Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mooie muziekles deel 2.

U leest om dit moment het verhaal Mooie muziekles deel 2 gepost door Klein meisje. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Klein meisje
Gepost op: 2007-4-21

Verhaal:

Mooie muziekles deel 2
Enkele seconde sta ik stil. Nadenken kan ik niet meer, dus besluit ik mijn gevoel achterna te gaan. Ik loop door dezelfde deur als de mooie jongen. Als ik binnenkom zie ik verschillende deuren en stoelen. Op 1 van die stoelen zit de mooie jongen. Ik besluit recht tegen over hem te gaan zitten. Een paar seconde kijkt hij me doordringend aan. Ik kijk terug, we krijgen oogcontact. Maar verlegen als ik ben durf ik niet langer dan 5 seconde te kijken in zijn prachtige blauwe kijkers. Ik pak mijn mobiel uit mijn zak en kijk naar de tijd. Nog 5 minuten en dan begint mijn muziekles. Ik had er zoveel zin in, maar nu wil ik het liefst hier blijven zitten kijken naar de mooie jongen tegenover me. Ik weet helemaal niks over hem maar toch weet ik dat dit echte liefde is. Nooit geloofde ik er in. Liefde op het eerste gezicht, als vriendinnen het daarover hadden dacht ik altijd: Laat maar kletsen, die onzin geloof ik niet. Maar nu wist ik waar ze het over hadden. Dat een blik of lach meer kan zeggen dan twintig gesprekken. Weer kijk ik naar hem en hij kijkt terug, dit keer wat langer. Eigenlijk zou ik wat tegen hem moeten zeggen, maar wat moet je zeggen tegen een wildvreemde? Lekker weer he? Hoe gaat het? Nee dat klinkt zo vreemd.

Een van de vele deuren gaat open en een man zegt: "Ricardo kom maar verder" Zonder wat te zeggen loopt hij mee. Ik kan hem alleen maar nastaren. En denken aan zijn prachtige naam. Ricardo.. Het blijft doordreunen in mijn hoofd. Die prachtige naam past echt bij hem. Want hij is oogverblindend mooi. Ik blijf aan hem denken en verlies alle besef van tijd. Ik zit in een dagdroom en wil nooit meer wakker worden. Maar als ik mijn naam hoor schrik ik wakker.

Een aardig uitziende meneer vraagt mij om mee te komen. Ik geef hem een hand en ik stel mezelf voor.
"Ik ga jou heel wat bijbrengen over elektrische gitaren" Ik lach en ik meen het. Hij leert me vanalles over akkoorden enzo. Ik vind het erg intressant maar ik zit met mijn hoofd heel ergens anders. En als ik in mijn hoofd zijn naam laat vallen hoor ik de stem van de muziekleraar nog een klein beetje in de verte. Ik dans van geluk in mijn gedachte en uit het niets sla ik een akkoord aan. De muziekleraar kijkt me wat verwonderd aan. En het enige wat ik doe is wat schaapachtig lachen.

Een uur verstrijkt en de muziekles is voorbij. Ik loop naar buiten en voel de warmte van de zon op mijn huid. Zijn scooter staat er nog. Hij is dus nog binnen. Ik kan het niet om gewoon weg te fietsen, ik moet blijven wachten. Dus ik blijf staan. Tien minuten later is hij er nog steeds niet. Net als ik mijn sleutel in het slot van mijn opoe fiets steek klapt de deur open. Zijn prachtige verschijning.. Ricardo komt naar buiten. Hij kijkt me aan. Als hij dichtbij me is blijft hij staan. Hij kijkt naar mij en ik kijk naar hem. We staan stilzwijgend tegen over elkaar. Ik vraag me af of ik wat moet zeggen, ik neem me voor om heey te zeggen maar als ik mijn mond opendoe bedenk ik me weer. Iets minder dan twee minuten staan we zo. Hij loopt weg. Naar zijn scooter en voordat ik het weet is hij weg. Heel erg misterieus. Hierdoor vind ik hem nog leuker dan dat ik hem al vond. Die blikken naar elkaar. Ik kan me niet herinneren dat ik geknipperd heb. Bang om een moment te missen van zijn bijzijn. Ik weet niet wat er met me is maar ik weet wel dat deze gevoelens niet 1 dags gevoelens zijn. Hier ga ik nog een lange lange tijd mee door.

Op de fiets naar huis zit ik te bedenken hoe ik ooit contact met hem krijg. Wat ik ooit tegen hem moet zeggen. Radeloos kom ik thuis en vlucht ik naar mijn kamer. Intens gelukkig maar in de war...

Word vervolgt...

Aantal keer bekeken: 3948
Waardering: 8.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online