Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Na een dag werken.

U leest om dit moment het verhaal Na een dag werken gepost door Tom. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Tom
Gepost op: 2009-4-18

Verhaal:

Na een dag werken
Na een dag hard werken kwam ik moe thuis. Net voor ik de sleutel in het slot wilde steken hoorde ik achter de deur zacht gekreun van Ellen. Heel voorzichtig deed ik de deur open en zag haar op het bed liggen. Het had ze dekbed weggeslagen en lag helemaal naakt. Ze had haar benen wijd , voeten tegen elkaar liggen en ging met haar vibrator zachtjes over haar clit. Ze aan porno-videoband van mij gevonden waar ik mezelf wel eens op aftrok als ik geil was en zij geen zin of niet thuis was. Ik dacht; nu kan ik twee dingen doen, nog even blijven kijken of mee gaan doen. Ik besloot het eerste.
Dus ik ging in de andere kamer staan en genoot via de spiegel in de gang mee.
Met een hand trok ze zachtjes aan haar tepels en met de andere hand stuurde ze haar vibrator over haar clit en een klein stukje in haar kutje. Ik haalde mijn lul uit mijn broek want deze begon nu wel erg strak te zitten. Op de tv was een vrouw nu een man aan het pijpen terwijl ze zichzelf langzaam vingerde met twee vingers. Ellen ging nu met haar vibrator naar haar borsten en met haar vrije hand ging ze zichzelf ook vingeren. Eerst met een vinger, toen twee en uiteindelijk drie vingers langzaam in en uit haar kut. Langzaam trok ik me af want ik wou nog lang niet klaar komen. Ondertussen was ze haar vibrator aan het pijpen of het mijn lul was. Je kon aan haar ademen horen dat ze bijna aan het klaarkomen was. Opeens stopte ze met vingeren en zuigen.
Ze ging op haar knieen op het bed zitten en zette de vibrator eronder haar en zakte er langzaam overheen zodat ie er niet verder meer in kon en bleef ze enkele tellen zitten. Langzaam begon ze op en neer te bewegen . Met haar handen nu vrij, pakte ze haar harde borsten vast en trok hard aan haar eigen tepels. Ondertussen had ik me al van me broek ontdaan en hield het bijna niet meer maar ik bleef toekijken . Met een hand wreef ze over haar klit terwijl de op de vibrator reed. Op tv werd de vrouw stevig gebeft door de man. Ellen had het niet meer en viel voorover op het bed zodat ze nu met haar kont omhoog lag en de vibrator nog in haar kut.. Ze bewoog hem langzaam in en uit haar lekkere kutje. Haar andere hand wrijfde ze over haar strakke kont. Door haar bilnaad en zo dat ze elke keer over haar aarsje heen ging, totdat ze alleen maar over haar aars wreef. Op de tv werd de vrouw nu goed genomen door de man op de bank in de woonkamer.Ellen maakte twee vingers nat door die in haar kut te steken en ging met de natte vingers richting haar poepgaatje. Nu begon ze de vibrator sneller in en uit haar kut te gaan, een vinger verdween in haar kontje en de tweede kwam er vlak achter aan. Ze was nu echt aan het klaarkomen . Op tv spoot de man de vrouw haar borsten vol en Ellen schreewde het uit toen ze klaar kwam. Ze zakte in elkaar van voldoening. Zachtjes sloop ik weer naar buiten en deed nu de deur wat harder open. Toen ik binnen kwam riep ik express; schat ik ben weer thuis. Ik hoorde vanuit de slaapkamer hoi roepen en ze zei dat ze er zo aan kwam. Ondertussen was ik nog steeds erg geil van het schouwspel wat ik gezien had. Ze kwam de kamer binnen in een ochtendjas: ik wou net gaan douchen zei ze onschuldig. Ik zei; dat is goed. Toen ze goed en wel onder de douche stond ging ik ook naar de douche toe. Zachtjes stapte ik bij haar onder de douche. O kom je gezellig mee douchen?; zei ze Lekker met z’n tweeen. Ik begon haar rug zachtjes in te zeepen. Langzaam masseerde ik haar nek en rug ,ik gleed naar beneden in wreef over haar billen. Hier bleef ik langzaam over haar billen heen gaan en lekker door haar bilnaad waarbij ik haar poepgaatje niet vergat. Langzaam viel haar hoofd naar achteren en maakte zachte kreun geluiden. Mijn lul stond alweer paraat en tikte tegen haar rug. Wat voel ik daar ;vroeg ze aan me. Ze draaide zich om en begon me lief te tongzoenen. Haar handen gleden naar beneden en begon mijn zak te kneden. Zachtjes fluisterde ze ik mijn oor dat ze zichzelf had klaargemaakt met de vibrator en een pornofilm. Ze vertelde precies hoe ze het gedaan had. Haar handen hadden nu mijn lul vast en begon me nu langzaam af te trekken. Mijn ene hand had ondertussen ook een harde borst vast terwijl mijn andere hand haar kutje aan het zoeken was. Heel rustig stonden we met elkaar te spelen onder de warme douche. Opeens stopte ze met haar hand en zakte ze met haar hoofd naar beneden en nam ze mijn lul in haar mond. Ze zoog aan mijn lul terwijl haar handen over mijn kont aaide. Ik had ondertussen haar bortsen vastgepakt in speelde hier mee. Onvoorstelbaar wat kan ze zuigen ze want het duurde nog geen vijf minuten of spoot haar hele mond vol. Nadat ze het had doorgeslikt zei ze ; dat had je volgens mij wel nodig. Ja zei ik en nu is het jouw beurt. Ik pakte de douchekop en ging achter tegen haar aan staan. Met een hand hield ik nu haar schaamlippen gespreid en met de douchekop spoot ik op haar kut. Heel haar lichaam begon te trillen van genot. Na enige tellen zo te hebben gespeeld zei ze; ik wil je in me voelen. nou dat kon, want hij stond alweer paraat. Ik duwde haar iets voorover en met een stoot drukte ik mijn lul zo diep mogelijk naar binnen. Ik hoorde haar een gilletje slaken van genot. Rustig begon ik haar te neuken en hield de douchkop nog steeds op haar kut en mijn lul gericht wat erg lekker was voor ons allebij. Ik hoorde dat ze weer zwaarder ging ademen en stopte met de douchekop en haalde mijn lul weer uit haar kutje. Kom;zei ik , we drogen ons of en rijden naar het bos. Het was namelijk lekker weer buiten en helemaal niet koud buiten.
Ellen trok haar stringetje aan onder haar rokje en een strak t-shirtje . ik stapte zonder onderbroek in mijn spijkerbroek enhad ook een t-shirtje aan. Ik wist nog een afgelegen plek in het bos waar nooit iemand komt. Daar aangekomen leg ik een deken weg en terwijl ze nog een beetje in het rond kijkt of er niemand ons kon zien, kniel ik voor haar neer en rol haar rokje naar boven. Ik trek haar string opzij en begin haar te likken. Langzaam spreid ze haar benen wat meer zodat ik haar hele kut kan likken. Met mijn handen pak ik haar kont vast. Hier ging ik even mee door zodat ze goed nat was en toen vroeg ik of ze me nog even wou pijpen . We gingen naakt in positie 69 liggen. Toen ze het genoeg vond ging op me zitten en begon me te bereiden alsof ze op een paard zat . Terwijl ze zo op me zat trok ik zachtjes aan haar stijve tepels. Tijdens het rijden vertelde ze dat ze wel eens in haar kont geneukt wilde worden want haar vriendinnen deden dat ook en wilde nu wel eens weten of ze dat ook lekker zou vinden. Ik niet te flauw en zei dat ik dat best wilde proberen. Maar dit ging het beste als we het op z’n hondjes deden. Eerst neukte ik nog even stevig gewoon in haar kut op z’n hondjes waarbij ik weer niet van haar tieten kon afblijven. Ik wil je nu in mijn kont hebben;zei ze hard. Voorzichtig drukte ik nu mijn eikel tegen haar poepgaatje en die ging bijzonder gemakkelijk naar binnen. Langzaam volgde de rest tot aan mijn zak die tegen haar kut aankwam. Neuk me; riep ze. Nu begon ik haar te neuken, eerst langzaam en daarna steeds sneller. Ik hoorde haar het uitschreeuwen van genot dit alles wond me zo op dat ik heel hard en lang klaar kwam samen met Ellen. Moe maar voldaan rolde we uit elkaar en bleven zo nog zeker een kwartier liggen voordat we weer opstonden, aankleden en naar huis gingen.


Aantal keer bekeken: 17660
Waardering: 8.02 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online