Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Misbruikt door mijn opa.

U leest om dit moment het verhaal Misbruikt door mijn opa gepost door Lizzy Janssen. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Lizzy Janssen
Gepost op: 2011-3-9

Verhaal:

Misbruikt door mijn opa
Het was heel erg heet en we waren op bezoek bij mijn opa. mijn vader en moeder waren 4 weken met vakantie voor hun huwelijk. ik ben al 18 maar ik moest voor de zekerheid bij opa blijven. ik vond het niet erg, want opa was altijd heel erg aardig voor mij. toen mijn ouders net 2 dagen weg waren en ik onder de douche stond kwam hij bij mij staan. ik moest heb pijpen. ik wou niet, maar het moest toch. hij had naakt foto's van mij gemaakt en als ik niet zou doen wat hij wilde zou hij ze op mijn school site zetten. dat wilde ik niet dus ik pijpte hem. toen ik een keer in slaap was gevallen op de bank werd ik wakker van gebef. mijn opa befte mij en mijn kutje werd vochtiger of ik nou wou of niet. ik kwam schokkend klaar en mijn opa likte alles op. ik moest hem pijpen. ik deed alles wat hij zei want ik was doodsbang voor hem. ik was pas 1 week bij hem, ik was bang voor de 3 weken die nog moeten komen. ik was nog niet ontmaagd. ik had een strak kutje en kleine borsten. me opa deed de gordijnen dicht en kwam in me. hij had een gigantische lul van 24 centimeter als hij stijf was. neee!! neee!! riep ik. stop! je doet me pijn! hij sloeg me en zei dat ik mijn mond moest houden. dus ik deed wat mijn opa zei... zijn pik kwam in mij, ik gilde het uit van de pijn, maar het maakte niks uit voor mijn opa. je hebt een lekker strak kutje zei mijn opa. zo fijn kutje heb ik nog nooit gehad. hij zat er nu pas voor de helft in en ik was al een stuk of 4x klaargekomen, ik voelde zijn sperma diep in mijn buik stromen, het deed heel erg veel pijn. ik wist dat bij de volgende stoot zijn pik helemaal in mijn kutje zou komen. en ja hoor, het gebeurde. ik gilde het uit. aaauw! stop! aauw! maar het maakt hem niks uit. toen hij voor de laatste keer bijna klaar kwam stopte hij zijn pik in mijn anaal. daar deed het gelukkig minder pijn. hij fluite op zijn vingers en een vriend van hem ook rond de 70 jaar neukt mij in mijn kutje. zijn vriend neukte mij in mijn kutje en mijn opa in mijn anaal. het deed veel pijn, maar ik kon er niks tegen doen. mijn opa had dik tape op mijn mond gedaan. toen mijn opa en zijn vriend voor de laatste keer klaar kwamen moest ik mijn mond open doen. ze kwamen in mijn mond klaar. het was vies, ik moest er van kokhalzen en ik wilde het uitspugen. maar ik moest het doorslikken. de 3 weken waren zo door gegaan ik werd minstens per dag 5 uur geneukt door mijn opa en zijn vrienden. ik moet het nu nog steeds doen, want anders zet hij de foto's op mijn school site.

gelukkig is dit 3 jaar geleden en is mijn opa dood. ik heb nog nooit iets tegen iemand gezegd. maar ik ben blij dat er een einde aan is.

Aantal keer bekeken: 18309
Waardering: 4.73 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 13 bezoekers online