Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn spannende avonturen I: Spannende zaterdagavond deel 1..

U leest om dit moment het verhaal Mijn spannende avonturen I: Spannende zaterdagavond deel 1. gepost door Frikandel. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Frikandel
Gepost op: 2008-11-10

Verhaal:

Mijn spannende avonturen I: Spannende zaterdagavond deel 1.
Op een zaterdagavond belde ik aan en ze deed open. "Hey! Je bent een uur te vroeg. Ik ben nog niet klaar hoor," zei ze met haar heldere stem. "Niet erg joh, doe lekker rustig aan. Ik weet dat ik te vroeg ben." Om 21:00 hadden we afgesproken. We zouden naar een tent gaan in het centrum, die vanavond haar openingsfeest zou houden. We zouden daar rond de klok van 21:30 de rest van de vrienden ontmoeten en er een gezellige avond van maken.

We gingen de trap omhoog, want ze moest zich nog klaarmaken. "Ik heb nog niet eens tijd gehad om een douche te nemen," lachte ze. "Ik heb Bart (haar 2 jaar jongere broertje) nog even moeten helpen met zijn huiswerk. HIj heeft een moeilijk proefwerk maandag." Cindy, zo heet ze, is al van kleins af aan mijn beste vriendin. We hebben elkaar leren kennen op de lagere school toen we een jaar of 6 waren. "Zeg Cindy, eigenlijk bizar he dat we elkaar al meer dan 10 jaar kennen." Het was 12 jaar om precies te zijn, want we zijn beide 18. "Ja," zegt ze lachend,"en we hebben nog steeds de grootste lol samen." We liepen haar slaapkamer binnen en ze vroeg of ik wat wilde drinken. "Nee dank je, we drinken over een paar uurtjes genoeg," lachte ik. Ze gaf aan dat ze zich zou gaan klaarmaken. "Ik ga even een douche nemen, ben zo terug."

Ze nam schoon ondergoed en een handdoek mee en verdween achter de gesloten deur van de badkamer. Daar zat ik dan. "Hoevaak zal ik hier al geweest zijn", vroeg ik me stilletjes af. Op dat moment hoorde ik een stem: "Cindy! Kun je me even uitleggen hoe ik deze som het beste kan aanpakken?". Het was de stem van Bart, die blijkbaar nog bezig was met zijn huiswerk op zijn eigen slaapkamer. Ik had op dat moment toch niet veel te doen en besloot naar hem toe te gaan. Wiskunde was absoluut niet mijn sterkste kant, ik was daarom ook altijd blij dat Cindy naast me zat in de klas, zodat ik af en toe stiekem kon afkijken.

Ik deed de kamerdeur van Bart open en begroette hem. "Cindy staat in de douche," was mijn uitleg. "Ik weet niet of ik je kan helpen hoor, maar zal mijn best doen." Bart keek me een beetje verlegen aan en bloostte een beetje. Ik heb al een tijdje het vermoeden dat hij me wel leuk vind en pestte hem ook graag. Eigenlijk gemeen van me, maar hij vraagt er soms om. Ik besloot naast hem te gaan zitten op bed en ik zag hoe zijn ogen stiekem richting mijn borsten draaiden. Ik droeg een vrij strak topje en moet toegeven dat mijn borsten goed te zien waren. "Zeg, wel in je boek blijven kijken he", zei ik. Hij schrok een beetje en begon stotterend uit te leggen wat hij niet begreep. Ik begreep er ook niet veel van en besloot hem weer een beetje te pesten.

Ik droeg een rokje, dat net tot boven mijn knieën kwam. Ik besloot mijn benen over elkaar te doen, zodat hij er iets meer van zou kunnen zien. "Tsja," zei ik,"om eerlijk te zijn, heb ik ook geen idee hoe je dit moet aanpakken. Verder dan wortel trekken ben ik ook nooit gekomen," lachte ik. Ik gaf hem een knipoog en zag zijn gezicht nog meer rood worden. Hij droeg een trainingsbroek en een t-shirt en kon dus goed zien dat hij een stijve kreeg. Ik werd er ook opgewonden van. Mede door zijn onschuldige en verlegen houding. Ik lag mijn hand om zijn rechterbovenbeen, dichtbij zijn lies en streelde zachtjes. "Zal ik je dan maar leren wortel trekken," grapte ik. Bart kon niet antwoorden, hij stond stijf van de spanning. Hij was behoorlijk opgewonden.

Mijn hand ging naar zijn piemel en ik begon erover te wrijven. Hij kreunde, en ik besloot zijn hand op mijn geblote knie te leggen. Hij streelde me voorzichtig. Ik vermoedde dat dit zijn eerste sexuele ervaring was. Ik besloot zijn trainingsbroek een beetje omlaag te doen. Hij droeg een strakke boxershort, waarin zijn piemel weinig plaats had. Ik besloot hem van zijn krappe positie te redden en nam zijn piemel in mijn hand. Voor een 16 jarige had hij een behoorlijk mooi stuk gereedschap. Ik begon hem langzaam af te trekken. Hij begon harder te ademen en te kreunen. Zijn hand verdween onder mijn rokje en hij begon over mijn string te strelen. Ik werd nat & geil en merkte dat mijn geil door het stof van mijn string heenkwam.

Ik ging op mijn knieën zitten voor hem. Hij zat nog steeds op bed met zijn trainingsbroek tot aan zijn enkels en ik begon hem te pijpen. Eerst likte ik zachtjes met mijn tong over zijn eikel. Vervolgens nam ik hem volledig in mijn mond. Bart hield het al bijna niet meer. Ik voelde zijn snelle ademhaling. "Ohhh," zei ie steeds. Hij schokte een beetje en ik merkte dat hij ieder moment kon klaarkomen. Ik besloot sneller te gaan. Hij kreunde en begon te spuiten in mijn mondje. Ik aarzelde niet en slikte door. Ik likte hem nog even na en hoorde plotseling de badkamerdeur opengaan. "Snel," fluisterde ik, "doe je broek omhoog". We waren net op tijd, want Cindy kwam Bart's slaapkamer binnen met een handdoek om haar heen. "Wat zijn jullie aan het doen?" "Oh," lachtte ik, "Bart vroeg om hulp, maar ik ben bang dat ik niet kan helpen". Bart slikte en leek verstijfd. Hij zei geen woord. "Oh oke, Ik help je morgen wel verder broertje."

Ze vroeg of ik meekwam naar haar kamer, want ze twijfelde nog wat ze moest aandoen. Ik liep mee, maar voelde nog dat mijn string erg nat was. Zie liet haar handdoek vallen en stond in haar beha en in een zijden boxer. "Welke spijkerbroek staat beter," vroeg ze. Ik wist niet wat ik had, maar ik bleef erg opgewonden en bleef naar haar lichaam kijken. Nog nooit had ik zulke gevoelens in het bijzijn van haar of een ander meisje. Wat was er met me aan de hand? "Hey, gaat het wel een beetje?" "Oh sorry," antwoorde ik, "volgens mij was ik even in dromenland." Ze vroeg wat ik aan het dromen was en kwam naast me zitten. "Oh, niets!" Ik voelde me niet op mijn gemak en voelde mijn wangetjes rood worden. "Hihi," lachte Cindy, "je bent wel lief als je bloost." Ik begon een beetje te draaien van ongemak. Tegelijk voelde ik een vleug van opwinding. Cindy kon zo lief lachen. "Wat is er met me aan de hand in hemelsnaam", vroeg ik me weer af. Opeens voelde ik haar hand op mijn been en ik keek haar aan. Ze keek ook naar mij en onze ogen gaven een blik van verlangen weer. Onze lippen kwamen dichter bijelkaar en opeens we zaten te zoenen. De zoen was hevig en vurig. Dit had ik nog nooit meegemaakt, wat een spanning!

Cindy's hand had mijn string al bereikt. Mijn lippen waren voelbaar door mijn natte string. Ze streelde me met 2 vingers. Ik kreunde van genot. Nooit had ik kunnen bedenken dat ik zo opgewonden zou raken van een ander meisje, laat staan mijn beste vriendin! Ik streelde haar platte buikje en begon in haar nek te zoenen. Ook Cindy kreunde en ik maakte haar beha los. Ze had prachtige cup C borsten, met vrij kleine, maar mooie en stijve tepels. Ik besloot ze te likken en beet er zachtjes op. Cindy was ondertussen mijn string binnengedronken en besloot een vinger in mijn natte poesje te stoppen. "Ohhh," kreunde ik. Bloedgeil was ik geworden van alle opwinding en spanning. Ze begon langzaam in en uit te gaan, maar ging al gauw sneller en sneller en sneller. Ik kwam klaar en kreunde!. Alle spieren in mijn lichaam trokken samen. Heerlijk!

Cindy vroeg of ik wilde gaan liggen. Ik aarzelde geen moment en ze deed mijn rokje en string uit. Ondertussen deed ik mijn topje en beha uit. Ze deed mijn benen open en begonnen me voorzichtig te likken. "Mmm," zei ze. "Ik heb dit al een tijdje bij je willen doen." Ik heb nooit in de gaten gehad dat Cindy zo opgewonden van me raakte. Waarschijnlijk was ik teveel bezig met Bart als ik bij haar was. Ze likte mijn klitje en streelde mijn benen. Ik vroeg haar om haar boxershort uit te doen, zodat ze zichzelf kon vingeren. Dat leek haar wel een geil idee, en zo gezegd zo gedaan. Ze werd geiler en geiler door het vingeren en begon hard op mijn klitje te zuigen. Ik keek toe hoe ze zichzelf en mij verwende. Ik voelde een tweede orgasme aankomen en kon me niet meer inhouden. "Aahhhh," kreunde ik. "Sttt, niet zo hard. Bart is nog hiernaast," fluisterde Cindy. Opeens hoorden we zijn stem: "Wat gebeurt daar?". "Niets," riep ik, "ik stootte mijn teen." Ik hoorde Bart even lachen, maar kwam geen kijkje nemen.

Ik vroeg Cindy om te gaan liggen op haar rug. Ik besloot om met mijn poesje over haar poesje te wrijven. Oh wat was dat lekker zeg. Cindy begon haar eigen borsten te strelen en begon harden te kreunen. Ik moest haar zien klaarkomen en besloot haar te gaan vingeren. Ze was behoorlijk nat en besloot het te proberen met 2 vingers. Zonder problemen gingen ze naar binnen. Oh wat was dat vreemd, maar lekker. De warmte in haar poesje wond me flink op. Ik ging sneller en sneller. "Ik houd het niet meer," zei ze zachtjes. Ze kwam heerlijk klaar, zonder al teveel geluid te maken. Ik vond het geweldig om dit te zien en was erg blij dat ik het meemaakte. Ik ging op haar liggen en begon haar heerlijk even na te zoenen. We bleven nog eventjes in elkaars armen liggen.

Het bleek al 21:15 te zijn. We moestten ons haasten. We hebben ons snel aangekleed. Nu had Cindy opeens weinig moeite met de keuze van haar kleding. Voordat we de deur uitgingen, keken we elkaar aan en gaven we nog eens een heerlijke warme tongzoen. We giegelden een beetje en gingen naar beneden. Wat een super en heerlijk begin van de avond. Wie weet wat ons nog te wachten staat, het is tevens nog vroeg...


Vervolg volgt snel...

Aantal keer bekeken: 18881
Waardering: 8.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online