Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Na gym..

U leest om dit moment het verhaal Na gym. gepost door ???. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: ???
Gepost op: 2008-2-10

Verhaal:

Na gym.
DIT IS EEN WAARGEBEURD VERHAAL !
Ik ben een meisje van 14 jaar.
Op vrijdag hebben we altijd gym.
De laatste 2 uur.
Na gym moeten we altijd douchen.
We hebben aparte douchhokjes.

Na gym ging ik dus douchen.
Met mijn handoek om mijn lichaam heen liep ik naar een douchhokje. Ik hoorde dat de deur gesloten werdt en opslot gedaan werd. ( De deur waar je binne komt voor de douchhokjes ) Ik pakte me handoek deed hem op mijn lichaam en ging proberen te deur open te maken.
Toen gebeurde het ! Een jongen uit me klas kwam naakt een douchhokje uit. Ik zei dat ik nog nooit een jongen naakt hebt gezien. Daarna zei dat ik me handdoek moest afdoen omdat ik hem ook naakt gezien had. Ik werd bloedgeil ! Ik deed me handdoek af en hij begon me te zoenen en te strelen. Hij nam me mee naar een douchhokje. Hij vroeg als ik nog maagd was. Nee dat was ik niet meer zei ik. Hij vroeg als ik hem wou beffen. Dat deed ik. Heerlijk ! Daarna vroeg ik als hij me wou neuken ? Ik ging half liggen half zitten. Hij ging op me liggen. Hij begon me heftig te neuken. Toen deed iemand de duer open ...

Wordt vervolgt.

Aantal keer bekeken: 13908
Waardering: 4.23 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online