Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn studente tijd.

U leest om dit moment het verhaal Mijn studente tijd gepost door Kareltje. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Kareltje
Gepost op: 2009-7-23

Verhaal:

Mijn studente tijd
Mijn studente tijd.

Hallo lieve lezers,
Ik wil jullie mijn erotische belevenissen vertellen die ik tijdens mijn studie heb opgedaan in mijn studie flatje te Leeuwarden. Mijn naam is Evelien en ik ben nu 21 jaar. Toen ik voor het eerst ging studeren in Leeuwarden was ik 18 jaar. Ik ben enig kind en ben erg beschermd opgegroeid door mijn ouders. Het was dan ook nodig dat ik eens wat mee moest maken, want ik begon een softie te worden. Mijn ouders waren in eerste instantie niet zo blij dat ik op kamers ging wonen, maar omdat ik ander zo ontzetten lang moest reizen zat er niets anders op.

Mijn vader heeft nogal veel connecties, en regelde voor mij een kamer in een typische studenten buurt. Ik had geluk! De eerste week was nogal eng en ik voelde me niet helemaal goed. Maar de tweede week kwam ik al op zondag avond aan, en toen hoorde ik dat er een paar huizen verderop een feestje was. Ik besloot mijn stoute schoenen aan te trekken en ging naar het huis waar het lawaai vandaan kwam. De deur werd opengedaan door een meisje die ik wel kende van een les. Ze heette me welkom en trok me naar binnen. Binnen was het reuze gezellig en veel muziek. Met een mannetje of 15 zaten ze allemaal te kletsen en bier te drinken. Het meisje wat mij binnen liet zette de muziek zachter en stelde mij voor aan iedereen. Ik kreeg een beetje een rode kop, maar stelde me netjes voor. Gelukkig voor mij reageerde iedereen normaal en ik werd ook aan iedereen persoonlijk voorgesteld. De avond vloog daarna voorbij en ik lag pas om half drie in bed. De volgende dag met een suffe kop op school etc.

Maar goed, dinsdag avond werd er aan de deur gebeld en ik deed open. Het waren 3 jongens en 2 meiden van het feest van zondag. Ze waren nieuwsgierig naar mijn flat, en ik liet ze netjes binnen. Ik gaf ze allemaal wat te drinken en de avond was weer super gezellig. Maar op een gegeven moment vroeg Marloes (meisje wat me die zondag binnenliet) of ik lid wilde worden van hun studente club. Ik had veel gelezen over die dingen en natuurlijk over de ontgroening. Ik twijfelde een beetje en vroeg natuurlijk naar de bekende weg over ontgroening. Marloes zei ‘het is geen normale club, maar meer een soort liefdes club. Wij zijn op dit moment nog met oneven aantal en jij zou perfect passen in onze club. Er zijn 8 lieve jongens en 7 lieve meiden, die we allemaal erg aardig vinden. Om nu te voorkomen dat er concurrentie strijd ontstaat over wie nou wie gaat versieren, hebben we met elkaar afgesproken om maar met iedereen naar bed te gaan. Als je wil kun je elke dag een andere lieve jongen nemen. Het klinkt een beetje als een paren club, maar we zijn geen paren, maar studentes’.

Mijn mond stond open van verbazing. Hier had ik niet van terug. Marloes zag het en zei ‘ niets moet en alles mag bij ons. Slaap er nog maar een nachtje over. Als je wil horen we het vanzelf wel’. Dezelfde nacht lag ik nog tot diep in de nacht wakker over wat Marloes me allemaal verteld had. Zou ik mee doen, of ben ik niet zo’n meisje die zich laat nemen als een slet. Ik had nog niet veel ervaring met seks, en kon eigenlijk wel wat ervaring gebruiken. Mijn hormonen zeiden direct ja, maar mijn opvoeding en normen en waarden juist niet. De volgende ochtend werd ik wakker met een heel opwindend gevoel in mijn onderbuik. Mijn nieuwsgierigheid naar seks was verhoogd. Toen ik Marloes vertelde dat ik het een weekje wilde proberen was ze zo lief voor me. Ook de andere meiden waren super lief en gemoedelijk. Ik paste zoals hun dat zeiden precies in het profiel van de studente club. Ik vroeg aan de meiden of ik nog ergens op moest letten als ik het ging doen met de jongens. Ze giechelden en zeiden ‘laat de heren maar schuiven, je hoeft je nergens druk over te maken. Het zijn goede minnaars, daar worden ze ook op gesorteerd’.

Ik voelde me een stuk beter en ik mocht ook nog eens kiezen wie ik als eerst meenam. Voor mij maakte dat niet veel uit, maar het werd toch Michel. Michel was een jongen met een uitstraling van 100% aaibaarheid.

Na het eten (wat we gezamenlijk deden) ging Michel samen met me mee naar mijn flat. Ik werd nu wel zenuwachtig, wat Michel direct aanvoelde. Hij kwam naar me toe en knuffelde me stevig. Dat hielp direct, en ik begon te kussen met hem. Die jongen had super zachte lippen en kuste echt lekker. Ik smolt in zijn handen. Michel liet me na een tijdje los en stak op diversen plaatsen in mijn flat kaarsjes aan. Hij deed de lampen uit en alleen het licht van de kaarsjes verlichtte onze lichamen. Super romantisch en heel langzaam deden wij onze kleren uit. Ik kon me niet herinneren dat ik zo opgewonden was geweest toen we allebei helemaal naakt waren. Ik trok hem mee naar mijn slaapkamer en ging liggen op mijn rug. Michel kwam op me liggen en kuste me tender. Ik had zo’n zin in hem dat ik tegen hem zei dat ik hem in me wilde voelen. Ik was klets nat tussen mijn benen en wilde heftige seks. Michel bleef me kussen en kronkelde met zijn heupen tussen die van mij. Zonder zijn handen te gebruiken voelde ik zijn pik langzaam bij me naar binnen glijden. Ik kreunde zachtjes en ontspande me volledig. Michel bewoog soepel boven mij en bleef me maar teder kussen. Ik pakte zijn billen vast en trok hem naar me toe. Ik voelde dat hij niet klein was geschapen want ik zat tot de nok toe vol met zijn pik. Alle gevoelige plekjes in mijn kutje stimuleerde hij doordat hij zo groot geschapen was. Ik was echt blij dat ik zo opgewonden en geil was, anders was ik zeker niet zo nat en glad geweest in mijn kutje.

Michel zei tussen het kussen door dat ik geweldig lekker was. Ik keek hem aan en zag het kaarslicht schitteren in zijn ogen. Dit was echt super romantisch en lekker. Michel pakte mijn borsten vast en begon deze ook te masseren. Ik ging helemaal op in zijn spel en kwam al snel intens klaar. Michel schrok een beetje van mijn wilde bewegingen die ik hierdoor maakte. Ik smeekte hem om me harder te nemen na mijn orgasme. Hij pakte me billen vast en begon nu harder te neuken. Ik ging zo op in zijn spel dat ik mijn heupen optilden. Michel hield me vast en wreef mijn heupen tegen die van hem aan boven het bed. Ik schokte weer en kwam weer wild klaar op zijn pik. Michel hield het nu ook niet meer en spoot zijn zaad in mijn kutje.

Allebei na hijgend lagen we op elkaar en hij kuste me weer. Michel zijn pik zat nog steeds in mijn kutje, maar werd niet slap. Door het kussen werd hij zelfs weer harder. Ik keek hem met grote en opgewonden ogen aan en vroeg ‘wil je nog een keer?’ Hij knikte ja en zei ‘wat dacht je dan ! zo’n mooie meid als jij wil ik wel de hele nacht beminnen’. Dat vond ik super lief van hem. Hij begon weer langzaam in en uit me te neuken, toen ik hem zei dat ik van achter langs wilde wippen. Hij ging van me af en ik draaide me om en bood hem mijn achterwerk aan. Ik werd een beetje wild van het hele gebeuren en vertelde Michel dat hij me moest nemen als een loopse teef. Normaal zou ik dit soort taal nooit gebruiken, maar ik kon me niet meer inhouden om me zo te laten gaan.

Michel pakte mijn billen vast en duwde deze uit elkaar. Weer zonder zijn handen te gebruiken duwde hij zijn pik tussen mijn lippen. Ik voelde nog beter hoe hij in me drong. Hij vulde me weer helemaal met zijn dikke pik. Ik werd door het volle gevoel in mijn kutje wel erg nieuwsgierig naar de lengte van zijn pik. Na dit partijtje zou ik persoonlijk polshoogte gaan nemen. Maar tot die tijd genoot ik van zijn neuk kwaliteiten. Hij pakte mijn borsten weer vast en neukte nu wilder en harder. Hij bleef maar zeggen dat ik lekker strak was en zulke mooie billen had. Een mengsel van zijn eerste lading zaad en mijn kutsappen droop langs mijn benen. Normaal zou ik hier helemaal gek van worden, maar nu kon het me geen reet schelen dat ik straks op een nat bed moest slapen. Ik naderde alweer een orgasme en genoot van deze geweldige avond. Michel kneedde nu mijn billen weer en ging af en toe met zijn duim over mijn sterretje. Dat wond me extra op en reageerde daar op door te kreunen. Hij deed het dan nog een paar keer en ging vervolgens verder met kneedden van mijn billen. Michel begon te grommen en ik voelde zijn zaad voor de tweede keer in me spuiten. Ik keek hem aan en zei hem dat hij alles moest geven wat in zijn ballen zat. Hij schokte en rilde helemaal toen ik dat zei. Nadat hij helemaal leeg was kwam hij naast me leggen en zei dat ik geweldig was. We kusten nog wat na, en gingen daarna met z’n tweetjes onder de douche.

Toen we uit de douche kwamen rook de kamer naar uitgebrande kaarsen. Die geur is zo heerlijk dat ik weer een beetje opgewonden werd. Ik keek naar Michel zijn piemel maar die was nog slap. Mijn nieuwsgierigheid werd weer gestimuleerd en ik speelde met zijn pik. Hij moest lachen en liet me gang gaan. Maar toen hij weer stijf werd zei hij ‘ weet je zeker dat je weer wil ? We zijn net schoon en het is al laat!’. Ik zei daarop geil ‘ wie zegt dat hij weer vies word?’. Het volgende moment nam ik zijn pik in mijn mond. Michel zijn pik groeide nu snel tot volle glorie. Ik had me handen vol met zijn pik. Ik had nog nooit zo’n exemplaar in mijn handen en zeker niet in mijn mond gehad. Zelfs als ik met twee handen zijn pik vast had, dan hield ik nog een stuk over. Dat stopte ik dan weer in mijn mond en pijpte hem. Op deze manier trok ik hem af en pijpte ik hem. Dat dit voor Michel een goede combinatie was, merkte ik aan zijn gekreun en ademhaling. Ik liet een hand los en nam wat meer pik in mijn mondje. Michel pakte mijn hoofd vast en streelde mijn haren. Ik vond het fijn en pijpte hem nog harder. Ik kneep hard in zijn pik en maakte slurpende geluiden. Ik stopte nu zijn pik zover in mijn mond dat ik zijn eikel in mijn keel voelde kloppen. Steeds sneller ging zijn pik in en uit mijn mondje en trok hem af. Michel zei toen ‘o schatje ik ga komen hoor!’. Dat vond ik lief van hem dat hij dat even melden, maar hij mocht van mij wel in mijn mondje klaar komen. Ik trok nu met twee handen zijn pik af en legde zijn eikel op mijn tong en keek hem geil aan. Hij begon te schokken en perste voor de derde keer die avond zijn zaad door zijn pik heen. Het sperma rolde over mijn tong zo mijn mondje in. Ik sloot mijn mond snel en likte zijn zaad op. Hij bleef me maar strelen in mijn haren. Zonder veel moeite slikte ik voor het eerst van mijn leven sperma door. Omdat het niet erg veel was kon ik niet thuis brengen waar het naar smaakten. Dat moest ik maar eens een keertje overdoen.

Toen ik weer opstond zei ik ‘zie je wel, hij is niet vies geworden’. Hij glimlachte lief en gaf me een kus. Michel bleef die nacht bij me slapen wat ik ontzetten lief van hem vond. Tien minuten later lagen we als twee theelepels in mijn (natte) bed.

Kus Evelien,



Aantal keer bekeken: 23882
Waardering: 8.34 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online