Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn strenge tante (3).

U leest om dit moment het verhaal Mijn strenge tante (3) gepost door Herman de Veer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Herman de Veer
Gepost op: 2006-11-3

Verhaal:

Mijn strenge tante (3)
Wat het bekijken van een videoband al niet voor gevolgen kan hebben...
Af en toe huurde ik SM-films bij een videotheek in het winkelcentrum. Op het gebied van bondage stelden deze meestal weinig voor, maar zelfs in de slechtste films kwamen altijd wel een paar scènes voor die mij op een idee brachten. Zo had ik in de kerstvakantie een film gezien die zich nu eens niet in een studio afspeelde, maar in een normale huiselijke omgeving. Het echtpaar dat de hoofdrol vertolkte, was gefilmd terwijl ze een soort verstoppertje aan het spelen waren in hun woning. Afwisselend waren de man en de vrouw hierbij vastgebonden. Degene die vastgebonden was werd ergens in het huis verstopt, waarna de ander een bepaalde tijd kreeg toebedeeld om die schuilplaats te ontdekken. De rest van de film was de moeite niet waard, maar die paar scènes bleven mij achtervolgen.
Toen ik twee weken daarna weer op bezoek was bij mijn tante, vertelde ik haar over het merkwaardige scenario van de film. Omdat ze zelf sinds ons laatste spel geen creatieve invallen meer had gehad, was ze meteen enthousiast over het idee om dit avontuur eens na te spelen.

Wijs geworden door eerdere ervaringen, wilde ik proberen om deze keer het spel wat meer naar mijn hand te zetten. Om te beginnen werd er geloot wie er vastgebonden zou worden. Dat deed ik met een speciaal muntstuk. De uitkomst was voor mij dus geen verrassing. Nadat wij ons uitgekleed hadden, bond ik haar handen stevig op haar rug. Pikant detail was het extra stuk touw dat vanaf haar polsen via haar liesstreek naar haar middel liep en daar vastgeknoopt was. Deze listige verbinding trok haar handen strak tegen de onderkant van haar rug. In tegenstelling tot de film, waren er in haar woning geen kamers die zich op verschillende verdiepingen bevonden. Zodoende kon ik zonder gevaar haar benen bij elkaar binden. Al huppelend moest het voor mijn tante mogelijk zijn om zich in haar ruime flat te verstoppen. We hadden afgesproken dat ze daar vijftien minuten de tijd voor zou krijgen. Ik zou mij terugtrekken in de keuken en met mijn speurtocht beginnen als die tijd voorbij was. De keerzijde van de medaille was echter dat voor mij hetzelfde zou gelden. Als ik geen kans zag om haar schuilplaats binnen een kwartier te ontdekken, zouden de rollen omgedraaid worden. Ik was echter niet van plan om haar die lol te gunnen. Ik kende haar woning vrij goed en wist zeker dat ik haar binnen luttele minuten gevonden zou hebben.
Die voorspelling pakte goed uit, want in een mum van tijd had ik haar opgespoord. Ze had niets beters weten te bedenken dan zich in de kast van haar slaapkamer te verbergen. Ik maakte haar benen los en samen liepen wij terug naar de huiskamer. Daar aangekomen liet ik weten toch wel een tikje teleurgesteld te zijn. Ik had mij méér van dit spel voorgesteld. Met een onbewogen gezicht stelde ik dat het kennelijk nodig was om haar fantasie wat te prikkelen. Ik pakte mijn tas en liet de meegebrachte spullen zien. Haar zwakke protesten dempte ik meteen met een grote mondknevel.
Eigenlijk had ik met die knevel nog een andere bedoeling. De week daarvoor had ik een speciaal soort massage-olie gekocht op een oosterse mark bij mij in de buurt. Ik had de lotion eerst op mijzelf uitgeprobeerd en daarbij de sterke en langdurige werking ontdekt. Ik was van plan om mijn tantes weelderige boezem daar ruimschoots mee in te smeren. Zonder de mondknevel zou dat niet zonder slag of stoot zijn gegaan en had zij ongetwijfeld haar ongenoegen laten blijken.

Toen ik met haar klaar was, straalde haar gezicht en houding inderdaad het nodige onbegrip uit. Zij had echter geen andere keus dan het spel mee te spelen. Nadat ik haar benen weer bij elkaar gebonden had, gaf ik het sein voor de tweede ronde. Ik trok mij terug in de keuken en stak rustig een sigaretje op. Ik wist dat de branderige lotion zeker een uur lang zou blijven werken. Om haar nog eens extra te treiteren, zou ik geen enkele moeite doen om snel het spel te hervatten.
Na ongeveer een half uur begon ik aan mijn tweede zoektocht. Tot mijn verbazing leverde dat niet onmiddellijk het gewenste resultaat op. Ondanks een uitvoerig onderzoek van elke kamer was mijn tante nergens te bekennen. In gedachten liep ik het hele huis nog eens door. Kennelijk was er ergens een ruimte die ik over het hoofd had gezien. Opeens drong het tot mij door dat er aan de achterkant van de woning een balkon was. Toen ik dat even later stond te bekijken, viel mij op dat het balkon voorzien was van een soort rommelkast. Aangezien het buiten weliswaar schemerig maar ook nogal fris was, besloot ik om mij eerst even aan te kleden alvorens verder te gaan.
Een paar minuten later stapte ik het balkon weer op en bescheen met een zaklantaarn de haveloze kast. Ik zag meteen dat ik op het goede spoor zat. De kast leek te zijn afgesloten met een groot hangslot, maar desondanks was er een brede kier zichtbaar. Resoluut trok ik de deur open. De aanblik van mijn ingesnoerde tante deed mij bijna in lachen uitbarsten. Rillend van de kou staarde ze mij boos aan. Haar gezicht en schouders waren bedekt met stofdraden en oude spinnenwebben. Zo te zien was het al geruime tijd geleden dat de kast schoongemaakt was. Net toen ik op het punt stond om mijn tante uit haar benarde positie te bevrijden, hoorde ik de bel van de voordeur. Dat kan toch niet waar zijn, schoot het door mij heen. Zouden we nu te maken krijgen met onderbrekingen? Noodgedwongen duwde ik mijn tante terug in de kast en liep snel de hal in.

Het bleek dat haar buurvrouw voor de deur stond. Met een rood hoofd vertelde de vrouw dat haar kinderen gezien hadden dat er naakte mensen bij mijn tante in huis rondliepen. Toen ik haar wilde vragen wat daar tegenwoordig zo vreemd aan was, voegde zij er hakkelend aan toe dat het precies had geleken alsof één van die mensen vastgebonden was geweest. Ze had lang geaarzeld, maar uiteindelijk besloten om maar even langs te gaan om te informeren of alles in orde was.
Nu zat ik in een lastig parket. Kennelijk had mijn tante geen aandacht aan haar omgeving besteed toen zij bezig was zich te verstoppen in de kast op het balkon. Ik kon die buurvrouw echter moeilijk vertellen dat wij in de woning een scène uit een SM-film aan het naspelen waren. Goede raad was duur en ik besloot om de vrouw even te laten binnenkomen. In de huiskamer stelde ik mij beleefd voor als een familielid van mijn tante. Ik vertelde haar dat wij allebei lid waren van een toneelvereniging en dat wij bezig waren een nogal apart stuk te repeteren. Wij waren echter zo dom geweest om de gordijnen in de slaapkamer open te laten, gaf ik ruiterlijk toe. Deze uitleg klopte van geen kant, maar de buurvrouw ging er gretig op in. Opgelucht liet zij zich ontvallen ooit verbonden te zijn geweest aan een toneelgezelschap. Toen zij daaraan toevoegde zelf ook meegewerkt te hebben aan enkele pikante voorstellingen, begon er een gewaagd plannetje in mijn hoofd te rijpen. Ik vroeg haar of zij misschien iets wilde meemaken van onze repetities. Ik waarschuwde haar dat er in het stuk veel moderne symboliek gebruikt werd. Het feit dat mijn tante naakt vastgebonden was in de voorstelling, moest niet verkeerd opgevat worden. Haar rol in het stuk sloeg op de vaak nog ondergeschoven positie van vrouwen in sommige buitenlandse samenlevingen...

(wordt vervolgd)

Aantal keer bekeken: 15932
Waardering: 7.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online