Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mistery.....

U leest om dit moment het verhaal Mistery.... gepost door dit is pas een goed verhaal :). Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: dit is pas een goed verhaal :)
Gepost op: 2011-7-14

Verhaal:

Mistery....
dit verhaal is kort maar eng.

De ouders van 2 kinderen gingen laat op de avond met z'n tweetjes uit. De zoon was 8 en het dochtertje was amper 7. Ze hadden voor hun vertrek de kinderen gewaarschuwd om voor niemand de deur open te doen. Na hun vertrek bleven de kinderen nog even tv kijken en gingen na 110 minuten slapen. Ze sliepen op dezelfde kamer, in een stapelbed. Simon van boven en Catrientje van onder. "Simon, ik ben een beetje bang", fluisterde catrientje zachtjes tegen haar broer. Maar ze hoorde geen antwoord. Hij was ni dood, hij lag al in slaap :). MAAr dan, catrientje viel ook bijna in slaap tot ze dit hoorde onderaan de trap: boem, boem, tss, boem, boem,tss. Ze dacht dat het het geluid van een drumstel was en bleef liggen. Uiteindelijk viel ze in slaap. Toen Simon 's morgens wakker werd en zijn zusje goedemorgen wenste antwoordde zij niet. Catrientje was vermoord...
Nu vraag je je af, als Catrientje vermoord was, waarom simon niet??

Wel ze was vermoord door een moordenaar...zonder benen!
Dat verklaart ook het geluid: boem boem tss. Zo sleepte hij zich voort over de vloer. en hij kon niet totbij simon komen. Eng He.

Geef een goed cijfer!!! :) x

Aantal keer bekeken: 3114
Waardering: 6.53 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online