Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Na de Gymles.

U leest om dit moment het verhaal Na de Gymles gepost door Anonieme. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Anonieme
Gepost op: 2011-9-7

Verhaal:

Na de Gymles
Na de gymles!

Jan en Lisa ruimen jullie de spullen even op dan mag de rest zich al om gaan kleden,zei onze gymleraar na afloop van een vermoeiende gymles.
Doe jij de hoedjes aan de linker kant dan doe ik die aan de rechter kant,zei Lisa. Oké,zei ik terug.
Hoedjes opruimend keek ik naar Lisa,met haar mooie blauwe ogen en prachtig blond haar keek ik naar telkens als ze bukte om een glimp op de vangen van haar heerlijke inkijk. Eenmaal klaar met opruimen is de rest allemaal al weg en ook de gymleraar is verdwenen.Ik ga mij netjes omkleden en dan kom Lisa binnen.
Ze gaat ineens heel dicht bij me staan en zei onschuldig met een knipoog: Ik zag je wel kijken.
En op dat moment keek ik naar beneden en zag een heerlijke inkijk met een mooie blauwe bh. Toen was mijn pik inmiddels heel stijf geworden. Lisa ging op haar hurken zitten en trok langzaam mijn sportbroek naar beneden en daarna volgde ook mijn onderbroek. Ze begon aan mijn pik te zuigen en ik kwam snel klaar,braaf slikte zij het sperma door. Nu stond ze op en we begonnen te zoenen.Ondertussen voelde ik aan haar borsten en even later was ik helemaal naakt. Toen begon zij zich uit te kleden. Als eerste deed ze haar broekje en schoenen uit,toen ze daarme klaar was volgde haar witte trui waaronder 2 heerlijke borste in een blauwe bh zaten verstopt. Ik begon aan haar inmiddels natte kutje te likken en toen kwaam zij ook snel kreunend klaar. Toen ging gebogen naar de muur staan en ik mijn pik in haar natte kutje plaatsen, en niet veel langer kwam ik klaar over haar rug.

Vanaf dat moment kregen we verkering en hebben we dit vaker gedaan.

Dit verhaal is NIET echt gebeurt en de namen zijn verzonnen.

Einde






Aantal keer bekeken: 32200
Waardering: 3.88 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online