Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Naar Berlijn.

U leest om dit moment het verhaal Naar Berlijn gepost door Peter van Schagen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Peter van Schagen
Gepost op: 2011-4-11

Verhaal:

Naar Berlijn
Naar Berlijn

Ik plofte neer in de lege treincoupé. Heerlijk, lekker een aantal uren voor de boeg in de trein. Met een goed boek en een prachtig landschap in het vooruitzicht voelde ik me kiplekker. Ik was blij dat ik had gekozen voor deze treinvakantie op mijn eentje. Zin in alles wat voor me lag.
De trein snelde door het Duitse landschap, op weg naar Berlijn, mijn eindbestemming. Ik had mijn rugzak naast me neergezet. Mijn benen lekker gestrekt, boek erbij, drank en snoep. Wat wilde ik nog meer. De zon scheen, het was prachtig om te zien. Mooie dorpjes en steden snelden aan me voorbij.
Osnabrück was de eerste treinstop vanuit Nederland. Het was druk. Meer jongeren waren op het idee gekomen om met de trein te reizen. Een aantal liep langs mijn coupé en zag me lekker onderuit gezakt zitten. Die laten we met rust, dachten ze gelukkig. Maar mijn wens om alleen te blijven, werd niet bewaarheid.
Een rugzak kwam als eerste naar binnen. De persoon erachter kon kennelijk alleen maar achterstevoren naar binnen komen. Achter die rugzak bleek een meisje te zitten. Nogal kort van stuk want de rugzak kwam boven haar hoofd uit. Ze keek me aan en vroeg: Mag ik hierbij komen zitten? Ik knikte vriendelijk naar haar grote donkere ogen. Een mooi, net meisje was mijn eerste indruk. Intelligent. Zo kwam ze over.
Ze wurmde haar rugzak los en plantte die op de stoel naast me. Zo kon ik haar beter zien. Ze droeg een spijkerbroek en een blauw shirtje met een wit bh-tje eronder. Haar halflange donkere haar was mooi om te zien. Haar huid was gaaf als van een baby. Sproetjes op haar neus maakten haar aantrekkelijk. Zonder me aan te kijken, bond ze haar haar op. Haar borstjes staken lief vooruit. Wat een mooi meisje, dacht ik. Ik verheugde me op een aangename middag. Haar spijkerbroek verried smalle dijen en een slank buikje.
Ze glimlachte naar me toen ze ging zitten. Ze gaf me een hand, een mooie kleine maar stevige meisjeshand. ,,Ik heet Sterre,’’ zei ze. Een lieve naam, vond ik. Ze posteerde zich en pakte een boek uit haar tas. Een Afrikaanse roman, zag ik. Ik was nieuwsgierig. ,,Je hebt iets met Afrika?” Ze glimlachte verlegen. ,,Ik ben er geboren,’’ zei ze. En zo kwamen we als vanzelf in gesprek over literatuur, Afrika, boeken, natuur, geschiedenis, van alles. We merkten allebei dat we genoten van elkaars gezelschap.
De snackkar kwam langs en als vanzelf bood ik haar drank en broodjes aan. Verlegen nam ze het in ontvangst. Ik merkte dat ze mijn gezelschap aangenaam vond en ik deed mijn best om aardig, sterk, charmant en lief over te komen. Het werd warm in de coupé. Ik deed mijn trui uit. Ik zag dat zij het ook heet had. Ze zweette en was rood. ,,Het is superwarm hier,’’ zei ze en jaloers zag ze mij in mijn korte broek en T-shirt zitten. ,,Tsja, moet je maar geen spijkerbroek aantrekken,’’ zei ik.
Ze werd vuurrood. ,,Je hebt gelijk,’’ zei ze. ,,Wacht.’’ Ze rommelde in haar tas. En toen sloot ze de gordijntjes naar de coupégang. Zonder te vragen of ik mijn hoofd kon afwenden of wat dan ook, draaide ze haar rug naar me toe en trok haar spijkerbroek omlaag. Wow. Een lief lichtroze, typisch meisjesonderbroekje, toonde zich in alle onschuld aan mijn ogen. Lieve, kleine maar volwassen meisjesbillen. Snel trok ze er een korte short overheen, vol bloemetjes, en draaide zich om. ,,Zo,’’ zei ze bijna brutaal en ze ging zitten. Opeens was ze erg in haar boek verdiept maar ik zag haar kleuren tot achter haar oren.

Wat genoot ik van haar gave meisjesbenen naast me. Geen vlekje verkeerd, pure gave meisjeshuid. Licht en kwetsbaar. Ik voelde een onbeheersbare neiging om erover heen te strelen. Ik voelde me stoer met mijn mannelijk behaarde benen. Ik keek haar aan en ze keek terug. Volgens mij sloeg toen de vonk over. Ze begon te stamelen. Ze wist dat ze me had verleid om mijn ogen de kost te geven. Ze wist niet hoe ze zich moest voelen. Ik stelde haar op haar gemak door over van alles en nog wat te vertellen.
Halverwege de middag, na veel lezen en praten en elkaars veiligheid opzoekende, vielen we in slaap. Heerlijk. Ik soesde was, maar zij sliep echt. En ze droomde….. ze sprak onsamenhangend en woelde wat rond. Toen viel mij een groot geluk ten deel. Ze vleide opeens een been over mijn been heen. Daardoor keek ik vrijwel direct in haar rechterbroekspijpje, waar ik de rand van haar roze onderbroekje ontwaarde. Een warm gevoel van genegenheid bekrooop me. Wat lag ze daar superlief. Ik zuchtte.
Nog verder drapeerde ze haar been over mijn been. Nu zag ik haar broekje nog beter. Sterker nog: ik keek recht in haar kruis, waar haar broekje zich vleide over haar intieme plekje. Ik werd warm. En brutaal legde ik toen mijn hand op haar voet. En superzacht begon in haar gave voetje te strelen. En toen werd ze wakker.
Ze schrok en werd vuurrood. En ik ook. Snel trok ze haar broekspijp dicht. Ik legde mijn vinger op mijn lippen. ,,Je hoeft je niet te verontschuldigen,’’ zei ik. Ze glimlachte superverlegen en ik realiseerde me dat ik nog nooit een mooier meisje had gezien dan haar. Ik streelde haar enkel en ik zei dapper: ,,We zijn allebei jong. Moeten we dit erg vinden?’’
Het leek alsof ik al haar remmen had losgemaakt. Ze keek me doordringend aan en begon haar blauwe shirtje los te knopen. Het zweet brak me aan alle kanten uit toen ik haar bh’tje zag. Ze begon zichzelf te strelen terwijl ze me aan bleef kijken. Ze streelde haar bh toen ze haar bloesje afwierp en haar benen gingen weer wijd. Ik bloosde tot achter mijn oren. Ik streelde ongegeneerd haar benen en een van haar handen zochten mijn harige benen op.
Het landschap flitste aan ons voorbij toen ze ging staan en haar broek uittrok en haar bh’tje losmaakte. Slechts in haar roze onderbroekje gekleed ging ze bij mij op schoot zitten, omhelsde me en begon me hartstochtelijk te strelen. Ze maakte mijn T-shirt los en streelde mijn borst en buik. ,,Wat ben je lief en warm,’’ zei ze teder en ze keek diep in mijn ogen. Haar lieve borstjes kuste ik en ik streelde haar rankje meisjeslijfje. Het leken wel uren dat we elkaar kusten en streelden.
De zon hing al laag toen ze ging verzitten. Ze ging op mijn benen zitten, schrijlings en leidde mijn warme hand naar haar broekje. Daar voelde ik voor het eerst haar schaamlippen, nog veilig weg geborgen onder haar roze broekje. Ik streelde zacht de lipjes en deed heel voorzichtig de stof opzij. Ze sloot haar ogen toen ik haar broekje naar beneden trok en mijn hand vleide zich voorzichtig op haar haarloze spleetje. Een klein verborgen spleetje waaruit een heel klein stukje schaamlip naar buiten piepte. Ze keek mee naar mijn hand en glimlachte supersuperverlegen. ,,Je bent mooi,’’ fluisterde ik. ,,Jij ook,’’ zei ze en ze streelde teder mijn buik. Ik voelde haar lipjes, streelde ze en opende ze. Ze bloosde.
Al even zacht waren haar handen toen ze mijn broek losknoopte. Ze ging staan en trok mijn broek en onderbroek uit. Mijn eindeloos harde paal kwam voorzichtig tevoorschijn. Ze keek er verlegen en lief naar. Wijdbeens ging ze op mijn in knieen zitten, haar zachte kutje op 10 centimeter vanaf mijn pik. Ze begon hem zacht te strelen en te bespelen. En toen begon ze opeens druk te praten. Over haar reisplannen. Haar studie. Haar hobby’s. Haar ideeën. En intussen maar spelen met mijn pik. Aaien, strelen, hem rechtop zetten, neerleggen, de eikel vrijmaken, masseren. En intussen zat ze steeds wijder op me, haar lipjes stonden wijd open. Dit was zo mooi.
Op een gegeven moment ging ze op één knie zitten en toen voelde ik al hoe nat ze was. Ze zuchtte toen ze mijn beenharen voelde. Ik kietelde haar spleetje. Ze lachte ondeugend. ,,Dit had ik nou altijd al gewild,’’ zei ze letterlijk. Ze kwam dichterbij en streelde mijn liggende penis met haar jonge kutje, dat ze met haar beide handen wijd opende. Het was heerlijk. Ik kuste en streelde haar overal, waar ik kon en waar ik wilde. We genoten allebei en voelden allebei ook dat we nog lang wilde wachten voordat ik bij haar naar binnen zou gaan. Eerst lekker strelen en kussen en genieten.
En zo gingen we door tot het donker was. Ze kuste me, lachte, beet me, trok me langzaam af, ging op mijn buik zitten, liet mijn handen zijn werk door over haar hele lichaam, liet me spelen met haar borstjes en schaamlippen en liet me genieten van haar dijen en heupen en billen. We kregen er maar niet genoeg van. Ik vleide me op de bank en ze ging op mijn gezicht zitten. Ze kuste mijn penis, ze sabbelde erop, we deden alles wat we heerlijk vonden.
We werden steeds heter en heter en de spanning werd ondraaglijk. Toen besloot ze het heft in handen te nemen. Ze ging tegenover me op de bank liggen en trok haar benen naar zich toe. Openlijk bood ze me haar kutje aan. En toen begon een langdurig feest van neuken en vrijen. Ze genoot met volle teugen en liet alles aan me zien. Alle standjes namen we door. Op zijn hondjes vond ze het lekkerst maar ik gaf de voorkeur aan de eerste houding. Nadat ik 523 keer had gestoten, bleken we allebei volledig uitgeput te zijn. Ik drukte haar enkels naar haar oren toe toen ik het condoom dat ik snel omdeed volspoot. Ze kreunde zacht en genoot met volle teugen.
Strelend en kussend vielen we in slaap. Ze lag wijdbeens over me heen. Als ik wakker werd streelde ik haar schaamlippen zacht en teder. Ze reageerde meteen door mijn penis vast te pakken en er zachtjes aan te trekken. Wel honderd keer zeiden we dat we elkaar zo lief vonden.
Het was half vier toen mijn erectie terugkwam. Ik legde haar slapend naar, draaide haar op haar buik, trok haar billen omhoog en begon met lange halen te stoten. Ze reageerde meteen door mee te bewegen. Eindeloos genoten we. Totdat het daglicht werd en de conducteur netjes aanklopte om kaartjes te nippen. Nog nooit hadden we ons zo snel aangekleed. Opzichtig veegden we de slaap uit onze ogen. Drie uur later stonden we samen in hartje Berlijn.






Aantal keer bekeken: 16667
Waardering: 7.84 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online