Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Mother day.

U leest om dit moment het verhaal Mother day gepost door Tamar by Manon. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: Tamar by Manon
Gepost op: 2011-5-11

Verhaal:

Mother day
Het gebeurde allemaal 200 jaar geleden in New York.
Dit is waar gebeurt!
---------------------------------------
'Lets party, zegt Frederik.
Anna,Amanda,Angela,Frederik,Floris en Frans zijn in hun huis aan het feesten.
Vandaag is het moederdag en moeder en vader zijn uit eten. Ze zijn aan het biljarten en bier drinken en natuurlijk aan het feesten. Als het fout gaat en een glas bier om valt, word erop de deur geklopt. Ze horen het niet en feesten door. Dan zien ze iemand voor het raam staan. Het is hun moeder. ' Ze zouden nog lang niet thuis komen, zegt Floris, Ze doen de deur open en er staat een verrassing op hun te wachten. De moeder staat er en vader is nergens te bekennen. De moeder komt binnen en begint te schieten. Dan komen er nog 4 mensen binnen met een pistool. Moeder gaat weg en komt van de boven trap met haar vader naar beneden. Ze ziet iedereen liggent op de grond. ' ga lekker zitten maar doe wat ik zeg, zegt de moeder. Als je dat doet komt het goed. Zo niet dan wil je niet weten wat er gebeurd.....,,. Iedereen gaat zitten. Amanda,de dochter van de moeder, zegt:'Dit kun je niet maken,! De moeder pakt Amanda beet en smijt haar op de trap.Iedereen wordt gek en rend in het rond. De 4 vrienden van haar moeder gaan weer schieten. Anna rent de trap op en word bij haar been gepakt en naar beneden gesleurt. Met een klap belandt Anna op de grond. Iedereen ziet het en gaat trillend bij Anna en Amanda staan.

Aantal keer bekeken: 2996
Waardering: 5.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online