Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Nachtvissen met Rick.

U leest om dit moment het verhaal Nachtvissen met Rick gepost door Anouks. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Anouks
Gepost op: 2009-4-17

Verhaal:

Nachtvissen met Rick
'Ga dan een keer met me mee!' opperde Rick. 'Oké, jij je zin. Wanneer gaan we?' liet ik me over halen. Ik had zojuist afgesproken een keer te gaan nachtvissen met de beste vriend van mijn broer. Hij was een echte visfanaat. Ik had hem net voorgelegd dat ik vissen iets totaal onzinnigs vond. Hiermee had ik hem natuurlijk tegen zijn haar ingestreken. Hij had me nu dus uitgenodigd eens met hem te gaan nachtvissen.

'Deze week is je man er toch niet?' vroeg hij. 'Dan gaan we morgen.' Ik ging akkoord. De volgende avond kwam hij voorrijden en hees mijn spullen in de auto. Het was goed dat hij een grote auto had want hij had van alles mee. 'Ben je van plan een weekje te blijven of zo?' grapte ik toen ik alle spullen zag. Hij glimlachte en zei: 'Nee hoor maar ik heb wat extra spullen meegenomen. Hou je dat aan?' vroeg hij spottend en liet zijn blik over mijn lichaam gaan. 'Hoezo? Is het niet geschikt?' Hij schudde afkeurend zijn hoofd 'Lekker, maar veel te koud.' zei hij. Hij deed de auto op slot en liep voor me uit naar binnen.

Ik volgde hem en hij liep door naar mijn slaapkamer. Hij deed mijn kast open, keek naar de inhoud en haalde er een trui uit. Hij ging op het bed zitten en ik trok het truitje, wat ik op dat moment aan had, uit. In mijn enthousiasme was ik helemaal vergeten dat ik nu in mijn wit kanten BH tegenover Rick stond. Rick liet zijn ogen over mijn lichaam gaan. Zijn blik bleef ter hoogte van mijn borsten rusten. Ik voelde een zindering door mijn lijf gaan. Ik trok snel de trui over mijn hoofd aan en keek hem zo normaal mogelijk aan. 'Zullen we gaan?' vroeg ik nonchalant en liep de slaapkamer uit.

We sloten het huis af en reden naar het grote vismeer in de buurt. Daar laadde we de spullen uit en zette zo'n typische visserstent op. Rick had voor twee stretchers gezorgd en twee warme slaapzakken. Als laatste haalde hij de grote koelbox uit de auto en een camping kookstel. We liepen naar het water en Rick vertelde vol passie wat hij aan het doen was, toen hij de hengels klaarmaakte en uitgooide. Het was heerlijk om naar zijn warme stem te luisteren. Ik vond Rick altijd een leuke jongen. Rick en mijn broer waren al heel wat jaren vrienden en ik had Rick op zien groeien tot een volwassen kerel. Een kerel die er heerlijk uitzag, besefte ik toen ik hem eens goed bekeek! 'Zo, dat was het. Nu maar wachten tot ze bijten.' zei hij. Hij sloeg een arm om me heen en we liepen beide naar de stretchers.

We namen beide plaats op één stretcher. 'Wil je een prosecco, schat' vroeg Rick. Ik keek hem verbaasd aan. 'Je kunt ook vissen met klasse hoor!' lachte hij en haalde een fles prosecco en een afgedekte schaal uit de koelbox. Hij haalde twee glazen uit een kartonnen doos. Zette de lege kartonnen doos op zijn kop en zette de schaal erop. Hij vulde de glazen, haalde de folie van de schaal en keek me lachend aan. 'Verse sushi voor mevrouw' zei hij en reikte me het glas prosecco aan. 'Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat je me aan het versieren bent.' lachte ik. Rick keek me diep in mijn ogen aan, hief zijn glas en zei: 'Proost! Op een gezellige nacht.' Weer ging diezelfde zindering door mijn lijf. We dronken, aten sushi, praatte en lachte samen.

Na een tijdje stond Rick op en zei dat hij even bij de hengels ging kijken. 'Trek jij maar vast de tweede fles open' zei hij en liep naar zijn hengels. Ik keek hem na. Het begon nu echt donker te worden. Ik keek in de grote tas die hij mee had en zag dat hij kaarsen meegenomen had. Ik zette ze op een stuk karton en stak ze aan. Ik pakte de tweede fles prosecco uit de koelbox en opende de fles. Terwijl ik onze glazen vulde voelde ik me bekeken. Ik keek achterom en zag dat Rick naar me stond te kijken. Ik zette de glazen neer, stond op en liep naar hem toe.

'Wat is het hier heerlijk rustig zeg!' zei ik en keek over het meer. Ik rilde, het werd nu wat kouder. Rick sloeg een arm om me heen en trok me tegen zich aan. Ik lag mijn hoofd tegen zijn borst en rook zijn heerlijke geur. Ik voelde een kriebel in mijn buik. 'Gaat het kleintje?' grapte Rick en hij woelde met zijn hand door mijn haar. Rick was altijd een soort tweede broer voor me geweest. Maar nu ik zo dicht tegen zijn heerlijke, mannelijk lijf stond en hem in zijn mooie ogen keek, voelde ik iets voor hem wat je voor een broer niet voelt.

Hij lag zijn hand tegen mijn gezicht en wreef met zijn duim over mijn lippen. Ik kuste zijn duim en nam hem in mijn mond. Ik liet mijn tong er langs glijden en beet er zachtjes in terwijl we elkaar diep in de ogen keken. Rick hervond zich als eerste en zei: 'De vissen willen niet echt bijten vandaag. Zullen we maar weer lekker gaan zitten?' Mijn hart bonsde, alsof ik net een marathon gelopen had. We liepen terug naar de stretchers en gingen weer zitten. Rick pakte een slaapzak en ritste deze open. Hij gooide hem over onze benen heen en zo zaten we een tijdje beide voor ons uit te kijken.

Na een tijdje lag ik mijn hoofd tegen zijn schouder. Ik wilde zijn warmte voelen. Ik verlangde naar veel meer dan dat. Ik wou Rick zoenen, zijn handen over mijn lichaam voelen en met mijn handen zijn lichaam verkennen. Ik wist dat het verkeerd was maar de behoefte groeide met de minuut. Ik worstelde met mijn gevoelens. Rick sloeg zijn arm om me heen, zuchtte zacht en zei: 'Nouk, kijk me eens aan.' Ik deed wat hij vroeg en zag dezelfde begeerte in zijn ogen. 'Geloof je me als ik zeg dat dit niet de bedoeling was? Ik was hier niet op uit!' Ik glimlachte begripvol en antwoordde: 'Ik weet het, ik ook niet!' weer viel er een stilte.

De spanning tussen ons was voelbaar. We wilden op dit moment alleen maar elkaar. Ik lag mijn hand tegen zijn gezicht en kuste hem op zijn mond. Hij had heerlijk volle lippen. Mijn hand liet ik door zijn halflange blonde krullen heen glijden. Het verlangen naar hem was nu zo intens. Rick sloot zijn ogen en opende zijn mond. Ik liet mijn tong bij hem naar binnen glijden en vond de zijne. We zoenden elkaar hongerig. Rick trok me dicht tegen zich aan en liet zijn handen over mijn rug naar mijn billen glijden. 'Ik wil je Rick.' hijgde ik tussen het zoenen door.

Ik liet mijn handen onder zijn kleding glijden en streelde zijn rug. Rick's handen gleden onder mijn trui naar mijn borsten. Ik stond op en kleedde me helemaal uit. Rick stond op en kuste mijn borsten. Hij trok zijn trui over zijn hoofd en ik knoopte de blouse die eronder zat los. Ik knoopte zijn broek los en trok die samen met zijn boxer naar beneden. Rick was net zo opgewonden als ik. Zijn heerlijke lul was al klaar voor gebruik. 'Ga liggen' hijgde hij tussen het zoenen door. Ik ging op de stretcher liggen en trok Rick bovenop me. Ik was bloedgeil en wilde zo snel mogelijk geneukt worden.

'Neem me, Rick' hijgde ik 'Ik wil je in me voelen.' Rick kuste mijn borsten en fluisterde: 'We hebben de hele nacht, schat.' Ik keek hem aan en zei: 'Daarom juist, de rest komt later wel! Neuk me Rick' Rick glimlachte en draaide me om. 'Wat jij wilt schat!' kreunde hij terwijl hij zijn eikel tegen mijn natte kutje aandrukte. Zijn handen lagen op mijn billen en hij stootte in een keer diep in me. Ik kreunde. Hij vulde me heerlijk.

Hij begon te stoten en ik bewoog op zijn ritme mee. We waren allebei zo geil dat we het ritme al snel opvoerde. Ik begon mijn klitje te vingeren. Rick bukte over me heen en greep mijn borsten vast. Ik voelde me heerlijk. Zijn warme lichaam op de mijne, zijn handen die mijn borsten masseerde en het ritme waarmee hij mijn verlangende kutje neukte. Zijn ademhaling versnelde, net als die van mij. Ik voelde mijn orgasme opkomen en kreunde 'oh Rick, ik kom.' Ik kwam heerlijk klaar en al mijn spieren spande zich. Niet veel later hoorde ik Rick hijgend vragen 'Mag ik in je komen?' Ik glimlachte en zei 'spuit mijn kutje maar vol schat'. Ik had het nog niet gezegd of ik voelde hoe zijn warme zaad diep in mijn kut gespoten werd.

Rick schoof zich onder me en ik ging bovenop hem liggen. 'Wat ben je heerlijk, Nouk. Dit had ik echt even nodig.' hijgde hij in mijn oor en begon me te zoenen. Ik voelde me heerlijk bij hem. Opeens klonk er een getingel. Ik keek hem vragend aan en hij kreunde: 'Niet nu! Ik heb beet' verklaarde hij het belletje. Ik lachte, kuste hem in zijn nek en zei: ' Hup meneer de visser, op naar je vangst' Ik stond op en pakte de slaapzak. Hij trok zijn broek aan en liep naar de hengels. Terwijl ik onze glazen nog een keer bijvulde.

Ik ritste de twee slaapzakken aan elkaar en rolde me er in. Ik liep naar Rick toe om te kijken wat hij gevangen had. Hij was bezig zijn tweede hengel in te halen. De eerste lag op de kant, klaar om weer in de auto te gooien. 'Ga je stoppen?' vroeg ik hem. Hij had toch geen spijt gekregen? Ik wilde nog helemaal niet naar huis. Ik wilde zijn heerlijke lichaam nog de hele nacht tegen me aan voelen. Ik had nog genoeg plannen met hem! Hij keek me aan en zei: 'Ik stop met vissen, ik wil niet gestoord worden als ik straks met mijn grootste vangst bezig ben.' Ik lachte en drukte een kus op zijn mond. Toen beide hengels op de kant lagen tilde hij me op en liep met me terug naar de stretcher.

Hij lag me neer en wikkelde de deken van me af. 'Waar waren we gebleven.' fluisterde hij. Hij kuste me in mijn nek. Hij pakte een glas en goot de prosecco over mijn borsten. Hij nam mijn tepel even in zijn mond en likte toen de druppels van mijn lichaam. Hij volgde het spoor die de drank achtergelaten had. Bij mijn navel aangekomen zoog hij de druppels, die het kuiltje ingelopen waren, weg. Hij kuste mijn buik en zijn handen vonden mijn borsten. Zijn mond zakte nog meer af en vond mijn kutje. Hij drukte eerst een kus op mijn lippen en liet daarna zijn tong tussen mijn lippen doorglijden. Ik hijgde, kreunde en konkelde. Wat was hij toch heerlijk. Hij spreidde mijn lippen met zijn vingers en zoog zacht op mijn klitje. Twee vingers van zijn andere hand verdwenen in mijn kutje. Ik werd zo heet van hem!

Ik speelde met mijn tepels en Rick ging onverstoord verder. Hij speelde nu met zijn tong met mijn klitje en ging steeds sneller. Ik kon niet meer! Ik greep zijn haar vast en duwde zijn hoofd dichter tegen me aan. 'kom maar, schat' kreunde Rick 'laat je maar lekker gaan' Zijn vingers gingen nu al een razende tekeer in mijn kut en zijn tong hervatte zijn werk met mijn klitje. Ik voelde opnieuw een hoogtepunt opkomen. Ik kwam heerlijk klaar. Rick zoog zachtjes op mijn klitje toen ik kwam en dat was een heerlijk gevoel! Nadat ik klaargekomen was kwam hij bovenop me liggen. Zijn gewicht voelde heerlijk op me. Ik drukte een kus op zijn mond, likte mijn vocht om zijn mond weg en kuste hem opnieuw op zijn mond. Hij opende zijn lippen en onze tongen vonden elkaar opnieuw.

Ik liet mijn handen over zijn rug glijden en kneep hem even zachtjes in zijn kont. Zo lagen we een tijdje van elkaar te genieten, tot ik zijn heerlijke lul tegen mijn kutje voelde drukken. Ik vroeg hem op het uiteinde van de stretcher te gaan zitten. Ik knielde tussen zijn benen. Ik kuste zijn heerlijke borst en buikje. Hij leunde achterover. Met mijn handen streelde ik de binnenkant van zijn bovenbenen. Maar zijn lul liet ik nog even met rust. Ik liet mijn handen over zijn buikje glijden en kuste de binnenkant van zijn benen. Ik voelde dat hij het moeilijk had, ineens greep hij mijn haar vast en duwde mijn hoofd tegen zijn stijve lul aan. 'Zeg eens alsjeblieft, schat' lachte ik. Hij keek me aan, glimlachte en kreunde: 'Pijp me, alsjeblieft!'



Dat liet ik me geen twee keer zeggen. Ik liet mijn tong van zijn zak omhoog glijden. Bij zijn eikel aangekomen zoog ik hem zachtjes mijn mond in en speelde met mijn tong met zijn eikel. Met mijn hand speelde ik rustig met zijn ballen. Ik zoog hem dieper en dieper naar binnen en ik hoorde hem goedkeurend kreunen. Ik pakte zijn hand en lag die op mijn achterhoofd, daarmee gaf ik hem het teken dat hij me mocht neuken. Hij keek me bloedgeil aan en stond op. Hij greep mijn haar beet en ik lag mijn handen op zijn kont. Hij begon rustig te stoten. Ik keek hem strak aan en gaf met mijn handen aan dat hij verder mocht gaan. Hij versnelde en toen hij op het punt stond klaar te komen trok hij zich even terug en greep mijn borsten vast. Waarna hij rustig opnieuw begon.



Toen hij opnieuw op het punt van klaarkomen stond, trok hij zich terug en begon zichzelf af te trekken. Ik bleef met mijn mondje open zitten en kreeg niet veel later zijn heerlijke zaad in mijn mond gespoten. Ik liet het over mijn tong glijden, keek hem aan en slikte toen alles door. Rik pakte me vast en trok me omhoog. Hij zoende me en fluisterde 'je bent mijn blonde engel' We ploften beide neer op de stretchers en trokken de slaapzakken over ons heen. We knuffelden en kusten nog een beetje met elkaar en vielen uiteindelijk beide als een blok in slaap.



Een paar uur later werden we wakker van de opgaande zon. We hebben nog eens heerlijk van elkaar genoten. Waarna we de spullen opgeruimd hebben en hij me thuis heeft afgezet. Hij heeft de rest van de week bij me geslapen en we hebben de sterren van de hemel geneukt. Maar na een kleine week kwam mijn man weer thuis. Ik zie Rick nog vaak bij mijn ouders en als we even de kans hebben zitten we even aan elkaar te voelen. Van seks met Rick is er daarna niets meer gekomen. Maar wie weet…

anouksverhaal@hotmail.com

Aantal keer bekeken: 16595
Waardering: 8.11 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 17 bezoekers online