Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mijn treinreis.

U leest om dit moment het verhaal Mijn treinreis gepost door Debora D.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Debora D.
Gepost op: 2009-10-27

Verhaal:

Mijn treinreis
Zuchtend stap ik weer in de trein naar huis, nog maar anderhalf uur en dan eindelijk thuis. Ik zoek een lege wagon op en smijt mijn tas in het rek. Ik doe mijn rokje goed en ga in het hoekje zitten. Vermoeid leg ik mijn voeten op de bank voor me en leg mijn hoofd tegen het raam aan.

Ik schrik wakker van iemand die mij aan tikt: ‘Ze komen zo je kaartje controleren’, zeg je vriendelijk.
Ik kijk op, versuft reageer ik: ‘Ow, thanks. Dan zal ik hem maar even gaan zoeken’.
‘Je hebt nog tijd’, zeg je en ik zie je ogen afdwalen naar mijn rokje.
Ik volg je ogen en zie dat mijn rokje wel heel ver omhoog geschoven is, blozend doe ik hem weer goed en ga ik verder op zoek naar mijn kaartje. Ik vloek zacht als ik hem niet kan vinden in mijn jas. Ik bedenk me dat het kaartje nog in mijn portemonnee zit, die weer in mijn tas zit.
‘Ik denk dat hij in mijn tas zit’, fluister ik terwijl ik me iets uit strek om mijn tas te pakken.
‘Geeft niets meid, ze is pas net begonnen aan ons treinstel’, zeg je vriendelijk.
Ik voel hoe mijn rokje iets omhoog schuift en hoe jij een hand op mijn kontje legt. Ik vis mijn kaartje uit mijn tas en draai me verschrikt om.
‘Wat doet u...’
Nog voor ik uitgepraat ben, ben ik sprakeloos. Je staat zo dicht op me dat ik je adem in mijn gezicht voel. Ik kijk in jouw ogen, en verdrink erin, zo mooi… Met het schaamrood op je wangen mompel je sorry en druk je jouw lippen op de mijne. Ik ben totaal overdonderd en zeker als je hand weer onder mijn rokje glijd. Ik wil protesteren, maar als je met je andere hand mijn borst begint te kneden vergeet ik wat ik wilde doen. Ik ga met mijn handen op onderzoek uit en merk dat je onder je kleren erg gespierd bent. Een huivering gaat door mijn lichaam als ik je zie knielen.

‘Ga eens lekker zitten meid’, zeg je vol vertrouwen.
Ik gehoorzaam, en ga op de bank zitten.
‘Maar wat nou als die vrouw zo komt controleren?’
‘Dat duurt nog even..’, zeg je met een glimlach om je lippen.
Je laat je handen weer onder mijn rokje glijden, via de binnenkant van mijn been tot mijn lies. Dan begin je er kusjes op te geven, steeds hoger en hoger. Ik voel jou warme adem tegen mijn string aan, maar telkens ga je weer terug naar beneden. Ik pak je hoofd vast onder je kin en begeleid je naar het bankje tegenover mij. Ik zoen je vurig terwijl ik je broek openmaak. Je komt even een stukje omhoog zodat ik je broek en boxer uit kan doen. Ik kniel tussen je benen en begin kusjes te geven vanaf je knie tot aan je lies. Want jij kan teasen, maar ik ook! Ik lik net langs je ballen en penis als jij je hand in mijn haar stopt.
Ik kijk je aan en vraag: ‘Wat is er? Kun je niet meer wachten?’
Fluisterend zeg je: ‘Nee, ik wil je nu! Maar ze komt eraan…’
Snel leg je je tas op je schoot en geef je jouw kaartje af als ze erom vraagt. Als ze ons treinstel uit loopt kijk je me aan met een geile blik in je ogen en je handen maken ruw mijn bloesje open. Ik houd mijn adem in als je mij optilt en op je schoot zet. Ik voel je penis tegen mijn string aan drukken en een rilling gaat door mijn lijf. Met een hand duw je mijn string opzij en lijd je jouw penis bij mij naar binnen. Heel even blijven we stil zitten van genot. Ik voel hoe diep je in mij zit, hoe je me vult, heerlijk! Ik kan me niet meer in houden en begin op je te rijden.

Mijn tong vindt de jouwe en al snel zijn we verwikkeld in een heftige tongzoen. Af en toe slaakt een van ons een kreun van opwinding. Plots beveel je me van je af te gaan. Een beetje verbaast doe ik wat je zegt. Dan draai je me om met mijn kontje naar jou toe, en gaat opnieuw bij mij naar binnen. Je voert het tempo geleidelijk aan op terwijl ik mijn klitje bewerk. Oh wat een heerlijk gevoel is dit. Je houd me stevig vast bij mijn heupen en je stoot steeds dieper in me. Ik hoor je ademhaling versnellen en ik voel je penis steeds groter worden. Nog een keer stoot je en ik voel hoe drie stralen warm zaad bij me naar binnen word gespoten. Je zit nog in me als ik mijn hoogtepunt bereik. Beide een beetje versuft zoenen we na.
‘Hmm dat was lekker meid, jij mag vaker je kaartje kwijt zijn’, zeg je met een knipoog.
‘Hmm, ik zoek hem graag voor je hoor’, zeg ik lachend terwijl ik mijn kleren enigszins fatsoeneer.
Ik merk dat de trein vaart mindert en door de intercom word geroepen: ‘Dames en heren wij komen aan op station ’s-Hertogenbosch, de eindbestemming van deze trein. Vergeet bij het verlaten van de trein uw bagage niet.’
‘Owjee, dit is mijn halte!’, roep ik.
Ik begin snel mijn spullen bij elkaar te pakken. Als ik buk om mijn string op te rapen stop jij stiekem twee vingers in me, en begin je me heerlijk te vingeren. Ik kan een kreun niet onderdrukken.
‘Hmm, ik denk dat jij mijn bagage word!’, zeg ik tegen jou.
‘Ik wil niets liever’, zeg je terug. ‘Hier moest ik er toch uit’

Je pakt je spullen en loopt daarna met mij mee naar mijn auto. Als ik mijn auto van het slot af haal, draai je mij om en druk je mij tegen de auto aan. Je hand glijdt onder mijn rokje en twee vingers glijden zo weer naar binnen. Als reactie zoen ik je wild op je mond en mijn handen maken je broek weer open. Ik voel dat je weer aardig hard bent. Ik trek je eventjes af en leid je dan bij mij naar binnen, waar jij weer lekker wild te keer gaat. Heerlijk zoals jij me neemt…
‘Ooh schatje, ik ga komen!’, roep je een beetje benauwt.
Ik voel hoe je me weer lekker vol spuit, dat is zo’n geil gevoel!
‘Ahh ga door! Alsjeblieft ga door!’, schreeuw ik uit.
Na een diepe stoot kom ik trillend klaar. Zachtjes laat ik me nog verder achterover zakken tegen de auto. Je zoent mijn borsten, mijn nek, mijn oorlel en uiteindelijk mijn mond.
‘Kom schat, straks kun je nog meer genieten’, fluister je in mijn oor.
Versuft sta ik op en rij ik naar huis.

Ik kan de deur van mijn kamer nog niets eens normaal open doen of je zit alweer aan me. Dit belooft een wilde en lekkere nacht te worden!


Reactie's kunnen gegeven worden @ mail: debora.draguza@gmail.com

Aantal keer bekeken: 21562
Waardering: 6.18 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online