Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Na de onweersbui.

U leest om dit moment het verhaal Na de onweersbui gepost door Anton Dokter. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Anton Dokter
Gepost op: 2006-7-22

Verhaal:

Na de onweersbui
Linda (toen 16) en ik (toen 17) kende elkaar al jaren, we konden heel goed met elkaar opschieten en deden ook veel dingen samen. We hadden verder geen relatie, het was alleen vriendschap. Een van de dingen die we regelmatig samen deden was joggen. Lekker door de bossen. Op een warme zaterdag in augustus, eind van de middag hadden we weer afgesproken. Linda kwam altijd bij me aan, ik woonde het dichts bij de bossen waar we meestal liepen. Eerst nog even gezellig buiten zitten, wat drinken. We hadden tijd genoeg, ik hoefde nergens rekening mee te houden want mij ouders waren een weekend weg en bij Linda thuis deden ze nooit moeilijk. Het werd wel steeds bewolkter maar we besloten toch maar te gaan lopen. Het was dan ook niet meer zo heet. Linda was zoals altijd weer heel luchtig en leuk gekleed; een hip kort rokje en een luchtig hempje. Ik had zelf een korte broek aan een t-shirt.
Na een rijdje lopen werd de lucht steeds zwarter. We waren al een eindje op weg en besloten toch maar terug te gaan. Nog geen twee tellen later begon het te druppen, te regenen, te gieten. We kregen een heftige regenbui op ons hoofd. Het koelde wel lekker af, maar zo erg hoeft nu ook weer niet.... We rende zo hard als we konden terug naar ons huis.
Daar stonden we dan, uitgeput en doorweekt onder het afdak achter ons huis. Ik stelde voor om onze kleren even in de drooger te doen. Dat vond Linda een goed idee. Ik trok snel mijn schoenen, shirt en broek uit en rende in mijn onderbroek naar boven om wat handdoeken te halen. Toen ik terug kwam stond Linda ook al in haar ondergoed, dat had ik niet verwacht en keek er dus een beetje verbaast aan. "nog nooit een meisje in een bh gezien?" vroeg ze. "Jawel", zei ik, "maar jou niet". "En, bevalt het?" vroeg ze vervolgens. Ik wist niet goed wat ik moest zeggen, maar ik hield maar snel een handdoek voor me, want ik had het idee dat ik elk moment een stijve kon krijgen. Ik gaf de andere handdoek aan Linda. Ze sloeg deze om zich heen en toverde daarna haar ondergoed onder de handdoek van daan en gooide deze in mijn richting. "Doe jij alles dan even in de droger?". Ik raapte alles op en liep met de doorweekte kleren weer naar boven, waar de drogen stond. Ik stopte alles van Linda en mij in de droger en liep naakt naar mijn kamer om een nieuwe broek te pakken. Plotseling stond Linda achter me: "Heb je ook even iets voor mij om aan te trekken?" Op eens zag ze me daar staan en wist ook niet meer wat ze moest zeggen. "Nog nooit een jongen naakt gezien", flapte ik er uit. Wat een stomme opmerking dacht ik bij me zelf...
"Nou nee, eigenlijk niet" vertelde Linda heel rustig, "ik heb er vaak over na gedacht hoe jij er naakt uit zou zien, maar nu weet ik het". Dit antwoord had ik helemaal niet verwacht, ik kende Linda toch eigenlijk als een vrij "preuts" meisje waar ik van wist dat ze nog nooit een vriendje gehad had. Ik had zelf vaak genoeg over Linda gefantaseerd, zeker ook tijdens het aftrekken. Ik dacht dit ik mijn kans: "En, wat vind je er van?" Linda was opeens ook veel losser dan hoe ik haar kende en zei: "Ziet er goed uit, ik zou je eigenlijk wel een willen aanraken". Daar had ik natuurlijk geen probleem mee en stelde voor dat ze haar handdoek ook eens liet zakken en dat we samen op mijn bed zouden gaan zitten. Zo gezegt, zo gedaan. Linda zag er geweldig uit, ze had aardige grote borsten voor een meisje van 16, ik denk cup C. Ook had ze mooie strakke billen. Ze zat naast me en gaf me een zoen op mijn wang. Ik gaf haar een zoen terug, maar dan op haar mond. Ze vertelde me dat ze nog nooit met een jonge geweest was en dat ze daardoor bij haar vriendinnen een beetje uit de toom viel. "Ik wil graag met je vrijen en alles wat daar bij hoort" zei ze: "we je me alles leren". Ik vertelde dat dat ze niet niets hoeft te leren, dat het een kwestie van doen is. Ik gaf haar nog een zoen en opende mijn mond daar wat bij, onze tongen vonden elkaar. "Zie je wel", zie ik: "Het gaat van zelf". "Maar wat moet ik nu dan doen", vroeg ze. Ik vertelde haar dat ze gewoon moets doen waar ze zin in had, wat in haar op kwam en dat als ze iets zou doen wat ik niet wilde dat vertel ik het wel. Zo zou dat ook omgekeerd moeten gaan: "als ik iets bij je doe wat je niet fijn vind moet je het zeggen en dan stop ik daar mee". "En verder moet je voor al genieten", vervolgde ik.
Meteen daarna gaf ze mee weer een lekkere toenzoen. Onder het zoenen verkende mijn handen haar lichaam. Eerst over haar rug, naar beneden over haar billen, daarna naar voren richting haar borsten. Haar handen gleden ook over mijn hele lichaam. Na een tijdje zoenen legde ik haar op haar rug en begon aan haar borsten te likken, aan haar tepels te zuigen.... Ik merkte aan haar dat ze het lekker vond. Na een tijdje liet ik een hand naar beneden glijden, richting haar kutje. Ik voelde de kroezige donshaardje boven haar spleetje. Ik ging met mijn vingers tussen haar schaamlippen door. Ik merkte dat je er van schrok. "Rustig maar, geniet er maar van", zei ik, "ik zal je geen pijn doen". Haar kutje was al behoorlijk nat en ik kon heel makkelijk met een vinger bij haar naar binnen glijden. Ik hoorde een kreet van genot "wat lekker", zei ze: "ga door". En niet lang daarna kwam je met een schreeuw voor het eerst in haar leven klaar. Ik vingerde haar lekker verder, steeds iets sneller en harder. Ik wilde dat kutje ook wel eens van dichtbij zien, en proeven; ik legde mijn hooft tussen haar benen en begon lekker aan de lipjes te zabbellen, mmmm. Ik had er inmiddels ook een tweede vinger in haad kutje bij gestopt. vanuit mijn ooghoek zag ik dat ze aan het genieten was. Ze kreunde flink en schudde behoorlijk met haar lichaam, ze was diverse malen klaar gekomen. Na een tijdje ging ik weer naast haar liggen, maar met een hand bleef ik nog steeds met haar poesje spelen.
Met mijn andere had pakte ik een van haar handen en bracht deze naar mijn inmiddels toch wel erg hard geworden lul. Ik liet haar hem vastpakken. In eerste instantie liet ze meteen los. Maar vrij snel daarna pakte ze hem weer. Ze begon me lekker af te krekken, heerlijk voelde dat. Na een tijdje vroeg ze of ze het wel goed deed. "Heerlijk", vertelde ik haar. "Wat moet ik nu nog meer doen", vroeg ze. Ik vertelde dat niets moest, maar als ze zou willen dan mocht ze mij lul wel in haar mondje nemen. "Doe maar alsof je de lekkerste lolly die je ook hebt gehad aan het aflikken bent", zei ik. Dat bleek heel duidelijk te zijn; wat werd ik daar lekker gepijpt zeg! Het leek al of ik ging komen, maar dat wilde ik nog niet, ik wilde haar ook nog neuken. Dus ik duwde haar rustig van me af en vertelde dat er nog wel iets was wat ik graag zou willen. "wat dan", zei ze: "zeg het maar ik wil alles met je doen". Ik vertelde haar dat ik haar wilde neuken. "maar past die grote lul wel in mijn kutje" vroeg ze. "Dat past zeker, ga maar op je rug liggen". Ik ging boven op haar liggen en drukte mijn eikel tegen haar schaamlippen zie nog steeds zeik nat waren. Voorzichtig drukte ik verder en mijn lul verdween langzaam in Linda's kutje. "oooo", schreeuwde ze, "wat een lekker gevoel". Langzaam begon ik op en neer te bewegen. Ze zei dat ze het heerlijk vond en dat ik sneller moest bewegen. Dat hoefde ze geen twee keer te zeggen. Ik ging niet alleen sneller, maar ook steeds harder ook en neer; wat was dat lekker zeg. "neuk me, neuk me, neuk me" schreeuwde Linda: "het is het best wat ik ooit gedaan heb". En weer kwam ze klaar, ik voelde haar kutje om mijn lul samen spannen.
Na enkele minuten flink op en neer gegaan te zijn kwam ik ook klaar. Wat een heerlijk sexpartij. We bleven nog even lekker liggen.

De droger was inmiddels klaar en we kleden ons weer aan. Met een lekker tongzoen namen we die middag afschijt. Ik heb daar gelukkig nog verschillende keren heerlijk sex met Linda gehad.

Aantal keer bekeken: 18583
Waardering: 8.08 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online