen haar natte klit wreef, en daarna probeerde om ook zijn pik in haar kut te steken. Haar schaamlippen en haar klit waren van opwinding zo erg opgezwollen, dat haar kutje zich nog verder opende zodat ik zag dat ook zijn eikel inmiddels al in haar zat, wat mij erg verbaasde, maar de verbazing werd nog groter toen ik zag dat ie met een forse haal ook tot aan zijn ballen verdween. Marjan begon te gillen, en wederom spoot er een enorme hoeveelheid vocht uit haar kut. Bij elke stoot zag ik dat ze weer klaarkwam, dan zag ik dat ie hem weer uit haar trok, en in haar mond deed, waarna hij direkt klaar kwam. Ik zag het sperma bij Marja uit haar mondhoeken sijpelen, de rest slikte ze door, daarna likte ze zijn pik nog verder schoon, en alle sperma die nog in haar mondhoeken zat. Dan zag ik dat de andere man ook ging spuiten, maar deze spoot het allemaal in haar kut. Ze kleden zich weer aan en lieten Marja helemaal uitgewoond achter. Ze bleef een poos helemaal afgepeigerd liggen, waarna ze zich ook langzaam weer aankleedde. Ik ben stilletjes terug naar het strand gegaan, en was erg nieuwsgierig wat ze mij zou vertellen als ik zou vragen waarom ze zo lang wegbleef.








Aantal keer bekeken: 39531
Waardering: 9.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online