Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Naaktstrandbezoek.

U leest om dit moment het verhaal Naaktstrandbezoek gepost door john. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: john
Gepost op: 2011-8-5

Verhaal:

Naaktstrandbezoek
Nog nooit was ik naar een naaktstrand geweest maar vandaag zou ik er toch eens naar toe gaan. Het zomerse weer nodigde uit tot een dagje zonnen en luieren, wat zwemmen en verder zien wat de dag brengt. Het was niet erg druk en dat zou het waarschijn ook niet worden want het stand was niet erg bekend en lag nogal afgelegen aan een mooi meertje. Meer voor de rustzoeker. Ik voelde me nog wat onwennig en kleedde me dan ook nog maar niet helemaal uit en hield mijn slipje aan. Een strak wit slipje waarin mijn bobbel zich lekker aftekende. Ik zocht een plaats in de zon en ging ging liggen. Ik zag dat er nog enkele stellen en mannen alleen aan het meer lagen. Onder een boom aan de overkant lag een jonge man alleen. Zo te zien was hij behoorlijk geschapen. Ik keek om mij heen, het was erg rustig. Ik zag dat de man aan de overkant naar mij keek, had hij belangstelling? Ik deed alsof ik hem niet zag en ging languit liggen, maar in mijn ooghoek kon ik hem nog steeds zien. k zag dat zijn hand ovder zijn buk wreef en langzaam naar beneden bewoog naar zijn benen. Hij wreef over zijn lul die al aardig begon te groeien. Ik werd daar wel geil van en voelde ook mijn lul groeien in mijn slip. Een behoorlijk bobbel tekende zich inmiddels af. Ik wreef over mijn groeiende bobbel op mijn slip en kneep zacht in mijn ballen. an de overzkant werd de man ook geiler want zijn lul was al behoorlijk stijf, wat een grote lul had die kerel.Na een tijdje stond hij op en liep met zijn stijve paal een beetje in het rond, zoekende naar een beschutte plek , want plots zag ik hem niet meer. Een paar minuten later verscheen hij uit de struiken, vlak bij mij. Zijn lul hard en stijf en keek uitnodigend naar me. Ik stond op en keek of er niemand anders in buurt ons kon zien, en trok toen ook mijn slip uit. De man verdween weer in de struiken. Ik durfde hem eigenlijk niet te volgen, maar was zo geil dat ik hem naliep. Een paar meter vererop bleef hij staan en ik zag dat hij aan zijn paal voelde. Ik liep langzaam naar hem toe en zag dat hij op me wachtte. OOk ik bleef staan en draaide me om, wachtend op wat komen ging. Ik hoorde hem nabij komen en voelde toen zijn hand tegen mijn billen. Hij streelde er zacht over. "Geil he?" zei hij."mmmmmm" mijmerde ik en liet hem zijn gang gaan.Zijn handen kneedden mijn billen zacht en gingen langzaam naar voren en sloten zich om mijn lul. "OOoooooohhhh" heerlijk was dat. Hij begon aan mijn lul te trekken en streelde mijn ballen. Mijn handen zcchten zijn harde paal en ook ik begon hem te strelen. Hij had een enorme paal en zware ballen. het voelde heerlijk om zo'n harde staaf in mijn handen te hebben en we genoten van dit geile spel. Hij zakte toen door zijn knieen en begon me te pijpen. Zijn warme mond om mijn harde staaf, oooooohhhhh.
Ik stootte in en uit zijn mond en mijn ballen sloegen tegen zijn gezicht. Steeds harder en harder neukte ik hem in zijn mond. "Ga liggen"zei hij en we gingen allebei op de grond liggen, standje 69. Ook ik begon hem te pijpen en slurpte zijn enorme paal in mijn mond. Steeds wilder pijpten we elkaar en gingen we op in ons geile spel. Plotseling schrokken we van een derde man die uit de struiken verscheen. Hij stond met een harde paal naar ons te kijken en was zo geil als boter. Zijn geile vocht druipte van zijn staaf. "Ga door" zei hij, en zo geil als we waren pijpten we elkaars lul weer. Ik merkte niet dat hij naar ons toe kwam lopen en plotseling zag ik zijn grote paal vlak bij. Hij kwam achter mij op zijn knieen en zocht mijn kutje op met zijn harde paal. Langzaam drong hij bij me binnen en stootte diep door tot ik hem helamaal in me voelde. OOOOOhhhh Zo geil was dat. Ik werd geneukt en gepijpt en had zelf een enorme lul in mijn mond. Zo gingen we met drie tekeer. Ik voelde dat ik klaar kwam en begon mijn lul leeg te spuiten in de mond van de andere man. Ik voelde dat de andere twee ook klaar begonnen te komen en plotseling voelde ik overal schokkende lullen om me heen die hun geile zaad over me heen spoten. Nog vaank heb ik aan deze dag aan het strand moeten denken.

Aantal keer bekeken: 41803
Waardering: 8.06 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 29 bezoekers online