Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Na de dood toch nog leven?.

U leest om dit moment het verhaal Na de dood toch nog leven? gepost door Kimberly Kappel. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Kimberly Kappel
Gepost op: 2009-4-7

Verhaal:

Na de dood toch nog leven?
Dit gaat over een meisje(ik-persoon:Kim) Die ooit haar zusje verloren heeft door een ongeluk.

Ik rende snel met mijn tas naar huis , want ik wou even een goed punt laten zien! 'Mam Mam!!' Ik hoorde mama de trap aflopen. 'Ja wat is er liefje?' Ik vertelde dat ik voor Wiskunde eindelijk een keer een voldoende had! 'ok leuk voor je' Toen ik die reactie hoorde wist ik dat ze weer aan mijn zusje aan het denken was. Ik ging naar mijn kamer en pakte een fotoboek en bladerde er een beetje doorheen. Mijn zusje wat was ze toch een lieverd met 7jarige leeftijd doodgegaan. Ik begon te huilen toen ik er aan dacht. 'Kim? kom je ff eten ik heb wrabs gemaakt' Das echt superlekker dus ik stormde letterljk de trap af. Ik begon te praten over m'n zusje. 'Mam? denk je nog veel aan Liselore?''Maar achteraf dacht ik waarom vraag ik dat , en ja hoor mama zat weer te huilen. Ik ging maar weer naar mijn kamer deed mijn pyjama aan en ging slapen.
>>>>>>>>>>>>>DROOM!<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Huh? mooi grasveld hier :D Ff rondkijken. Iedere stap die ze zette kwam dichter bij iets. ze begon te rennen want ze zag iets. Het .. Het .. HET WAS LISELORE!! ze rende en rende maar ze kwam maar niet bij haar zusje.Ze hoorde een vage stem: 'Je hebt me vermoord!' Ze schrok zich rot.
>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik ging meteen rechtop zitten in bed en zei in mezelf:'Het was maar een droom' Ik ging weer verder slapen.

9:00 ik ben wakker. Het is gelukkig weekend. Ik ging eerst even douchen en dan was het tijd voor mijn handbalwedstrijd. Snel aangekleed een boterham gemaakt en sprong op me fiets. Het was heel raar. Ik hoorde een stem.. Die stem .. Ik probeerde aan iets anders te denken. Onderweg kwam ik mijn Best Friend tegen. 'Linda hooii :D' 'heey we moeten deze wedstrijd winnen he anders staan we op de lijst 2e!' We gingen hard fietsen en waren ruim op tijd. Snel handbal kleren aan. 'ik ga alvast de zaal in'zei Linda , maar ik bleef nog ff in de kleedkamer. ZO ENG! IK ZAG VOOR ME EEN VAAG BEELD. Ik deed mijn ogen dicht en het was weg. en weer die stem nu hoorde ik het duidelijk: 'Jij hebt me vermoord Kim' Ik begon te huilen en droogde snel mijn tranen af en liep de zaal in. De zoemer ging en we begonnen te spelen. Ik kreeg de bal en zag opeens een meisje staan in een witte jurk heel vaag. 'KIM' Ik gooide de bal weg en zei tegen Linda: 'Kijk dat meisje' Ze zag niks. ' Let nou ff op er is helemaal niks!' Ik viel flauw tijdens de wedstrijd. Ik lag opeens alleen in de kleedkamer niemand erbij.'Het meisje met de witte jurk stond naast me. 'Kim? Kim?' Ik keek goed en het was .. Liselore. Ik begon tegen haar te praten. ' hoe kan het dat je hier nu bent je bent .. dood? '.'Dood in mensen zijn ogen maar niet in jou gedachte' Ik snapte niet echt wat ze bedoelde maar ik luisterde goed. 'Jij bent degene die mij heeft vermoord denk terug aan de tijd..' ze was opeens weg. Ik ging nadenken. De coach kwam de kamer in en zei: ' Kun je nog meedoen?' Ik ging mee en speelde weer mee. De wedstrijd hadden we verloren. Ik fietste naar huis en rende naar mama. 'Denk jij nog aan LiseLore?' 'Heel veel zelfs ik wil dat je dit voor me doet ga naar het graf van je zusje om 0:00 uur en zorg dat ze rust krijgt ik kan hier niet meer tegen' Ik zei: ' doe normaal ten eerste ik ga niet om 0:00 naar een kerkhof en ten tweede doe het zelf'

0:00 ik heb warme kleren aan het is best koud. Ik ben toch maar gegaan en neem wat bloemen mee en een mes. Je weet maar nooit. Ik sluipte en hoorde iemand giechelen. Ik ben echt gek om dit nog echt te doen he dacht ik in mezelf. Weer hoorde ik gegiechel. Ik liep snel door en zag mijn zusjes graf. Daarboven hing weer een meisje met een witte jurk. Liselore dus. 'Moordenaar' zei ze. 'Ik weet niet waar je het over hebt maar laat me met rust GA UIT MIJN GEDACHTEN' Toen ik dat zei ging ze weg. ik legde de bloemen neer draaide me om en daar stond ze met een hakbijl.' Jij hebt mij vermoord dus nu ga jij eraan!' het beeld kwam tevoorschijn en ging weer weg. Ik begon te rennen en .. Ik stond buiten het kerkhof. Ik ging op de grond zitten. Mijn gedachten sloegen op hol en opeens.. Ik wist het weer .. Ik .. Heb haar vermoord! Ik dacht eraan: Het was woensdagmiddag na school 12:30 we liepen samen naar huis hand in hand. Auto's een heleboel auto's. Ze rende over de straat er kwam een auto. Niet oplettende auto. Ze werd aangereden en ik hielp haar niet. Ik ben een moordenaar! Ik ben een moordenaar'.Mijn gedachten en ik wisten het niet meer. Ik wist het ik heb haar doodgemaakt daardoor leeft ze nog in mijn gedachten. Ik ging naar huis zei niks tegen me moeder pakte pen & papier en begon te schrijven. Mama kwam mee naar boven en zei: 'wat is er?' Ik vertelde wat er was gebeurt en mama liep weg. Ik schreef en schreef. Ik deed mijn deur dicht en op slot en schoof de sleutel onder de deur. Ik pakte mijn mes.. 'als ik mijn zusje niet levend in mijn gedachten wil dan wel dood in mijn gedachten' Ik begon te snijden in mezelf totdat.. Ik was dood.

De IK persoon wordt nu even met zij aangesproken.

Haar moeder pakte de sleutel deed de deur open en zag haar dood liggen. Ze had in haar hoofd gesneden zodat de gedachten weg zouden gaan. Moeder zag het briefje op het bureau liggen en las het:
Lieve mama,
Ik ben mijn leven niet waard,
Ik heb Liseloren vermoord,
Ik ben degene die eigenlijk dood moet,
Je bent nu 2 kinderen kwijt,
Mijn geest houdt mijn zusje tegen uit jou gedachten,
Ik hou van je voor altijd ook al ben ik nu dood.
Moeder huilde in barsten uit en belde de polite.

3 Dagen later was er een begrafenis en werd Kim naast Liselore neergelegd.





EINDE :D

Aantal keer bekeken: 3266
Waardering: 7.30 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online