Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Misbruikt.

U leest om dit moment het verhaal Misbruikt gepost door ik he . Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ik he
Gepost op: 2007-6-9

Verhaal:

Misbruikt
Het was laat in de nacht en ik kwam net terug van mijn vriendin. Het was een heel stuk naar huis fietsen omdat zij buiten de stad woonde. Ik fietse door een stukje bos en vond het nogal eng. Ineens knapte er iets van mijn fiets en zag ik dat het de ketting was. Ik keek erna maar kon het niet goed zien omdat het donker was en ik geen licht bij me had. Ik zuchtte en pakte mijn mobieltje, geen bereik. Plots hoorde ik iets in de struiken. Ik zuchtte en dacht "Het is net een horror film" Ik deed een paar stappen achteruit en ineens voelde ik een hand op mijn schouders. Ik gilde en draaide me om. Er stonden een paar jongens. "Fiets kapot?" Vroeg een van hun. Ik knikte voorzichtig ja en slikte. "Vervelend, misschien kunnen wij die maken" Zei een andere. "d..Dat zou fijn zijn" Stotterde ik. Een van de jongens liep naar mijn fiets en pakte een klein lichtje. Hij richtte erop en maakte mijn ketting. Ik haalde opgelucht adem en wilde op mijn fiets stappen. Maar ineens pakte een van de jongens mijn arm. "Nu hebben wij iets voor jou gedaan , nu moet jij ook iets voor ons doen"
Hier was ik dus al erg bang voor. Alle jongens gingen om me heen staan en begonnen mij overal aan te raken. "Je hebt een mooi lichaam weet je" zei een van hun. Ik probeerde weg te gaan maar alle jongens hielden me tegen. "Kom op schatje niet zo bang het is gewoon dood normaal dat je iets terug moet doen voor iemand die jou ook heeft geholpen" Lachte een jongen. "Zullen we maar eens naar een huis gaan , beter dan dit bos hier" En alle jongens trokken me mee. Ik probeerde me steeds terug te trekken maar het lukte gewoon niet. "Laat me alsjeblieft los" Zei ik bang. "Waarom? je moet ons toch kunnen bedanken" Zei een van de jongens die me vast had. Ik zuchtte en liet me meetrekken. Na een stuk lopen kwamen we aan bij een huis. Een van de jongens pakte een sleutel en maakte de deur open. Hij deed het licht aan en ik zal overal kapotte banken , bierflesjes en het stonk er naar sigarettenrook.
De jongens gooide me op een van de banken en kleedde me ruw uit. "Mmmm lekkere borsten" Zei een van hun, en hij begon er ruw in te kneden. De ander deed mijn rokje en slipje uit en begon me te vingeren. Ik schreeuwde het uit en huilde omdat ik het niet wou. Alle jongens deden hun broeken en boxers uit en haalde gigantische lullen tevoorschijn. Ik schreeuwde en probeerde alle jongens weg te slaan. "Hard typje" zei een van hun. De ander lachte en haalde een doek en fietskettingen tevoorschijn. "Toch wel handig die dingen" Lachte hij. Hij maakte mijn handen vast op mijn rug en ook mijn voeten. Toen hij de doek om mijn mond wou doen draaide ik steeds mijn hoofd weg. "Nee laat me gaan!" Riep ik. Een van de jongens sloeg op mijn kont en zei "Hou je rustig hoertje" Ik traande en de jongen deed de doek om mijn mond. Ik kon niks meer doen behalve geneukt worden door een stel jongens met grote lullen. Een van hun pakte mijn borsten en deed er zijn lul tussen. Hij duwde hard mijn borsten tegen zijn lul en begon heen en weer te gaan.
Een van de andere jongens was aan mijn kut aan het zuigen. Hij zoog steeds harder en vingerde ook nog. Ik hijgde en kwam klaar. De jongen grijnsde en stootte zijn lul in mijn kut. Hij neukte me gewoon heel hard en alle andere jongens stonden om me heen met hun lullen in mijn gezicht. "Laten we haar naar boven brengen , dan kunnen we eens echt beginnen" Lachte een jongen.
Ze pakte me op en brachten me naar boven. Het was een soort van sportkamer en ze gooide me op een grote mat. Ik probeerde los te komen maar ze hielden me vast. Een van de jongens ging liggen en ze gooide mij bovenop hem. Hij kwam met zijn lul in me en neukte me. Toen kwam er iemand nog achter me staan en pakte me anaal. Een van de andere jongens had een gigantische dildo en duwde die in mijn kontgaatje. Ik werd in alledrie mijn gaatjes geneukt.
Toen deed er een van de jongens de doek af van mijn mond en propte zijn lul erin. En weer een andere jongen was aan het spelen met mijn borsten. Ik werd nu gewoon overal geneukt. En elke seconde gingen ze harder en dieper. Ik was ongeveer nu al heel vaak klaar gekomen en de jongens ook maar ze neukte gewoon door. Plots stopte ze allemaal en pakte me op. Weer een van de jongens ging liggen en gooide mij er weer op , maar dan op m'n rug. Hij pakte me in mijn kont en ging me daarin neuken. Een andere ging weer in mijn vagina. Een van de jongens kwam ook op me zitten en neukte mijn borsten. En de andere jongen wou dat ik hem ging pijpen. Weer werd ik van alle kanten geneukt en de tranen bleven over mijn wangen komen.
De hele nacht ben ik gruwelijk misbruikt en heel vaak klaar gekomen
Pas de volgende ochtend mocht ik naar huis gaan en de jongens vertelde dat ik ze nog vaker zou tegenkomen.

Aantal keer bekeken: 14220
Waardering: 5.26 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online