Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Nachtelijk bezoek.

U leest om dit moment het verhaal Nachtelijk bezoek gepost door Sarah Jacobs. Dit verhaal is gepost in de categorie humor verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar humor verhalen?
Categorie: humor verhalen
Gepost door: Sarah Jacobs
Gepost op: 2009-7-25

Verhaal:

Nachtelijk bezoek
Het was de nacht van Halloween.Buiten ging de wind als een razende tekeer en viel de regen met bakken uit de lucht. De uil en de wolf in het bos lieten hun beklag horen.En een paar meter verderop, op de hellepoortstraat 666, woonde Kevin. Om 2 uur 's nachts-Kevin kon de slaap niet vatten door de storm- klonk er een afgrijselijk geluid. De zijdeur, die al jaren niet meer werdt gebruikt omdat hij vol termieten zat, ging open met een hels gekraak. De vreemdeling kwam de trap op, en ging recht naar Kevin's kamer. Kevin kroop, uit voorzorg onder zijn bed. De vreemdeling kwam de kamer binnen en deed het licht aan. En het is... Kevins vader die hem goedenacht komt wensen.

Aantal keer bekeken: 4405
Waardering: 6.02 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 5 bezoekers online