Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn probleem.

U leest om dit moment het verhaal Mijn probleem gepost door Eeuwige verlangens. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Eeuwige verlangens
Gepost op: 2009-1-20

Verhaal:

Mijn probleem
Wanneer ik aan je denk,
Is het net alsof je mijn ziel weer leven schenkt
Mijn gevoelens maken zich in mij bekend alsof al het andere niet bestaat.
Mijn hoofd slaat op tilt en mijn lichaam is niet zoals het eerst was.
Al mijn verlangens komen los, alleen al als ik aan je denk..
De martelgang die ik steeds onderga, met elke minuut dat ik niet bij je kan zijn.
Doet mijn ziel en hart vreselijk pijn.

En ik weet dat het niet mijn lot of bestemming is om iemand lief te hebben.
Maar jij, jij bent anders.
Jij doet het licht in mijn ontsteken wat ik eerst verborgen hield.
Jij opent deuren waarvan ik eerst zo wanhopig probeerde die gesloten te houden.
En ik weet dat wat ik nu zeg, alles kan doen veranderen.
Misschien in het negatieve, misschien in het positieve.

Maar 1 ding weet ik wel, mijn hart en mijn ziel verschuren zich.
Telkens sta ik voor de keuze wanneer ik je stem hoor of ik met je spreek.
Want wat we nu hebben wil ik niet doen verbreken.
En ik weet, dat wanneer je dit leest.
Je mijn verlangens niet zal kunnen beantwoorden, je hart zal nog meer worden bezwaard met de woorden op dit papier en ik weet…
Wanneer je dit leest, ik alles kapot maak.

Vandaar dat ik maar zwijg.
Het vuur probeer te doven wat telkens weer van binnen bij mij oplaait.
En mijn verscheurde hart en ziel….maar het zwijgen moet doen opleggen.
Om de momenten dat ik je zie, al is het maar als vriend.
Om die veilig te stellen voor dit soort gevaren.

Maar weet 1 ding wel, ik zal er voor je zijn wanneer dit nodig is.





Aantal keer bekeken: 2758
Waardering: 5.63 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online