Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn strenge tante (2).

U leest om dit moment het verhaal Mijn strenge tante (2) gepost door Herman de Veer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Herman de Veer
Gepost op: 2006-10-30

Verhaal:

Mijn strenge tante (2)
Eenmaal aangekomen in de slaapkamer, moest ik naast het bed gaan staan terwijl mijn tante zich ontdeed van de rest van haar ondergoed. Vervolgens maakte zij mijn kamerjas open en trok die zo ver mogelijk naar achteren. Zonder dat zij iets aan de bondage hoefde te veranderen, stond ik daardoor toch naakt voor haar. Ik voelde haar handen overal op mijn borstkast en rug. Langzaam maar zeker zakten ze af naar mijn onderlichaam. Zij ging geknield voor mij zitten en liet haar tong en lippen plagend over mijn geslacht gaan. Ik voelde mijn keiharde piemel als vanzelf in haar mond verdwijnen. Gelijktijdig begonnen haar vingers mijn billen te masseren. Ik snakte naar adem door het haast onwezenlijke gevoel dat dit veroorzaakte. Nog nooit eerder had een vrouw mij op deze manier verwend.
Kennelijk hield zij mij scherp in de gaten, want zij liet niet toe dat ik tot een hoogtepunt zou komen. Na een paar minuten stond zij op en duwde mij zachtjes op bed. Het enigszins ouderwetse ledikant leek uitstekend geschikt voor dit soort spelletjes, dacht ik bij mijzelf. Zowel aan de voorkant als aan de achterzijde zat een opstaande rand met dikke spijlen. Niet lang daarna werden mijn samengebonden voeten vastgeknoopt aan de achterkant van het bed. Hierdoor werd ik tevens gedwongen om op mijn rug te blijven liggen. Ik begon langzamerhand een idee te krijgen van de dingen die er stonden te gebeuren.

Mijn tante nam echter overal ruim de tijd voor. Terwijl ik machteloos op bed lag te wachten, beantwoordde zij op haar gemak nog een telefoontje van een vriendin. Weer terug in de slaapkamer werd mijn mondknevel verwijderd en ging zij naast mij op bed zitten. Zij wilde eerst eens van mij horen wat mij voor ogen had gestaan toen ik deze opzet bedacht, liet zij weten. Om mij aan te moedigen om de waarheid te vertellen, begon zij speels te dreigen met de zweep. Na enkele gevoelige tikken op mijn geslacht, leek het mij beter om alles op te biechten. Met een rood hoofd vertelde ik stukje bij beetje over mijn voorkeuren op SM-gebied. Mijn tante leek nauwelijks verrast of verbaasd, maar onderbrak mij niet tijdens het doen van mijn relaas. Toen ik klaar was begon zij hartelijk te lachen. "Waarom heb jij mij niet gewoon verteld dat je van dit soort dingen hield?" vroeg zij verwonderd. "Dan was al die poppenkast niet nodig geweest. Ik heb heus wel ruime en moderne opvattingen. Ik weet zeker dat wij samen een leuk en spannend spel hadden kunnen bedenken. Zoals de zaken er nu voorstaan, moet ik je toch eerst even bestraffen voor je ondeugende gedrag," besloot zij het gesprek. Ze duwde het balletje weer terug in mijn mond en plakte het af met enkele nieuwe stukken tape.
De rest van de avond was ik een gewillig slachtoffer van haar dominante aanpak. Zij bereed mij keer op keer en verwachtte regelmatig een nieuw hoogtepunt. Het was een schitterend gezicht om haar bovenop mij te zien zitten. Haar zware borsten dansten op en neer terwijl zij mijn lid opgesloten hield in haar onderlichaam. Tijdens de rustpauzes verliet mijn tante de slaapkamer om iets te drinken of even televisie te kijken. Na elke climax maakte zij netjes mijn geslacht schoon en nam zelf een korte douche. Als dit straf is, dan wil ik dit wel elke week ondergaan, dacht ik bij mijzelf.
Toch was het niet alleen maar plezier en genot, merkte ik later op de avond. Rond een uur of tien joeg zij mij opgewekt het hele huis door. Wild huppelend en nog steeds stijf vastgebonden, voelde ik de zweep op mijn rug en billen neerkomen. Na de nodige rondjes door de woning, dwong zij mij het berghok in. Vervolgens liet zij mij zeker een uur opgesloten in de donkere ruimte. Ondertussen vermaakte zij zich prima. Vaag kon ik het geluid van de televisie horen en het gerinkel van glazen.

De avond werd afgesloten met een laatste hoogtepunt in haar slaapkamer. Met nog steeds gloeiende billen lag ik op bed, terwijl zij mij voor de zoveelste keer aan het berijden was. De stilte in het huis werd slechts verbroken door het zachte gekraak van het ledikant. Zij stopte pas toen ik kans had gezien om haar weer te bevredigen. Rond middernacht vielen wij uitgeput in slaap. Nog altijd vastgebonden moest ik haar echter ook die nacht nog verwennen. Om een uur of drie werd ik wakker met een grote tepel in mijn mond. Zonder verder commentaar liet zij mij langdurig haar borsten verwennen. Als een kind lag ik te zuigen totdat zij tevreden weer indommelde.
Toen het licht werd had mijn tante kennelijk genoeg geslapen en eiste een nieuw hoogtepunt. Nog steeds vermoeid van alle eerdere ervaringen, kon ik daar echter niet aan voldoen. Na vruchteloze pogingen om een erectie op te wekken, bracht zij de mondknevel opnieuw bij mij aan. Vervolgens gaf zij mij opdracht om mijn bovenlichaam op te richten. Ze wikkelde een touw om mijn nek en knoopte dat vast aan een haak in het plafond. Op die manier was ik gedwongen om rechtop in bed te blijven zitten. Even later was mijn borstkast het doelwit van de harde zweep. Het bizarre en onwezenlijke van de situatie drong zich aan mij op. In de verder doodstille woning werd ik om 's morgens om zeven uur afgeranseld door mijn strenge tante. Zij stond naakt voor de achterkant van het bed en sloeg er flink op los. Bij elke uithaal zag ik haar volle borsten heen en weer zwaaien. Zij had er echt zin in en liet de zweep steeds met kracht neerkomen. Haar lichaamstaal en glanzende ogen deden mij vermoeden dat zij dit misschien wel net zo leuk vond als de seks. De geseling duurde zeker een kwartier. Ik voelde mijn bovenlichaam gloeien alsof ik de hele dag in de zon had gelegen. Terwijl ik inwendig mijn ergernis verbeet, merkte ik dat de striemende slagen toch het gewenste resultaat hadden. Haast ongewild kwam ik weer in de stemming en zat na verloop van tijd met een behoorlijke erectie. Glimlachend ging zij door totdat mijn piemel het gewenste formaat had. Hierna verwijderde zij het touw om mijn nek en liet zich langzaam bovenop mij zakken.

Nadat wij weer enige tijd in ons gebruikelijke ritme bezig waren, viel mij een krakend geluid op bij de bovenburen. Kennelijk had onze vrijpartij de aandacht getrokken, schoot het door mij heen. Dat was op zich niet eens verwonderlijk, want het houten ledikant was niet echt stil te noemen. Al gauw had mijn tante dit ook in de gaten. Zij en ik begonnen sneller op en neer te bewegen, maar meteen daarna werd het tempo bij de buren ook verhoogd. Mijn tante hield wel van een geintje en gilde opeens in de richting van het plafond: "LEKKER WIPPEN!". Waarop de buurvrouw, tot onze stomme verbazing, met luide stem liet weten zeker nog een uur zo door te gaan. Als antwoord stapte mijn tante van het bed af en liet de zweep een paar keer knallen. Even later hoorden wij boven onze hoofden ongeveer hetzelfde geluid. "Blijkbaar hebben de buren dezelfde voorkeuren op seksueel gebied als wij," constateerde mijn moeder. "Dat kan misschien nog wel eens van pas komen in de toekomst. Ik heb het altijd al een apart stel gevonden. Voorlopig hebben jij en ik echter meer dan genoeg aan elkaar," stelde zij glimlachend. Meteen voegde zij de daad bij het woord en begon mijn slappe lid weer tot leven te wekken. Niet lang daarna deinden wij net zo driftig op en neer op het bed als daarvoor.
Rond een uur of tien in de ochtend besloot mijn tante dat het welletjes was. Nadat wij ons allebei opgefrist hadden, zette zij een overvloedig ontbijt op tafel. Openhartig en zonder enige schaamte lieten wij alle gebeurtenissen nog eens de revue passeren. Eind van het liedje was dat wij afspraken om regelmatig een spannend en ongehaast SM-spel met elkaar te spelen...

Aantal keer bekeken: 19005
Waardering: 7.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online