Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Nachtelijke zwempartij.

U leest om dit moment het verhaal Nachtelijke zwempartij gepost door Vught. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Vught
Gepost op: 2011-8-19

Verhaal:

Nachtelijke zwempartij
Jaclyn en Maartje zijn weer eens stappen in Den Bosch, aan het eind van de avond raken ze in een café aan de praat met 4 jongens; Marc, Sam, Kees en een ghaneese vriend van hen Afram. Ze krijgen het ene na het andere drankje aangeboden en merken dat ze volop in de belangstelling staan van de jongens. Tegen sluitingstijd zijn Jaclyn en Maartje behoorlijk aangeschoten. Op de vraag waar ze heen moeten vertellen ze dat ze op de fiets terug naar Vught moeten, waarop de jongens aanbieden mee te fietsen aangezien ze dezelfde kant op moeten. Het blijkt dat ze in het huis van de ouders van 1 van de jongens overnachten. Stoer vertelt deze dat zijn ouders op vakantie zijn en ze het hele huis voor zichzelf hebben en elke dag aan het zwembad achterin de tuin liggen. Jaclyn merkt flirterig op dat ze dus zo nog een lekkere duik kunnen nemen. Sam zegt:” ik denk niet dat je dat wil want ’s nachts zwemmen we alleen maar naakt”. Waarop Jacklyn gevat antwoord dat dat het voor haar alleen maar aantrekkelijker maakt. Maartje daagt de jongens nog verder uit door te roepen dat ze vast niet met twee naakte vrouwen durven te zwemmen.
Als ze aankomen bij het huis zetten ze de fietsen weg en lopen door het huis naar de achtertuin, in het midden ligt een groot zwembad en erom heen staan strandstoelen, aan de andere kant ligt nog een bubbelbad. Marc loop de in schuur en al snel gaan de lampen van het zwembad en bubbelbad aan en wat kleine lampjes langs het pad. Kees weet ook duidelijk de weg want hij komt al vlot uit het huis lopen met glazen en 2 flessen prosecco. Er wordt gedronken en gelachen tot Kees ineens roept “Wie het laatst in het zwembad is moet naakt rond het huis rennen”. Dit is het sein waarop iedereen de glazen neerzet en zich als een gek begint uit te kleden, t-shirst worden uitgegooid, schoenen onhandig uitgeschopt en broeken opengeritst. Sam ligt als eerste in het water gevolgd door Kees, terwijl Jaclyn haar bh opent en afgooit ziet ze dat Maartje uit haar slipje stapt en ook in het water plonst. Snel schiet Jaclyn uit haar slip en springt nog net voor Marc in het water . Afram staat nu alleen nog naakt aan de kant en terwijl Jaclyn geïnteresseerd naar zijn lange piemel kijkt roepen zijn vrienden dat hij nu om het huis heen moet rennen en dat hij door zijn donkere kleur misschien niet eens opvalt. Onder luid gejoel trekt Afram een sprintje rond het huis, Jaclyn ziet dat Maartje ook erg belangstellend naar Afram’s lange zwabberende piemel kijkt en ze kijken elkaar even veelbetekend aan. Met een plons springt Afram in het water en al snel ontstaan er stoeipartijen in het water waarbij Maartje en Jaclyn veelvuldig uit het water worden getild of onder water geduwd. Jaclyn wordt nu belaagd door Afram en Marc, “Stop” giechelt ze, “ik wil even uitrusten”. Marc stelt voor om met z’n drieën in het bubbelbad te springen , ze klimmen uit het water, Marc pakt Jaclyn meteen op en neemt haar in z’n armen naar het bubbelbad. Het wordt allemaal als een lolletje gebracht maar Jaclyn merkt wel dat Marc wellustig naar haar blote borsten kijkt. Jaclyn wordt in het bubbelbad gedropt en gaat zitten en laat haar ogen over Marc’s naakte lijf glijden als hij naast haar komt zitten. Dan stapt Afram het bubbelbad in en Jaclyn kan haar ogen niet afhouden van zijn bungelende piemel, ze vraagt zich af hoe groot deze wordt als hij stijf en merkt enigszins beschaamd dat deze gedachte haar opwindt. Net als Afram zit hoort ze een trein aankomen, nu pas valt haar op dat het spoor vlak achter het huis loopt. Marc ziet haar denken, “ja als de trein zo langs rijdt zien ze je zitten hoor. Jaclyn reageert meteen”Ja maar ze zien jullie dus ook”. Marc laat zich niet van de wijs brengen “Huh wij staan zo vaak naakt naar de trein te zwaaien, dat maakt ons niet uit”. Dan verschijnt de trein, Jaclyn ziet de verlichte coupés langs denderen “Nou ga staan dan roept ze”. Marc en Afram kijken elkaar grijnzend aan en staan op uit het bubbelbad om te zwaaien. Jaclyn laat zich deze kans niet ontnemen en laat haar ogen gretig over hun naakte lijven glijden. Als ze weer gaan zitten merkt Afram plagend op dat Jaclyn toch minder lef had dan hij had gedacht. Jaclyn kijkt hem glimlachend aan en merkt op dat zij vanwege het uitzicht bleef zitten. Marc vraagt of ze ervan heeft genoten en Jaclyn glimlacht vaag en zegt dat het haar zeker kon bekoren. Ze merkt dat Marc rechts van haar en Afram links van haar dichter naast haar gaan zitten, haar benen raken nu hun benen en ze merkt dat de lacherige sfeer omslaat. Ze voelt hoe Marc zijn hand op haar been legt en haar zwoel aankijkt als hij vraagt op welke manier ze haar nog meer kunnen bekoren. Jaclyn kijkt hem aan en voelt de opwinding in haar buik kriebelen, ze slikt even en zegt “Oh weet je niet hoe je een vrouw moet bekoren?”maar het komt er minder lacherig uit als bedoeld.
Jaclyn voelt nu ook Afram’s hand op haar andere been, even flitsten haar ogen naar het zwembad waar ze Maartje net Kees ziet zoenen terwijl Sam achter haar staat en zo te zien haar borsten masseert. Ze merkt dat haar opwinding toeneemt, ze voelt zich wat aangeschoten en merkt dat ze haar remmingen kwijt is en als ze Afram naast zich hoort zeggen dat Maartje zich prima vermaakt bedenkt ze zich geen moment en draait haar hoofd naar hem toe en zoent hem vol op zijn mond. Even is hij verbaasd maar dan opent hij zijn mond en voelt ze zijn tong langs de zijn glijden. Ze legt haar hand op Afram’s been en de ander op Marc’s been en merkt al zoenend hoe Marc’s hand over haar bovenbeen naar haar kruis glijdt. Aframs’ tong glijd wat wilder langs de hare en ze voelt hoe zijn hand over haar buik naar haar borsten glijdt. Ze wordt geiler en weet waar dit op uit gaat draaien, zelf laat ze haar handen nu langs Marc’s ballen glijden en merkt dat zijn pik al halfstijf is, met haar andere hand glijd ze over Afram’s ballen en laat nieuwsgierig haar hand langs zijn pik gaan. Zijn tong glijd nog wilder langs de hare als ze zijn half stijve pik beetpakt, het is al een behoorlijke paal en ze kan haar hand er niet omheen leggen. Haar opwinding neemt nog verder toe als ze voelt hoe Marc haar in de nek zoent en zijn vingers over haar onderbuik en langs haar streepje schaamhaar glijden. Ze laat alle schroom varen en opent haar benen voor hem en zoals ze hoopt voelt ze al snel Marc’s vingers langs haar schaamlippen glijden, zelf pakt ze Marc’s en Afram’s pikken stevig beet en laat haar hand nu over de schacht heen en weer glijden en hoort ze zwaarder ademen. Afram’s hand masseert nu haar linkerborst en hij knijpt even in haar stijve tepel en ondertussen voelt ze hoe Marc nu met 2 vingers haar schaamlippen een beetje uit elkaar duwt en met zijn middelvinger haar vagina binnen glijdt. Ze kreunt gesmoord en draait haar hoofd naar Marc toe die haar gelijk zoent, ze blijft de beide jongens aftrekken, vooral Afram’s enorme paal voelt keihard aan. Afram is wat gaan verzitten en laat zijn beide handen nu over Jaclyn’s borsten gaan terwijl Marc’s vinger nu soepel in en uit haar natte vagina glijdt. Jaclyn geniet van het gevinger en wordt alleen maar geiler bij het idee dat ze twee pikken in haar hand heeft, sneller glijden haar handen nu over de schachten heen terwijl ze wild tongt met Marc. Ineens staat Afram op en ze moet zijn paal loslaten, ze ziet hem tussen haar gespreide benen knielen, ze stopt met zoenen en kijkt Afram nu gespannen aan, ook Marc kijkt nu en haalt zijn vinger uit Jaclyn’s vagina. “Hou je vast aan de rand”hoort ze Afram zeggen, opgewonden pakt ze met beide handen de rand van het bubbelbad achter haar beet. Afram pakt haar beide bovenbenen net onder de knieholte beet en voor ze het weet tilt hij haar onderlichaam omhoog uit het water. Jaclyn ligt nu als het ware horizontaal op het water, haar buik en borsten zijn uit het water evenals haar vagina. Ze ziet Afram naar haar geopende kut kijken en haar benen wat verder uit elkaar duwen, dan buigt hij voorover. Net op het moment dat ze zijn tong over haar schaamlippen voelt glijden hoort ze de stoptrein langs komen en afremmen voor het station. De wetenschap dat iemand hun misschien zo ziet windt Jaclyn alleen maar meer op en ze duwt haar onderlijf tegen Afram’s hoofd aan, ze voelt zijn warme tong in haar geopende kut doordringen en kreunt van genot. Marc laat zijn tong nu over haar stijve tepels glijden en Jaclyn is zich nu alleen nog maar bewust van de tong die diep in haar natte kut likt en de tong van Marc die uitgebreid over haar borsten likt en sabbelt. Ze hoort nu ook gekreun uit het zwembad komen en draait haar hoofd al hijgend ernaar toe, ze ziet Maartje zich aan het trapje optrekken terwijl Kees en Sam ieder een been van haar vasthouden en haar om de beurt beffen. Zelf geniet Jaclyn met volle teugen van Afram’s vaardige tong die afwisselend haar clitoris likt en diep haar geopende vagina in glijdt, ze kronkelt van genot en houdt krampachtig de rand van het bubbelbad vast. Tegelijkertijd voelt ze hoe Marc haar gek maakt met zijn gesabbel aan haar tepels en borsten, Jaclyn kreunt en hijgt en duwt wellustig haar borsten omhoog. Afram heeft schijnbaar door dat Jaclyn op het punt staat klaar te komen want ineens stopt hij “nee je mag nog niet komen, je moet eerst ons nog verwennen”zegt hij lachend als hij Jaclyn’s verdwaasde uitdrukking ziet terwijl ze flink ligt na te hijgen en weer wat bij positieven probeert te komen. Ook Marc stopt nu en kijkt haar begerig aan, Jaclyn hijgt “Ok zullen we eerst uit het bubbelbad stappen?” Ze kijkt even opzij en zit dat ook Maartje nu uit het zwembad is gekomen en nu om beurten Keen en Sam pijpt, dit maakt haar alleen maar geiler.
Jaclyn stapt als laatste eruit en ziet de beide jongens naast elkaar op het grasveld staan, opgewonden laat ze haar ogen over hun stijve pikken gaan en zoent Marc nu terwijl ze met haar hand over zijn stijve lul glijdt. Dan zoent ze Afram en grijpt zijn enorme paal beet, ze laat haar mond en tong nu over zijn hals en borst glijden terwijl ze beide pikken nog stevig vasthoudt. Lager glijden haar lippen over Afram’s gespierde borst en buik. Dan gaat ze op haar knieën voor ze zitten,ze kijkt nu tegen de twee stijve pikken vlak voor haar neus aan en geniet van dit ogenblik. Ze ziet de beide jongens opgewonden naar haar kijken terwijl ze haar handen rustig over hun schachten laat glijden. Dan duwt ze Marc’s pik horizontaal en laat haar tong over zijn eikel glijden, langzaam opent ze haar mond en laat zijn ontblote eikel een stukje erin glijden, ze sluit haar lippen om zijn harde lul en sabbelt erop. Marc reageert meteen en kreunt wat als hij haar hoofd beetpakt, Jaclyn laat zijn stijve lul dieper in haar mond glijden en trekt ondertussen Afram nog stevig af. Ze hoort Marc genieten terwijl ze hem pijpt en hij zijn pik nu wat mee heen en weer begint te stoten in haar mond. Na verloop van tijd hoort ze Marc harder hijgen en kreunen en proeft ze wat voorvocht. Jaclyn haalt Marc’s harde lul nu uit haar mond en laat haar hand er rustig over heen en weer glijden. Dan draait ze haar hoofd richting Afram’s paal, Jaclyn voelt haar opwinding toenemen als ze naar de keiharde donkere paal in haar hand kijkt. Ze laat haar tong vanaf de ballen tot vlak onder de eikel glijden, dan kronkelt ze met haar tong over zijn enorme ontblote eikel. Ze kan zijn keiharde penis niet helemaal horizontaal duwen maar ze wil niet langer wachten en opent haar mond wijd en laat de paal eens tukje in haar mond glijden, haar lippen klemmen om de schacht en ze hoort Afram kreunen als ze aan zijn dikke eikel sabbelt en met haar tong uitgebreid aan zijn pik en eikel likt. Afram pakt haar hoofd nu beet en begint zijn enorme penis heen en weer te stoten in haar mond maar hij let er goed op deze niet te diep in haar keel te stoten. Jaclyn trekt ondertussen Marc wat steviger af terwijl ze Afram pijpt en geniet van de enorme pik in haar mond. Ze hoort Afram zwaar hijgen en kreunen, hij begint zijn pik sneller in Jaclyn’s mond heen en weer te stoten.
Ineens hoort ze Marc tegen Afram zeggen dat ze haar op tafel kunnen leggen, voor ze het weet haalt Afram zijn enorme paal uit haar mond en trekt haar omhoog, Marc pakt haar bij de enkels beet en tilt haar nu samen met Afram op. Ze leggen Jaclyn op de tuintafel en Jaclyn begrijpt dat ze hier genomen gaat worden. Geil kijkt ze beide jongens aan en glijdt met haar hand over haar borsten, de drank heeft al haar remmingen weggenomen. Ze horen ineens hard gekreun vanaf het zwembad en zien hoe Kees nu Maartje op de duikplank neukt. Meteen erna voelt ze Marc’s hand tussen haar benen glijden, hij duwt haar benen verder uit elkaar zodat haar kut nu ongegeneerd openstaat. Ze is kletsnat en hoort Marc dit bevestigen als hij een vinger bij haar naar binnen duwt “Zo die is nat” zegt hij tegen Afram en duwt een tweede vinger in Jaclyn’s vagina. Jaclyn kreunt en laat zich vingeren op de tuintafel en hoort vaag hoe Afram en Marc over haar praten “Die is er klaar voor om genomen te worden”, hoort ze. Afram komt naast de tafel staan, pakt haar kin beet en duwt zijn grote donkere penis tegen haar mond, het is duidelijk wat er van haar verwacht wordt en terwijl ze Marc’s vingers weer diep in haar zeiknatte vagina voelt glijden opent ze haar mond en laat voor de tweede keer zijn keiharde pik een stuk in haar mond glijden. Ze laat haar hand heen en weer glijden over het ene gedeelte en likt en sabbelt aan het andere gedeelte van zijn grote lul. Ondertussen voelt ze Marc’s vingers uit haar vagina verdwijnen en het volgende moment voelt ze zijn eikel langs haar schaamlippen glijden. Marc duwt 1 been van haar opzij en pakt de ander beet en steekt deze in de lucht, dan begint hij zijn harde lul in en uit Jaclyn’s natte kut te stoten. Jaclyn kreunt gesmoord en is zich nu alleen nog maar bewust van de pik die in haar vagina stoot en de keiharde donkere lul in haar mond terwijl ze geneukt wordt op de tuintafel en Afram als een gek pijpt, haar hand flitst heen en weer over zijn schacht en haar lippen klemmen om zijn keiharde paal die in haar mond heen en weer glijdt. Marc voert het tempo op en neukt haar nu in een flink tempo terwijl ze zijn ballen tegen haar blote kont voelt kletsen. Vaag hoort ze weer een nachttrein voorbij denderen maar het kan haar niets meer schelen of iemand een flits van haar opvangt terwijl ze op de tuintafel genomen wordt,ze is zich alleen nog maar bewust van de beide stijve pikken in haar mond en kut. Naast zich hoort ze Afram hijgen en grommen terwijl ze hem stevig pijpt en aftrekt. Jaclyn laat zich helemaal gaan, haar gesmoorde gekreun en gehijg nemen toe en ze voelt al sneller de beide pikken in haar mond en kut stoten. Ze weet dat de beide jongens ook op het punt staan klaar te komen en voelt zelf haar orgasme naderen terwijl ze stevig wordt genomen. Ze wil het nog even uitstellen maar Marc laat zich ook volledig gaan en neukt haar al wilder, Afram stoot zijn pik nu ook sneller in en uit haar mond waarop Jaclyn ook haar tempo opvoert en nog sneller aftrekt. Dan voelt ze ineens haar orgasme komen, ze kan het niet meer tegenhouden. Ze haalt Afram’s harde lul uit haar mond en kreunt luid als ze klaarkomt, ze is zich totaal niet bewust van buren die haar kunnen horen maar voelt alleen de stijve pik die diep in haar kletsnatte kut stoot en de enorme paal in haar hand. Haar buikspieren trekken samen, Marc ramt zijn pik nog harder in haar terwijl ze krampachtig haar hand over Afram’s paal laat gaan en weer luid kreunt. Ineens voelt ze iets warms tegen haar wang spuiten en ze beseft vaag dat ze Afram’s dikke paal in haar hand voelt schokken. Terwijl ze zelf nog steeds klaarkomt trekt ze Afram nog flink af en voelt zijn zaad over haar neus en kin spuiten. Hij gromt en kreunt en spuit de volgende lading over Jaclyn’s borsten. Ook Marc komt klaar haalt zijn stijve lul nu uit haar kut en het volgende moment voelt ze zijn warme zaad over haar buik spuiten, Marc trekt zich voor haar af en spuit de volgende kwak over haar blote buik. Enigszins beschaamd merkt Jaclyn dat ze hier van geniet en trekt nog verwoed Afram af die haar borsten met zijn grote lading sperma blijft ondersproeien. Er lijkt geen eind aan te komen de dikke paal blijft maar sperma spuiten maar Jaclyn blijft doortrekken tot er niets meer uit komt, ze hijgt nog na en ziet dat Afram en Marc tegen de tafel leunen en ook bijkomen. Ze slikt wat zaad door wat in haar mond is gespoten en richt haar hoofd wat op, haar borsten glimmen van het zaad en ook haar buik zit onder, haar navel is volgelopen met wit sperma. Ze kijkt nu richting het zwembad en ziet Maartje net opstaan van de duikplank, ook haar borsten en buik lijken te glinsteren van het zaad. Maartje zwaait naar Jaclyn en vraagt of ze mee komt douchen. Jaclyn staat nog wat wankel op haar benen na Marc’s neukpartij als ze Maartje lachend op zich af ziet komen “zo meid jij bent flink ondergespoten”. Jaclyn wijst naar Maartjes glimmende borsten met de opmerking dat zij ook behoorlijk ondergesproeid is. Maartje haakt haar arm in die van Jaclyn, "Zo Marc wijs ons maar eens waar de douches zijn want dankzij jullie moeten we elkaar eens goed afboenen”. Nog aangeschoten en verast door Maartjes opmerking laat Jaclyn zich meevoeren naar de douches terwijl ze nog wat zaad traag over haar buik en borsten omlaag voelt glijden, dit is wel een heel vreemde nacht geworden.



Aantal keer bekeken: 48301
Waardering: 7.68 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 22 bezoekers online