Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Moederliefde.

U leest om dit moment het verhaal Moederliefde gepost door Kelvin B. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Kelvin B
Gepost op: 2009-2-14

Verhaal:

Moederliefde
Hallo ik ben Kelvin en ben 22 jaar oud en mijn verhaal speelde zich afgelopen zaterdagmiddag af bij ons thuis in de badkamer. Ik wilde me gaan douchen en was me eerst aan het scheren voordat ik onder de douche ging. Mijn moeder was net klaar met douchen en stond zich af te drogen. Zij is 42 en heeft een slank postuur met kleine tietjes. Ik stond naakt voor de spiegel en opeens zei mijn moeder uit het niets dat ik net zo smal was als mijn vader en dat ik zelfs dezelfde piemel had als hem en ze lachte en keek er ondeugend bij. (Mijn ouders zijn al lang gescheiden by the way). Op dat moment schaamde ik me een beetje maar voelde toch opwinding toen ik in de spiegel haar naakte lichaam aanschouwde. Inmiddels was ik net klaar met scheren toen ik naar de douche toe liep en zij me bij mijn piemel pakte en zei dat ik een mooie grote jongen was geworden en ze maakte melkende bewegingen met haar hand. Mijn piemel werd meteen stijf en moeder melkte door en ik liet haar begaan en zij melkte me vol liefde het zaad uit mijn ballen. Ik spoot met een harde straal tegen haar onderbuik aan en ze zei dat ze nu alweer moest douchen met een stoute blik en ze trok me mee onder de douche. Ze vleide haar natte zachte lichaam met haar heerlijke b-cupje met roze tepeltjes tegen me aan en mijn pik was weer keihard en al snel schoof ik hem in mijn moeders blote kut. Haar kut was lekker dik met mooie kale lippen die vol liefde om mijn dikke paal sloten. Ik bleef stoten en zij hijgde en kermde en ik ook en voor ik het wist kwam ik met een oergenot diep in haar toch wel krappe schacht klaar. Vervolgens zakte ze door haar knieën en waste mijn opnieuw keiharde eikel met haar mond en tong. Na dit alles ging ze weer rechtstaan en keek me vol moederliefde aan en zei: “Zo nu weet je eens hoeveel ik van je hou mijn jongen!”

Aantal keer bekeken: 22240
Waardering: 4.93 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online