Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn strenge tante (4).

U leest om dit moment het verhaal Mijn strenge tante (4) gepost door Herman de Veer. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Herman de Veer
Gepost op: 2006-11-15

Verhaal:

Mijn strenge tante (4)
Ik had de nieuwsgierige buurvrouw goed ingeschat, want dit verhaal slikte zij als zoete koek. Als medewerkster van een zonnecentrum had zij bovendien elke dag met blote mensen te maken, vertelde zij onbevangen. Hiermee was het pleit beslecht. Ik liet de vrouw achter in de huiskamer en ging mijn tante bevrijden uit de kast op het balkon. Zonder haar te vertellen over mijn gesprek met de buurvrouw, wreef ik haar lichaam schoon met een handdoek en bracht haar kapsel weer in orde. Nog steeds vastgebonden en gekneveld, sloeg ik een kamerjas om haar heen en gaf haar opdracht naar de huiskamer te huppelen. Daar aangekomen was zij stomverbaasd om haar buurvrouw te zien zitten. Snel vertelde ik mijn tante dat de vrouw volledig op de hoogte was van ons nieuwe toneelstuk. Niemand hoefde zich dus ergens voor te schamen. Bovendien had ik haar zelf gevraagd nog even te blijven. De vrouw deed daar nog een schepje bovenop door met complimentjes te strooien over de levensechte aanpak van onze repetities. Dat was in haar tijd wel anders geweest, vertelde zij. Vroeger mocht je blij zijn als de helft van het gezelschap kwam opdraven voor besprekingen van het script of voor repetities. Om over naakt optreden maar te zwijgen. Daar voelde toentertijd vrijwel niemand iets voor.

Al gauw had mijn tante in de gaten hoe de vork in de steel zat. Zij kon daar echter niets aan veranderen. Terwijl de buurvrouw en ik van gedachten wisselden over het fictieve toneelstuk, zat zij al die tijd vastgebonden op de bank. Het was haar duidelijk welk spelletje er gespeeld werd en haar gezicht stond op storm. Gelukkig viel dat nauwelijks op door de grote mondknevel.
Af en toe deden wij even een korte repetitie. Het verhaal voor zo'n scène bedacht ik gewoon ter plekke. De buurvrouw had zich gaandeweg ingeleefd in het stuk en aarzelde niet om mijn tante te pas en te onpas bij het spel te betrekken. Brutaalweg begon zij tikjes uit te delen als zij fouten bij haar bespeurde. De nijdige blik in de ogen van mijn tante sprak boekdelen. Het hoogtepunt kwam toen ik de meegebrachte zweep liet zien als symbool voor slavernij en onderdrukking. Ik vroeg de buurvrouw om voor deze gelegenheid de leidende rol te spelen. De vrouw had daar geen enkele ervaring mee, maar dat belette haar niet om het eens te willen proberen. Ik vertelde haar dat het draaiboek voorschreef dat de slavin in het stuk gestraft werd voor het niet willen gehoorzamen aan haar meesteres. Deze episode speelde zich af op een suikerplantage in het voormalige Nederlands-Indië, beweerde ik doodleuk.
Eerst laste ik echter een pauze in. Door al het gepraat hadden de buurvrouw en ik behoefte gekregen aan een verfrissing. Terwijl ik in de keuken de glazen vulde, keek ik met een half oog naar de gebeurtenissen in de huiskamer. Ik was benieuwd hoe de twee vrouwen op elkaar zouden reageren. Ondanks dat zij al jaren buren waren, had ik niet de indruk dat zij tot nu toe veel contact met elkaar hadden gehad. Tot mijn verbazing zag ik dat de buurvrouw spontaan de kamerjas van mijn tante verwijderde. Zij bekeek goedkeurend het naakte lichaam en de manier waarop de touwen vastgemaakt waren. Kennelijk in de veronderstelling dat ik nog wel even bezig zou zijn met de drankjes, begon zij ongegeneerd de volle borsten van mijn tante te betasten. Deze liet duidelijk merken niet gediend te zijn van al die aandacht. Zij kon er echter weinig tegen doen en moest zich de attenties laten welgevallen. De vrouw ging achter haar staan en liet haar handen onderzoekend over het ingesnoerde lichaam gaan.
Ondanks haar weerzin raakte mijn tante behoorlijk opgewonden. Zelfs van afstand was goed te zien dat haar grote tepels langzaam stijf werden. De reden van het opdringerige gedrag van de buurvrouw liet zich makkelijk raden. De vrouw was zelf nogal slank en meisjesachtig uitgevallen. Vanaf het begin van het samenzijn had ik gemerkt dat zij met belangstelling naar het forse postuur van mijn tante had zitten kijken.

Ik verliet de keuken en maakte onderweg expres wat rumoer. Toen ik de huiskamer weer betrad, zaten de twee vrouwen naast elkaar op de bank alsof er niets gebeurd was. Ik deed ook maar of mijn neus bloedde en niet in de gaten had dat mijn tante geen kamerjas meer droeg. Ik stelde voor om de repetitie te hervatten vanaf het punt dat de meesteres van de plantage haar gezag deed gelden. Zoals verwacht maakte mijn tante geen aanstalten om de rol van slavin te spelen. Haar onwillige houding veranderde toen de buurvrouw er stevig op los begon te slaan. Zij speelde met overgave haar rol en stopte pas toen zij tevreden was over de reacties van mijn tante. De tengere vrouw bleek over onvermoede talenten te beschikken. Zij had de harde zweep keer op keer op het weerloze lichaam laten neerkomen. Hiermee was zij opgewekt doorgegaan totdat de weerstand van haar 'slavin' gebroken was. Na een regen van striemende slagen, had mijn tante zich in haar lot geschikt en gedaan wat er van haar verlangd werd. Woedend zag ik haar verschillende malen in de rubberen penis van de mondknevel bijten. De repetitie eindigde toen zij geknield en met een vuurrood hoofd aan onze voeten lag.
Haar hele houding straalde opperste verwarring en ergernis uit. Onder het mom van een realistisch toneelstuk, was zij schaamteloos vernederd en afgeranseld door haar argeloze buurvrouw. Hoewel, argeloos? Na verloop van tijd was ik mij dat af gaan vragen. De weloverwogen en goedgerichte zweepslagen deden niet denken aan iemand die dit voor de eerste keer deed.
Hoe dan ook, toen ik de talloze rode strepen op het lichaam van mijn tante zag, besloot ik dat het tijd werd om er een punt achter te zetten. Zo goed en zo kwaad als het ging werkte ik de buurvrouw de deur uit. Ik beloofde haar nog een paar gratis toegangskaarten toe te sturen voor de eerste voorstelling van ons toneelstuk. Daarna ging ik mij wijden aan mijn uitgebluste tante. Wij hadden heel wat om over te praten...

Aantal keer bekeken: 18055
Waardering: 7.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online