Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn roze wolk.

U leest om dit moment het verhaal Mijn roze wolk gepost door Dawn Cutler. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Dawn Cutler
Gepost op: 2011-7-5

Verhaal:

Mijn roze wolk
Hoog daar boven zat ik, op een klein roze wolkje. Denkend hoe het zal zijn, ik en hij. Hij waar ik alleen aan dacht hij waar ik vlinders van krijg, hij van wie ik bloos. Nooit gedacht dat het zo ver zou komen. Wie hij is? Dat weet ik niet. Ik ken hem niet eens, tja alleen van uiterlijk natuurlijk. Valt hij ook op mij? Zou hij ook net als mij denken? Vragen waar ik toen nog geen antwoord op wist. Snel ben ik ben ik van me gedachten ontsnapt. Stel je voor dat hij er achter komt hé zou hij mij dan nog accepteren als zijn beste vriendin? Zou hij zeggen dat ik ben ook verliefd op jou en dat ik ook vlinders van jou krijg? Daar ben ik snel achter gekomen, want toen net de bel ging. Dacht ik waar wacht ik nog op? Stap op hem af zeg dat je meer voelt dan ons vriendschap.
Ik de stomkop durf het natuurlijk niet, maar ik moet de tijd geven toch? Ik zal het doen ik moet het doen! Dacht ik maar de hele dag. School was eindelijk afgelopen fietsend naar huis samen met hem begon hij te praten over wat? Weet ik niet. Ik zat te bedenken hoe ik het zal zeggen tegen hem.' Stanley ik weet het heel lang, maar ik wist niet wanneer ik het zeggen moest. Ik ben verliefd op je'. Naah das stom. Hij begon weer te praten maar nu vraagt hij waar ik met me gedachten ben. "Stanley, ik ben al een lange tijd verliefd op je". OMG! ik heb het gezegd. Met een bang gezicht keek ik hem aan en stopte met fietsen. "Dawn, tja ik weet niet wat ik zeggen moet maar, hoe lang wist je dit al?" "Al een tijdje zei ik." Maar Dawn, ik ook. 1e dag van school voelde ik meteen vlinders in me buik, durfde het nooit te vertellen. Ik dacht toen oké haar ga ik nooit krijgen dus probeer ik het eerst met vriendschap. 2jaar heeft het gewoon geduurd Dawn. Het voelt echt als een opluchting weet je dat?
Geschrokken en blij keek ik naar hem, en liet me fiets gewoon vallen liep naar hem toe en gaf hem een zacht kusje en een klein knuffel toen begon hij te lachen en zei " één klein kusje maar?"
En zoende me stevig

Eind goed, al goed.

Aantal keer bekeken: 3256
Waardering: 6.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online