Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn perfecte man.

U leest om dit moment het verhaal Mijn perfecte man gepost door Iris. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Iris
Gepost op: 2010-6-16

Verhaal:

Mijn perfecte man
Het begon ermee dat hij mij briefjes begon te sturen, waarop stond hoe leuk hij me wel niet vond. Natuurlijk is dat vleiend, maar ik vond hem ook al heel lang leuk. Verder gebeurde er niets, we waren allebei te verlegen en nog erg jong. We draaiden maar een beetje om elkaar heen tot de dag dat een vriendin van mij een feestje gaf. Hij was er ook en ik zat naar hem te staren en hij staarde terug. We gingen naar buiten en wij keken nog steeds naar elkaar. Na een uur ging iedereen weg en lieten ze ons alleen. ‘Zodat we konden zoenen’ zeiden ze. Terwijl ik toen pas 12 was en ik nog helemaal niet over dat soort dingen nadacht. Nadat we ze spiekend achter de gordijnen hadden verjaagt en nog een paar jongens achter de auto’s hadden verplaatst, waren we eindelijk alleen. Naderhand zei een vriendin dat hij al helemaal met z’n hoofd schuin zat, maar het was mij niet opgevallen. We stonden daar en hij boog voorover en kuste mij op m’n lippen. We kusten en toen duwde ik hem zacht van me af en zei: ‘Zo is het wel genoeg..’ We liepen terug naar binnen en hij vroeg me verkering en ik natuurlijk zei ik ja. De vijf maanden daarna waren de meest gelukkige maanden van m’n leven. We hadden zoveel lol met elkaar en serieus elk moment was heerlijk. Na vijf maanden ging het uit en ik zat met een gebroken hart. Een jaar later zoenden we opnieuw en was het weer min of meer aan. Weer was het goed, maar ook deze keer hield het geen stand. Tussen onze eerste keer verkering en dit moment is het wel vijf keer gebeurd dat het bijna aan was, maar telkens kwam er weer iets tussen. En nu? Nu is het vier jaar later en ben ik 16. Nu is het weer bijna aan. Ik ben dol op hem, en hij vind mij ook leuk. Wat is dat toch met hem.. ik kan hem niet vergeten! Ik hou van zijn glimlach, van zijn ogen en van zijn lippen. Ik hou van de manier waarop hij naar me kijkt, alsof ik de enige op de wereld bent. Maar is het wel verstandig om het weer te proberen? Het maakt me niet uit. Hij maakt me gelukkig, hij is mijn droomman!

Aantal keer bekeken: 2780
Waardering: 4.35 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online