Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Naakt in het bos 3.

U leest om dit moment het verhaal Naakt in het bos 3 gepost door Victor Voyeur. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Victor Voyeur
Gepost op: 2010-12-31

Verhaal:

Naakt in het bos 3
Daar lag ze dus, klaar om geneukt te worden door een groep van 10 bosarbeiders, of hoe die mannen ook mochten heten. De eerste was al op z'n knieën gegaan, met zijn harde pik als een raket vooruit stekend. Hij bracht deze in stelling en gleed als een heet mes door de boter haar druipendnatte kutje binnen. Meteen begon hij haar stevig te neuken, en al snel kreeg ze kreunend haar eerste orgasme. Hierdoor aangemoedigd begon hij nog steviger in haar pulserende kutje te bewegen, waardoor haar nog naijlende orgasme naadloos overging in een nieuwe, heviger hoogtepunt. Dit bracht de gespierde bosarbeider ertoe het uiterste van zichzelf te vragen en terwijl hij krachtig zijn zaad in haar spoot bleef haar orgasme voortduren, waardoor het niet duidelijk was of ze nu voor de derde keer kwam of dat de tweede keer niet ophield.

De bosarbeider stond weer op en haar kutje bleef krampen, waardoor de volgende bosarbeider meteen door kon gaan. Ook deze bezorgde haar meerdere keren een hoogtepunt, waarna nummer drie meteen weer doorging. Nog zeven bosarbeiders lang leek het voor haar één groot orgasme, en toen de tien mannen hun korte broeken alweer lang aan hadden en zich opmaakten om verder te gaan, lag ze nog met haar onderlijf te kronkelen en te kreunen. Ze hoorde amper dat ze afscheid namen, pas na een half uur kwam ze weer tot zichzelf en probeerde op te staan.

Dat lukte dus met grote moeite, want haar benen leken wel van elastiek. Na een kwartier verwoede pogingen te hebben gedaan stond ze eindelijk op haar benen. Haar kutje tintelde nog na en eigenlijk wilde ze niet dat dit zou ophouden. Maar ja, ze stond daar op een open plek in een uitgestorven bos. Hoe zou ze nu opnieuw aan haar gerief kunnen komen?

Ze besloot de weg naar de bewoonde wereld maar weer te zoeken, misschien dat daar mogelijkheden waren om opnieuw langdurig genomen te worden. Van een bedeesd meisje, dat sporadisch sex had, leek ze veranderd te zijn in een nymfomaan beest, dat op zoek ging naar een nieuwe prooi. Ze deed niet eens moeite haar jurkje weer terug te vinden en liep naakt richting een drukke winkelstraat.

De mensen keken haar na en bleven staan toen ze langsliep. Enkele opgeschoten jongens riepen vunzige dingen, waar ze op reageerde door op hun af te gaan en van de eerste jongen waar ze op af liep de broek los te knopen. 'Neuk me!' beet ze hem toe en liet zijn broek en onderbroek zakken. Ze greep zelf zijn stijve lul vast en trok hem met haar andere hand mee naar een bankje. Hier liet ze zich achterwaarts op zakken en trok de jongen met zich mee. Zijn lul had ze los moeten laten, maar hij stootte deze nu zelf haar inmiddels opdrogende kutje in.

Hij begon haar langzaam te neuken, omdat haar schede niet meer zo vochtig was, maar na een paar stoten begon haar vaginale vocht weer te vloeien en kon hij sneller bewegen. Zo werd ze midden op een plein in een drukke winkelstraat door de eerste de beste straatjongen geneukt tot ze weer een aantal keren haar hoogtepunt bereikte. Voordat de jongen zijn zaad in haar kon spuiten werd deze ruw van haar af getrokken.

Twee agenten stonden voor haar en keken haar bestraffend aan. Ze vroegen haar wat dit te betekenen had. Ze wist geen ander antwoord te geven dan dat ze geneukt wilde worden. De agenten keken elkaar aan en vroegen haar met hun mee te gaan. Ze stond met trillende benen van het bankje op en lief tussen de twee agenten in de richting van een verderop geparkeerde politieauto. Dat voelde best wel geil, om naakt tussen twee mannen in uniform te lopen.

Bij de auto gekomen werd ze verzocht achterin plaats te nemen, waarna de agenten voorin gingen zitten en wegreden.

Aantal keer bekeken: 22401
Waardering: 7.59 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 16 bezoekers online