Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Na enkele jaren ruzie eindelijk weer vrienden.

U leest om dit moment het verhaal Na enkele jaren ruzie eindelijk weer vrienden gepost door julencia en Sovania en valen. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: julencia en Sovania en valen
Gepost op: 2010-8-29

Verhaal:

Na enkele jaren ruzie eindelijk weer vrienden
Hey Sovie.
Hay Sowie.
Hoe gaat het sophie?
Heeel goed en met jouw?
Hey wanneer kan je shoppen?
Morgen of zo?
Ik zal kontakt maken.
Met wie?
Met Jende oke?
Ja is goed.

Jende: hEY

Sophie:Hoi wil je shoppen?

Jende:Ja...wanneer
Sophie:morgen met Sowaina.

Jende:ik bel je.

Jende;Ha ha sophie wil je shoppen

Sophie;Ja..ha..ha natuurlijk.t is geen grap hoor

Jende;weet ik..maar ik wil niet met so...ehm ja so ja wat voor torie

Sophie;eve eve...we waren bij...ik wil niet met....met wie.Je had gezegd met so.wie is ze?

Jende;met wie je gaat shoppen.ma..maar ikke kan niet tegen haar.

Sophie;dus met sowaina.waarom dan?

Jende;ze was van de 6e klas 1e beste geslaagde en ik de 2e beste.Dus ik werd jaloers en had haar gezegd dat ik jaloers was.Maar toen ze dat gehoord had,had ze iedereen verteld.ik had toen geen vriendinnen want ze waren in de groep van Sowaina.En tot nu toe zijn we geen goede vrienden.

Sophie;maar dat moeten jullie nu worden ze heeft niet over jou geklaagd meisje toen ik je naam had uitgesproken.

Jende;zo doet ze tegen iedereen die me naam uitspreekt maar ze is toch geen beste vrienden.

Sophie;jullie moeten weer vrienden worden.jullie zitten in de 4e mulo jullie moeten een voorbeeld zijn voor anderen.

Jende;ik wil met haar gaan shoppen maar als ze thuis is gaat ze met haar vriendinnen chatten wat voor opmerking ze had gemaakt.

Sophie;maar ga je nog?

Jende;ja...wel maar niet er over praten hoor doeiii

Sophie;nee dat zal niet.oke doeii

Zo...zo en nu Sowaina bellen.

Sowaina;haa...lo gggwww

Sophie;he girl slaap je nog of stoor ik je?

Sowaina;He sophie en gaan we nog met J...

Sophie;eh...wie is j...

Sowaina;ehm...je....je....jen.....jend....e

Sophie;natuurlijk gaan we met Jende..

Sowaina;ik ben niet goed met haar.

Sophie;ik wist het al lang en kan geen touw aan vastbinden.t doet wel pijn.maar je moet toch gaan.afspraak is afspraak.en we gaan 8uur precies.Met een hommer of een limousine

Sowaina;Met een homer.

sophie;heel goed en breng morgen veel geld want ik lus een ijsje.doei ik moet gaan piesen.

Sowaina;oke doei ik moet ook naar de toilet om te gaan poepen.

Ha...ha...ha...leuk zeg dat sowaina meegaat.Te cool.Ze gaat 50x50$ brengen.En dan....wisselen.Maar waar gaat ze het geld krijgen.Zeggen is makkelijk maar brengen.....

(volgende dag)

He hommer is al gekomen.Jende,Sophina en Sowaina lopen in de hommer.Bij starrshoes stoppen ze en kopen de winkel bijna leeg.

Sophina;He maar waar krijg je het geld?

Sowaina;mijn vader is zakenman en hij heeft meer dan ,hij nodig heeft in zijn kast.En hij weet zelf niet hoeveel hij heeft.Dus zijn stoute dochter gaaaaat.....STELEN.

Sophina denkt;gestolen geld dan is dit gestolen......schoenen aaaaaah mij god help me!!!

Jende;ik lust geen ijsje ik ga met lijn4 naar huis en je mag die schoenen hebben.Maar ze waren je keuze Jen zegt Sowaina lachend.Ja wist ik maar nu is het genoeg....doeg doeg.

Sophina;ik zeg ook gedag want ik wil niet met Dieveges wandelen.Ook sophina rent weg.

Sowaina zegt;ik krijg je nog. (na 4jaren)

Jende werd een leerkracht.Sophina werd een schooldirectrice en Sowaina een.......schoonmaakster.Sowaina had de 4e mulo niet af.Ze was ook niet geslaagd ervoor om naar de natin te gaan.Dan heeft ze de school achtergelaten en is 2jarenlang voor de andere dieven gaan werken.Ze ging stelen en ze kreeg geld ervoor.Maar naarmate raakte het op en ging werken als schoonmaakster.Ze is niet zo blij met haar beroep en verdiend dagelijks SRd 30.Ze moest haar hoofd eens gebruiken om de mulo diploma te behalen.Stelen is niet goed en dat heeft ze meegemaakt en gezien.Haar vriendinnen steelden niet en ze hebben een heel goed beroep.Sowaina wou graag een architect worden en kijk nou is haar wens verpest door haar zelf.

Na enkele maanden.

Hay Sowaina wat ben je geworden en ben je voor de 2e keer geslaagd of zit je nog op school vraagt Jende.

Sowaina kreeg tranen en ging huilend rusten op de schouder van Jende.Sophina keek.

Sowain;ik weet dat het me spijt.ik heb de mulo niet afgemaakt en ben daarna voor de dieven gaan werken en daarna als schoonmaakster.Ik wil de school afmaken maar heb geen geld ervoor.Wij helpen je wel maar wil je vriendin zijn van ons.Ja dat zal gebeuren.


Sowaina was van de mulo geslaagd en ging naar de Natin en werd......haar beroep is voltooid.Ze werd een architect en verdiende meer dan ze had verdiend toen ze als schoonmaakster werkte



xxxeindxxx en geloof in jezelf en steel niet

Aantal keer bekeken: 2830
Waardering: 2.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 5 bezoekers online