Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mini Cruise.

U leest om dit moment het verhaal Mini Cruise gepost door Johanna Aue. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Johanna Aue
Gepost op: 2006-10-29

Verhaal:

Mini Cruise
Marnyett

Deel I

Mentaal Voorspel

Het deinende schip verwijderde zich meer en meer van de vuurtoren die achter bleef in de haven van vertrek.
Aan de reling stonden vier mensen naar het laatste zonlicht te kijken,
dat werd verdreven door de invallende duisternis.
De zee veranderde langzaam in een diep zwarte oneindig gat door de afwezigheid van een maan.
Op deze eenzame plek waren in de verte enkele lichtpunten van offshore activiteiten zichtbaar.
De vier mensen waren - op een verdwaalde enkeling na - de laatste op het dek ,
terwijl de overige passagiers de romantiek van de zee voor gezien hielden.

Zij deden zich te goed aan de maaltijden die werden gereserveerd.
De twee heren stonden achter de dames en hielden hen warm waarbij de zoute zeelucht
een bevestiging was dat ze nu werkelijk op zee waren.
De mobieltjes hadden bijna geen bereik meer waardoor de dames nog vlug even een berichtje naar huis zonden
om hun kinderen nog even welterusten te wensen.
Simon – één van de heren - stelde voor dat de wanneer de dames hun avondtoilet wilde maken ,
dat dit een goede moment zou zijn.

Ze spraken af om elkaar over een half uur weer te ontmoeten in het restaurant.
Brigitte gaf haar vriend Nick een kusje en fluisterde iets in zijn oor waarna op zijn wangen
een nog intensere gloed waarneembaar werd.
Eline gaf Simon een klein kusje…’een voorschot’ zei ze glimlachend ,
en liep samen met haar vriendin naar één van de hutten om zich om te kleden voor het diner.
De heren slenterden voorbij diverse tax free winkeltjes en bekeken het programma van de cinema die tot diep in de nacht redelijk recent uitgebrachte films zou vertonen.

‘Er was voldoende amusement aan boord om voor het geval je , je mocht vervelen’ zei één van de twee ,
waar hij aan toevoegde dat hij eigenlijk andere plannen had vannacht.
De tweede man keek hem veel betekend aan.
Diverse mensen - ongeacht de sekse - keken om zodra de twee dames het restaurant betraden .
waarbij ze door de aanwezige medereizigers met instemming werd begroet.
’Onze garderobe is zojuist goedgekeurd’ zei Brigitte tegen Eline.

Brigitte droeg een zeer sterk getailleerd rood rookkleurig mantelpakje met zwarte verticale streepjes,
een witte blouse en een zwart slank strikje.
Een eenvoud wat haar juist nog begeerlijker maakte dan ze al was.
Eline was charmant gekleed in een zeer vrouwelijk donkergroen cocktailjurkje waarbij het strakke lijfje tot net over haar billen reikte en vandaar als een wijdvallende soepele stof viel tot net boven haar knieën.
Vier naaldhakjes klonken door over de houten vloer terwijl ze achter de ober aanliepen.

De ober bracht hen naar de tafel waar beide heren met plezier opstonden
om voor de dames de stoel aan te schuiven.
Na het diner stond de cocktail bar met live entertainment op het programma.
Na een welterusten drankje dat in de kapiteinsbar werd gedronken werd het tijd om naar de hutten te gaan..
Brigitte kon het niet laten om de mannen een beetje te plagen toen ze nog even danste met Eline.
Eline liet haar vriendin maar begaan toen Brigitte`s handen over de taille omlaag gleden tot op haar heupen.

Brigitte`s blik naar Nick veranderde van ontdeugend tot een soort van vastberadenheid en liep op hem af,
om vervolgens wat in zijn oor te fluisteren.
Simon liep naar Eline die nog op de dansvloer stond en sloot zijn armen rond haar middel,
toen er uit de luidspeakers het succes nummer � What a wonderfull world�van Louis Armstrong klonk.
Eline kuste Simon op zijn lippen om vervolgens weer in zijn veilige warme armen te verdwijnen.
Hoewel ze elkaar al jaren kenden leek deze avond bijzonderder dan ooit.

Ze waren niet alleen aan het dansen.
het voelde meer aan als een mentaal voorspel.
Hoewel het voor de toeschouwer niet meer oogde dan een verliefd koppel op de dansvloer,
stonden de hartjes stonden in lichterlaaie en verlangden zeer intens naar elkaar`s intimiteit.
Het nummer was inmiddels afgelopen ,
maar Eline wilde hem nog niet laten gaan zonder dat ze goed de bult in zijn broek meer had gestimuleerd.
Door haar billen samen te spannen kon ze zich krachtiger naar voren tegen zijn onderlichaam aanduwen.

Lachend van opwinding trok Eline Simon lachend van de vloer af,
zodra ze door kreeg dat zij inmiddels een publiekelijk onderwerp waren.
Diverse ogen waren op hen gericht die varieerden van afkeuring tot aan begerige goedkeuring.
Ze liepen speels door een met glas beklede soort corridor vanwaar men een duidelijk uitzicht had over zee…
alleen zonder de wind.
Het glas reflecteerde haar evenbeeld dat door Simon werd omarmd.

Deel II

Naald en draad

Net over zijn schouder heen kijkend ontwaarde Eline via het spiegelend raam ,
zijn broek met harde billen waarvan ze de verleiding niet kon weerstaan om zacht in zijn billen te kneden.
Eline was toe aan meer dan strelende handen alleen.
Ze wilde meer…en wel direct.
Tegenover het raam was een enkel stoeltje waarvan de leuningen net als de zitting neerklapbaar was.

Voor ze Simon op het stoeltje had laten plaatsnemen met de leuningen omhoog,
had ze de knopengulp - die tot diep onder zijn kruis doorliep - losgemaakt.
Dergelijke broeken werden niet verkocht,
maar deze prinses met naald en draad had deze pantalon speciaal voor deze reis aangepast.
Simon had zich eerder nog afgevraagd waarom de gulp zo ver doorliep tot aan de binnenkant van zijn benen.
Eline had er op gestaan dat hij de broek direct zou aantrekken zodra zij aan boord waren gekomen.

Simon begreep snel hoe handig de broek inmiddels was.
Zonder dat de broek zijn teelballen afknelde kon Eline zonder enige moeite zijn lid tussen haar vingers masseren
zonder dat hij zijn broek hoefde te laten zakken.
Ze schoof dichter naar hem toe over zijn benen tot dat ze dichtbij genoeg was om zijn huid te voelen.
Zijn erectie ontwikkelde zich sterker nu zijn geslacht tegen haar naakte huid onder haar jurkje schuurde.
Ze sloeg opnieuw haar armen rond zijn hals en kuste hem meer dan hartstochtelijk.

Met haar hakjes op de vloer aan weerskanten van zijn benen kon zij haar heupen
naar voren en achteren bewegen.
Er was slechts nog één zijden hindernis welke Eline opschoof ,
zodat zijn kloppende erectie recht voor haar schaamlippen in stelling kon worden gebracht.
Ze bewoog haar onderlichaam verder naar Simon toe om langzaam maar zeker deze lustige man tot zich te nemen.
Haar meer dan vochtige schaamlippen weken moeiteloos uiteen voor zijn binnendringende geslacht.
Ze fluisterde in zijn oor dat hij nog niet mocht komen omdat ze geen blokker bij zich had,
waarmee ze doelde op een tampon wat het eventueel doorlekken van zijn zaad zou moeten voorkomen.

Gelukkig onthulde het rondom haar gedrapeerde jurkje niets ten aanzien van hetgeen wat hen bezig hield,
toen ze een elektrische deur hoorde open suizen.
Een ouder echtpaar was binnen gekomen en keek even naar het verliefde paartje op het klapstoeltje
waarvan de man hen geen blik waardig gunde .
De vrouw - een oudere dame op leeftijd - voelde blijkbaar instinctief aan ,
wat voor moois er tussen de twee geliefden plaatsvond.
De dame constateerde tevreden dat Eline een mooie vrouw was.

Eline was mooi door haar stralende libido.
Glimlachend knikte de oude vrouw naar Eline die vriendelijk terug groette alsof er niets aan de hand was.
Eline leek stil te zitten op Simon ,maar dat was slechts schijn .
Ze kneep haar been en bil spieren beurtelings samen waarmee ze haar partner nog altijd genot kon bezorgen.
Op deze manier trok ze haar vagina zich samen waardoor ze alsnog zijn penis kon masseren.
Een techniek die ze door de jaren heen tot in de puntjes had leren te beheersen.

Simon fluisterde in haar oor dat ze even moest stoppen,
anders zou hij zich niet aan zijn belofte kunnen houden om niet te komen.
Enkele minuten lang bleef het bejaarde echtpaar kijken naar de nog altijd ietwat ruwe zee.
De vrouw zag aan Eline`s enkels dat haar vermoedens terecht waren.
Ze glimlachte naar het koppel zonder dat haar man het zag.
Ze gaf Eline een knipoog en trok vervolgens haar mopperende man weg bij het raam ,
om de corridor te verlaten en het verliefde paartje alleen te laten.

Even bleef Eline nog stil zitten om te horen of ze nu echt alleen waren.
Een soort van oerdrift nam bezit toen alsnog bezit van haar.
Ze plaatste haar handen achter zich op zijn knieën en schoof haar voeten iets meer naar voren .
Ze tilde zichzelf net boven Simons onderlichaam,
waarna haar ze haar schoot voor en achterwaarts bewoog over zijn al reeds op springen staande penis.

Zijn erectie schoof in hoog tempo langs zeer intense plekjes met het gevaar dat bij elke beweging zijn erectie er uit zou kunnen floepen.
Het stoeltje begon te kraken onder haar uitbundige bewegingen, maar daar had ze geen aandacht voor.
Eline had haar bekken naar buiten gekanteld waardoor ze haar benen moeiteloos nog verder kon spreiden.
Haar schoot was inmiddels zo vochtig dat ze letterlijk over hem heen gleed.
Gelukkig voor hem kwam ze snel klaar en bleef even zitten om bij te komen.

De begeerlijke brunette stond langzaam op en deed haar slipje weer goed.
Haar groene twinkelende ogen bekeken zijn nog altijd opverende lans die verrukkelijk glinsterde
…en sloot zijn bijzondere gulp.
‘Breng me naar bed’, zei ze zacht,
waarna ze zijn hand nam en hem voorging naar hun hut.

Deel III

Tafelmanieren

Brigitte en Nick waren vanuit de bar het restaurant gepasseerd en gemerkt dat het er inmiddels donker was.
Nick volgde haar nadat ze zei dat het haar opwond om elkaar te betasten in het halfdonker.
Ze waren zover mogelijk achterin gaan zitten,
om maar zo min mogelijk aandacht op zich af te roepen.
Ze voelde direct Nick`s vingers over haar benen afdwalen naar haar privé domein.

In zijn broek voelde ze een warme verdikking die ze zacht bleef kneden,
terwijl zijn vingers bij haar al verder waren doorgedrongen.
Tot aan haar slipje waarachter haar inmiddels vochtige orchideevorige schaamlippen zich bevonden.
Impulsief opende ze haar dijen om hem verder uit te nodigen zodat hij haar nog intenser kon strelen.
Direct nadat hij het opzij geschoven slipje passeerde drong zijn vinger bij Brigitte naar binnen.
Ze moest op haar lip bijten om geen geluid te maken.

Zijn broek inmiddels was door haar vlugge behendige vingertjes wijd geopend.
Diezelfde vlugge vingertjes die direct zijn gezwollen geslacht masturberend masseerde.
Ze voelde de behoefte om `m in d`r mond te nemen en liet zich onder de tafel zakken ,
om met haar mond zijn erectie te verwennen wat voor haar absoluut geen straf was …integendeel.
Afwisselend bewerkte ze hem om en om met hand en mond.
Nick voelde een sterke aandrang om haar nemen.

Hij ervoer dit als een zeer opwindende situatie om haar “Brigitte�,
een keurige zakenvrouw hier in het openbaar stiekem te beminnen.
Dit was namelijk niet iets wat men van Brigitte zou verwachten.
Of juist toch wel.
Brigitte was het soort vrouw die een soort van natuurlijke adel over zich had.
Vele mannen droomde over haar ,
maar zouden het niet in hun hoofd halen om zo`n vrouw onheus te benaderen.

Sommige zouden zelfs durven te beweren dat als zij een windje zou laten, het naar zoete parfum zou ruiken.
Nick maakte haar duidelijk dat ze voorover over de tafel moest gaan leunen met haar benen
stijf tegen elkaar gesloten.
Het wond hem op om dat er een soort van symboliek vanuit ging.
Het idee dat deze gesloten benen vergeefs zijn indringende penis zouden proberen te weren.
Hij vroeg Brigitte om haar rokje op te trekken met haar slipje opzij,
waarna hij haar orchideeachtige schaamlippen likte.
Met haar buikje op de tafel rustend keek ze rond of er geen anderen waren
die eventueel in de gaten hadden wat er hier gebeurde.

Nick had haar altijd al zo willen nemen.
Op zijn hurken zat hij achter haar en trok haar billen verder uiteen.
Haar orchideeachtige schaamlippen opende zich door de kracht van zijn duimen.
Onbeheerst luid reageerde ze op zijn tong.
Dat was nu de keurige vrouw die onder haar deken van charme een zeer warm bloedig wezentje bleek te zijn.
Even voelde Brigitte niets meer ,maar kort daarna wel hoe zijn erectie tegen haar schaamlippen drukten.
Eigenlijk wilde ze hier niet zijn, het risico om betrapt te worden was te groot.

Haar keurige onberispelijke gedrag begon weer de overhand te krijgen.
Totdat Nick in haar drong.
Brigitte kon niet anders dan Nick toe te staan om haar ter plekke te nemen.
Of was eigenlijk toch net anders om.
Met haar gespeelde onschuldige flirtgedrag had ze hem helemaal gek gemaakt.
Vooral het feit dat ze Eline streelde had indruk op hem gemaakt.

Hij liet haar op haar billen plaats nemen op de tafel en schoof haar rokje tot aan haar middel op,
trok weer slipje opzij en drong opnieuw moeiteloos diep in haar schoot door.
Brigitte liet zich achterover zakken en lag nu languit op haar rug op de tafel.
Met langzame bewegingen drong zijn geslacht bij haar schede naar binnen, keer op keer.
Brigitte fluisterend hem toe dat ze nog altijd zeer vruchtbaar was.
Nadat hij haar jasje had geopend knoopte hij haar blouse vanaf haar borsten omlaag open.
‘Nou dan zullen we maar voorzichtig zijn, niet waar’.

Soepel wipte hij haar borsten uit het korset en draaide voorzichtig met zijn vingertoppen
aan haar gezwollen tepels.
Haar benen ruste inmiddels op de stoelen naast hem waarbij haar de illusie was ontstaan
dat zij zo goed als willoos was.
De onbeschaamdheid van de situatie maakte haar zo …opgewonden,
dat ze vergat waar ze was en zich volledig op haar geliefde richtte.

Ze begon zichzelf verder uit te kleden waarbij ze vertrouwde op Nick`s kracht.
Zijn postuur zou haar verdedigen tegenover eventuele opgegeilde obers die plots binnen zouden kunnen komen.
Nick tilde haar benen weer op en hield haar enkels vast.
Praktisch naakt lag Brigitte nu op de tafel met haar gestrekte benen wijd uiteen in de lucht gestoken.
Haar kousen en luxe hagelwitte korset lichtte fluorescerend op in het schemer duister.
Volgzaam lag ze hier onder de man die moeite had om haar buikje niet vol te spuiten.
Brigitte begon luider te kreunen naarmate zijn tempo toenam.
De gedachte dat ze zichzelf zonder enige gene hier aan hem overgaf maakte haar nog wellustiger,
waarbij het voor hem onmogelijk werd om zijn orgasme tegen te houden en grommend in haar klaarkwam.

Ze voelde zijn krachtige stralen zaad werkelijk tegen haar baarmoeder uitéénspatten.
Ze beleefde een heftiger orgasme dat werkelijk veel luider was dan Nick`s .
Gelukkig had ze uit voorzorg een blokker meegebracht.
Nick verstijfde opnieuw en dook plots ineen waardoor Brigitte – die nog altijd languit op de tafel lag –
zich realiseerde dat ze niet meer alleen waren.
Geschokt fatsoeneerde ze zich en verlieten in grote haast de eetzaal om een groepsverkrachting te voorkomen.

Lachend liepen ze gehaast naar hun hut maar keken continu om of ze toch niet werden gevolgd.
Nick wilde het zeker weten dat niemand achter hen aanliep en koos er bewust voor om niet rechtstreeks
naar hun hut te gaan, maar via het dek waar ze een ouder echtpaar aantroffen.
De oudere dame zat op haar echtgenoot die net luid genoeg kreunde dat hij klaar kwam.
De oudere dame keek naar het aanlopende paartje en leek Brigitte te herkennen.
Brigitte versnelde haar pas en passeerde de dame met een rood hoofd.

Bij hun hut aangekomen smeekte ze Nick bijna dat hij de deur open moest doen.
Eenmaal binnen hervond ze haar moed weer in zijn armen.
‘Ik wil morgenochtend op je wakker worden.’.
Ze trok hem letterlijk de kleren van zijn lijf en besprong haar held die haar had beschermd.
Nick wist even niet goed te reageren op deze furie, maar herpakte zich snel.

Deel IV

Een Heerlijk Verschil

Eline lag naakt wachtend op het bed .
Ze verwachte een sterke finale.
Slechts nog alleen gekleed met haar kousen en naaldhakjes aan had ze haar benen schaamteloos wijd gespreid.
Simon had haar nu al zo`n anderhalf uur continu genomen in diverse positie`s ,
waaronder met haar rug staand tegen de muur.
Ze wilde deze wijd gespreide bijna banale positie omdat ze zichzelf symbolisch aan deze man wilde offeren.

Maar vooral om hem in de gelegenheid te stellen - om zo diep als maar mogelijk was –
zijn zaad in haar buik te ontvangen.
Simon perste zijn geslacht zo diep mogelijk in haar met haar armen rond zijn nek.
Eline aanmoedigde hem aan.
’Geef `t me..ik heb het zo hard nodig…ik heb jou zo hard nodig’.
Simon voelde letterlijk hoe zijn zaad zich een weg naar voren baande ,
waar het diep in haar baarmoeder tegen de wand uiteen werd geslagen.

Eline was normaal het type vrouw dat haar orgasme uitschreeuwde,
maar daarvan was ditmaal niets te merken.
Diep grommend onderging ze haar hoogtepunt, alsof ze in een soort van trance was.
Simon trok zich langzaam terug waarna ze direct het laken tussen haar benen trok ,
om te voorkomen dat zijn vocht weg uit haar buikje zou verdwijnen, je weet tenslotte maar nooit.
Tevreden viel ze in slaap.
]
De volgende ochtend kwamen ze aan in Newcastle en vermaakte zich daar prima.
Even leek het erop of Brigitte zich aan Simon wilde koppelen,
maar daar stak Eline gauw een stokje voor door Simon weg te trekken.
‘Deze lekkere man hoort bij mij, je weet toch dat ik jaloers van aard ben’.
Brigitte keek haar veel betekend aan en liep gearmd verder met haar vriendin.
Dat Brigitte daar zich niet aan haar afspraak hield bleek wel toen Eline een jurkje aan het passen was.
Nick was even uit zicht toen Brigitte Simon een ander pashokje induwde.

‘Dat is een handige broek ,zei ze toen ze zijn lid wilde bevrijden van zijn dwangbuis.
Hij vertelde dat Eline drie van dergelijke broeken voor hem had gemaakt.
Voor het gemak had Brigitte zelf een broek aan getrokken voor ze aan land gingen,
maar dat was voor haar geen beletsel.
Half in een soort van amazone zit liet ze zich tot de volle tevredenheid van Simon zakken over zijn geslacht.
‘Dit is toch wel een heerlijk verschil hoor’, kreunde ze zacht ‘het moet maar even hoor’.
Zuchtend hopte ze op en neer waarbij het klikken van haar hakjes verraadde dat er iets bijzonders
achter het gordijntje plaatsvond.

Plots hoorde Brigitte Eline mompelen waar iedereen gebleven was , waarna ze zich weer razendsnel aankleedde.
Simon keek wat angstig uit zijn ogen, omdat ze op het punt stonden om betrapt te worden door Eline.
Maar Brigitte bleek een kei in het leggen van rookgordijnen.
Vol zelfvertrouwen stapte Brigitte het pashokje uit en lokte Eline weg ,
onder het mom dat de boy`s naar de elektronica afdeling waren afgedwaald.
Simon begreep dat hij dus op de één of andere manier moest zorgen dat hij op die bewuste afdeling terecht zou komen.

Terwijl Eline afrekende bij de kassa ging Brigitte dusdanig staan zodat Simon hen voorbij kon sluipen
zonder dat Eline hem zou kunnen zien.
Hij trof Nick aan bij een LCD TV die opmerkte dat die dingen overal ook even duur waren.
Voor Simon kon antwoorden gaf Eline hem een arm en zei dat ze klaar was om verder te gaan.
Nick sloeg zijn arm rond Brigitte waarna het gezelschap een restaurantje opzocht om te lunchen.
Enigszins loom van het wandelen keerde het kleine groepje weer terug naar de boot.

Deel V

Soort Zoekt Soort

Het diner werd overgeslagen voor een klein hazenslaapje.
Diep in de nacht kwamen de koppels bij elkaar waarbij alles nog eens werd geprobeerd
wat er op seksueel gebied al dan niet mogelijk is tussen vier mensen.
Simon liet Eline op haar rug liggen waarna hij haar vagina met z`n brede tong begon te strelen.
Haar kittelaar vergat hij zeker niet en zoog er soms hard op om kort daarna het getergde plekje
weer zachtjes te likken.
Even leek Nick er moeite mee te hebben dat anderen in zijn nabijheid zo openlijk vreeën,
maar dat was gauw voorbij.

Eline vroeg hem om dichterbij te komen waarna ze zonder schroom zijn geslacht in haar mond nam.
Brigitte keek van enige afstand doelbewust het schouwspel aan.
Straks zou het haar beurt zijn om met de twee mannen te vrijen, of misschien wel met…
Nick`s rode top onderging de meest fantastische sensatie`s in Eline`s mond
terwijl haar schoot door Simon`s ontwikkelde geslacht opnieuw werd gevuld.
Nick was degene die Brigitte uitnodigde om Eline`s knopje te likken.
Niemand zou vannacht buiten de boot vallen.

Hij wist als geen ander dat Brigitte in het verleden diverse pogingen had ondernomen
om intiemer te worden met haar vriendin.
Echter bleek deze daar geenszins in geïnteresseerd te zijn.
Vanavond zou Nick haar helpen om Eline te veroveren.
Want vanavond genoot Eline teveel van alle aandacht .
Ze was al zo opgewonden dat ze geen drempelvrees meer had ,
en liet toe dat Brigitte haar schede likte terwijl Simon haar nam.

Eline besloot zich te wreken op Nick door nog harder op zijn geslacht te zuigen.

Brigitte maakte direct gebruik van het feit dat Simon zich even terugtrok door zijn glanzende erectie schoon te likken.
Tot zijn verbazing duwde Brigitte hem opzij om zich letterlijk op Eline`s buikje te storten.
Ze trok Eline`s benen omhoog en zei haar dat ze haar benen moest vast houden.
Het volgende moment wreef Brigitte haar eigen vagina krachtig tegen Eline`s schede.
De twee vochtige vagina`s gleden over elkaar waarbij de kittelaartjes door Brigitte tegen elkaar werden geperst.

De clitorissen waren al dusdanig geprikkeld waardoor het voor hun beide een zeer intense nieuwe ervaring was.
Eline raakte hiervan zo onder de indruk dat ze Nick links liet liggen,
om zich te kunnen concentreren op haar Lady-friend.
Zowel Simon als Nick waren - al dan niet - tijdelijk buiten spel gezet door de zinnelijke Brigitte.
Wat voorheen een idee-fixe zou zijn, gebeurde nu spontaan.
Eline had haar vriendin bij haar hoofd genomen en zeer hartstochtelijk haar tong bij haar vriendin in de mond gebracht.

En niet ruw of wild, maar juist rustig en zeer gepassioneerd.
Terwijl Brigitte nog altijd de twee poesje tegen elkaar wreef ,
was het Eline die haar vriendin met de mond de liefde verklaarde.
De twee heren voelde hun lichamen branden en wisten niet wat ze er mee aanmoesten.
Eline gaf hen te verstaan dat ze nog niet klaar was met Brigitte.
Wat inhield dat bij gebrek aan vrouwen dat zij elkaar dan maar moesten helpen.
Dat deden de meisjes tenslotte nu toch ook.

Simon zelf was nieuwsgierig genoeg, maar Nick zag niets in het feit om zich te laten nemen in zijn kont.
De afmetingen van Simons dikke pik wezen voor hem die mogelijkheid direct af.
Simon daar in tegen was minder afstandelijk.
Hij had zich laten zakken en Nick`s glorie in zijn mond genomen.
‘Sluit je ogen en denk aan de twee mooie vrouwen op het bed’, zei Simon
die begreep dat biseksualiteit voor Nick een nooit begrepen concept was.
‘Bedenk dan dat zij nu aan je likken en niet ik’.

Blijkbaar hielp deze tip, want de bloeddruk in Nick`s penis nam weer toe.
Beide mannen hadden niet door dat de dames daardoor nog meer opgewonden raakte.
Eline duwde Brigitte naar Simon terwijl ze vervolgens zelf Brigitte`s vagina onderhanden nam.
Voor het eerst in haar hele leven proefde Eline de vagina van een andere vrouw.
En of het nu kwam door de ideale omstandigheden, maar het was zeker niet afstotend.
In haar hart had ze Brigitte altijd al een aantrekkelijke vrouw gevonden
wat haar ongetwijfeld hielp om verder te gaan.
Zo was er een slang van seksuele mensen ontstaan.

Deel VI

De Rollen Weer Omgedraaid.

Eline likte Brigitte`s schoot die op haar beurt Simon`s roede met haar hand en mond bevredigde,
terwijl Nick voor het eerst in zijn leven door een mannen mond werd bevredigt.
Brigitte duwde voorzichtig een vinger tussen Simon`s billen in.
Tot haar verbazing reageerde hij instemmend.
Hij trok met één hand zijn billen van elkaar om haar uit te nodigen tot meer.
Nick die zag wat er aan zijn voeten gebeurde duwde Simon weg omdat hij bijna kwam.
Simon zocht direct een ander om te beminnen en vond Brigitte`s schoot die hij met Eline deelde..

Hij draaide zich op zijn buik op de grond om haar openstaande poes verder te mimetten.
Eline ging op zijn rug zitten en gebaarde naar Nick dat hij dichterbij moest komen.
Zij trok Simons billen uiteen en bevochtigde zijn aarsje.
Eline gaf Nick fluisterend maar dwingend de opdracht om het beschikbare kontje van zijn beste vriend op te eisen.
Blijkbaar was dat iets waar Nick geen problemen mee had ,
want hij voldeed direct aan het verzoek van de mooie brunette.

Simon reageerde door zijn sluitspier te ontspannen waarna Nick moeiteloos
bij zijn “billenmaat� kon binnen dringen.
Brigitte wurmde zich onder Simon door en vroeg Eline om te helpen door Simon pik in haar buikje te duwen.
Simon was het soort man dat lang achteréén kon vrijen , maar dan 1 keer ,
terwijl Nick soort man was die sneller kwam , maar tenminste 2 x achter elkaar kon.
Simon die nog steeds op de grond lag spreidde zijn benen iets wijder en duwde zijn achterwerk omhoog in de hoop dat zijn vriend zich in zijn billen zou ontladen.

Nick voelde dat het niet lang meer zou duren wilde terug trekken, maar Simon greep de man achter hem vast.
‘Geef `t hem maar’ fluisterde Eline die maar al te goed door had wat Simon wou.
Nick sloot zijn ogen en voelde hoe zijn zaad zich een weg naar buiten baande.
Met een laatste voorwaartse duw bracht hij zijn zaadlozing diep in Simon`s harde kont.
Luid kreunend ervoer Nick de tintelingen die gepaard gingen met z`n orgasme.
Even bleef hij op Simon liggen die tevreden was met het hoogtepunt dat hij zijn maat had bezorgd.

Voor Eline was het weer eens genoeg geweest met de biseksuele uitspattingen
en verlangde opnieuw naar een echte lul in haar buik.
Maar moest eerst in Brigitte haar meerdere erkennen.
Zij leefde zich helemaal uit op Simon`s ongelofelijke dikke pik terwijl de hervonden Nick zich in haar billen bevond.
Blijkbaar beviel op deze manier het anale wel.
Brigitte ervoer met Nick`s dunnere pik dat anale seks een zeer bijzondere ervaring kan zijn.
Voor haar was het `t summum om zich volledig over te geven aan de twee mannen.

Juist omdat ze in haar dagelijkse leven moest leiding geven aan een grote groep mannen was het voor haar een feest om zich - in haar seks - totaal aan een man ondergeschikt te maken.
Kort daarna was het de beurt aan Eline om zich toe te voegen aan het drietal.
Nieuwsgierig geworden wilde Eline dan ook wel eens ervaren hoe het was
om door twee pikken tegelijk te worden genomen.
Een wereld van lust ging er voor haar open.
Terwijl ze werd gesandwiched werd ze door Brigitte gedwongen om haar schoot te likken.
Dit keer was Eline echt het middelpunt van de belangstelling.

De volgende morgen na aankomst in de thuishaven kusten de vier elkaar ,en spraken af elkaar weer gauw te zien,
op de verjaardag van één van de kinderen waarna iedereen van boord ging.
Op de kade werden Eline en Nick opgewacht door hun kinderen en opa`s en oma’s.
Terwijl Eline en Nick nog even richting het strand gingen om haar iets jongere kinderen te laten uitwaaien,
vertrokken Simon en Brigitte richting huis
Eline`s vader zei tegen zijn blozende dochter dat zo`n weekend met vrienden en zonder kinderen
haar duidelijk goed had gedaan….ze straalde gewoon..net als Nick.

Nick kon het niet laten om zijn antwoord zodanig te formuleren zonder dat het verdacht werd…
,maar wel de lading dekte .
‘Deze mini cruise was voldoende om je lekker even te kunnen laten gaan zonder dat de kinderen in de buurt zijn’.
‘Je leert je partner werkelijk van een andere kant kennen’.
Haar vader keek naar zijn stralende dochter Eline.
’gaan jullie de volgende keer weer?’.
Ze keek naar haar man Nick die haar stout aankeek.
‘Volgende keer weer’ herhaalde ze voldaan.

Einde

Aantal keer bekeken: 10655
Waardering: 6.45 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online