Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Morgen.

U leest om dit moment het verhaal Morgen gepost door R.Simmons. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: R.Simmons
Gepost op: 2009-3-16

Verhaal:

Morgen
DIT VERHAAL IS NIET WAARGEBEURD!
Door R.Simmons (12 jaar)

Vroeger dacht ik niet verder dan morgen. Vandaag was vandaag, morgen was morgen en om de rest maakte ik me geen zorgen. Ik begreep niet dat als ik vandaag zou roken ik de rest van mijn leven er verslaafd aan zou zijn. Dat als ik vandaag zwanger zou worden ik over negen maanden een kind zou krijgen. En dat mijn geweldadige vriend mij over een week wel eens bont en blauw zou kunnen slaan. Dat als ik vandaag met mijn school zou stoppen ik als volwassene geen goede baan meer kon krijgen. Nee, slim was ik niet. Maar ik was ook nog jong, dom en ik verwachte té veel van het leven. Ik dacht niet aan de toekomst - en hier zit ik dan.
Vrienden ben ik door de tijd verloren, ik heb een dochtertje van vier maar Jeugdzorg zit me op de hielen, ik ben kassamedewerkster en moest naar de andere kant van het land verhuizen omdat mijn vriend me dreigde te vermoorden. En ik ben verslaafd aan die verdomde sigaretten!

Aantal keer bekeken: 3537
Waardering: 7.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 11 bezoekers online