Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Naar het zwarte park.

U leest om dit moment het verhaal Naar het zwarte park gepost door Nieuwsgierige jongen.. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Nieuwsgierige jongen.
Gepost op: 2008-1-15

Verhaal:

Naar het zwarte park
We hadden al enkele avontuurtjes gehad samen, ze had me al enkele lesjes geleerd. Ik kwam haar tegen op café en nu wilde Jolien nog meer. Ik was verslaafd geraakt aan haar en deed daarom alles wat ze vroeg. Toen ze me beval mijn glas leeg te drinken en haar te volgen aarzelde ik niet. Ik dronk men glas op en ging mee met haar. Het was donker en we wandelden op een voor mij totaal onbekende weg. Ik liep achter haar en bekeek haar van top tot teen, zoals ik altijd deed. Ze droeg een kort rood jurkje met ontblote schouders. Ze had stilleto’s aan haar voeten die open waren aan haar tenen, die rood gelakt waren. Ik vermoede dat ze geen ondergoed droeg, dat was haar stijl niet meer. We kwamen aan een park. Er stond een grote omheining rond het park, maar de poort was nog open. We stapten het park in en ik volgde haar op weg naar een mooi stukje gras waar temidden een boom op stond. Daar stopten we en begon haar les alweer. ‘Kleed je uit’ Beval ze ‘Alles.’ Onder het licht van een lantaarnpaal deed ik wat ze vroeg. Ik had een stevige erectie in mijn boxer. Ik deed de boxer uit en gooide deze samen met mijn andere kleren op een hoopje. Daar stond ik dan, naakt met een felle erectie, in het donkere park. ‘Wat zie jij er weer geil uit.’ Zei jolien. Ze stapte op me af en nam mijn penis in haar hand en kuste me. Ze stopte. ‘Weet je waar we zijn?’ vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. ‘We zijn in een homo park.’ Ik wist niet wat ik hoorde. Plots hoorde ik geritsel. Er kwamen 3 mannen op ons af. 3 zwarte. ‘Ik wilde gaan lopen, maar ik was helemaal naakt en durfde niet. ‘Deze 3 heren gaan zich met jou een beetje amuseren. Geniet er van.’ De 3 negers trokken hun kleren uit. Alledrie hadden ze een reusachtige penis. Ze duwde me op de grond. ‘Zuigen Biatch.’ 1 duwde mijn hoofd naar zijn penis toe. Eigenlijk was ik zo geil, dus ik opende mijn mond en begon zijn zwarte penis af te zuigen. Ik speelde met zijn ballen. Onder tussen was een andere mij aan het aftrekken. En de derde wreew met zijn penis door mijn gezicht. Ik was nog lustig aan het pijpen en voelde aan de neger zijn reactie dat hij ging klaarkomen. En dat deed hij ook. Hij vulde mijn mond met zijn sperma. Ik voelde terwijl een penis in mijn oor en was zelf behoorlijk opgewonden doordat de 3de nu al een hele tijd met mijn lul aan het spelen was. Ik slikte de sperma door en ging op mijn handen en mijn knieen zitten zoals 1 van de 3 mij bevolen had. De ene die mij aan het aftrekken was stopte hiermee en nam plaats achter mij. Voor ik het wist zat zijn penis in kontje. Hij ramde hem er in en bleef maar tekeer gaan. De andere 2 kwamen nu naakt voor mij staan en trokken zichzelf af. Alledrie kwamen ze te samen klaar. Op mijn gezicht en in mijn kont. Ze kleden zich terug aan en lieten me naakt achter, met alleen mijn stijve lul.

Aantal keer bekeken: 6074
Waardering: 6.00 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online