Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mn zus.?.

U leest om dit moment het verhaal Mn zus.? gepost door Serge. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Serge
Gepost op: 2010-2-25

Verhaal:

Mn zus.?
hoi ik ben serge en ben 19 jaar oud. het was in de zomervakantie en mijn (ouders gingen op vakantie (zomer 2008). mijn zus (23 jaar) en ik bleven alleen thuis voor 2 weken. we hebben wat gefeest enzo. na een avondje wezen stappen kwamen we thuis. zij was gelijk gaan douchen, dat wist ik dus niet en ben kwam toen de badkamer binnen. ik zag mijn zus naakt staan daar in de douche en ze schrok. ze zei nu je me toch al hebt gezien kom er maar bij. dus ik kleedde me uit en we douchte samen.

ik werd supergeil en stopte in 1 keer mijn lul in dr kutje. ze vond het heerlijk en makte geen bezwaar. ik vertelde haar dat ik verliefd was op dr. we neukte heerlijk dooren mijn sperma druipte uit haar kutje. de hele vakantie ware we bezig.
we hebben nu samen een kindje en zijn gelukkig met elkaar.

Aantal keer bekeken: 29215
Waardering: 1.91 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online