Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Moord op slaapzaal..

U leest om dit moment het verhaal Moord op slaapzaal. gepost door Nienke boersma. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Nienke boersma
Gepost op: 2010-12-20

Verhaal:

Moord op slaapzaal.
Dit is echt gebeurd.
Er was een klas van de rietermeschool. 2 groepen acht. op een dag vroegen de jongens aan de meisjes: wie durft er vannacht in ons landhuis te komen slapen? Geen van de meisjes durfde. behalve Annelieke, ze was niet zo bang. dus zo gezegt zo gedaan. Iedereen moest van de meesters en juffen naar hun kamers. toen het 12 uur was. ging ze op pad. het licht was in hun kamer nog aan. ze sloop stilletjes te trap af. ze keek naar buiten. het was wel erg donker. ze liep de trap op om haar zaklamp te halen. huh wat gek? de lamp in hun kamer was al uit. nouja ze wou de andere meiden ook niet wakker maaken door het licht aan te doen. dus ze tastte in het donker bij haar bed op zoek naar haar zaklamp. yes gevonden ze liep de kamer weer uit en liep naar het landhuis van de jongens. de volgende ochtend liep ze weer vroeg naar ahar eigen kamer want anders zouden de juffen doorhebben wat ze had gedaan. in haar kamer aangekomen ziet ze dat geen van de meisjes beweegt en dan de hele grond onder hetbloed zit. door alle meisjes was een mes gestoken. met bij elk meisje een woord op een briefje geschreven het vormde: Ben jij even blij dat jij vannacht het licht niet aan hebt gedaan. De politie onderzocht ze zaak. maar ze konden niks vinden. het meisje kon nooit meer slapen. en toen ze toch een keer in slaap viel werd ze vermoord met een briefjeop haar buik: Had nou toch maar het licht aangedaan, dan was je gelijk vermoordmet de anderen.

Aantal keer bekeken: 2996
Waardering: 5.75 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online