Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Natasja.

U leest om dit moment het verhaal Natasja gepost door T. S.. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: T. S.
Gepost op: 2007-9-28

Verhaal:

Natasja
Natasja werkt als hoofd van het archief op het kantoor van het bedrijf waar ik tot een paar maanden geleden nog werkzaam was.
Ze is 31 jaar en een aardige, maar niet al te opvallende, verschijning met haar korte blonde haar en modieuze strenge bril. Ze is altijd netjes verzorgd en goed , vooral zakelijk, gekleed met soms een verfrissend pikanter tintje.
Ik sprak haar wel eens tijdens een vrijdag-borreluurtje in de personeelsbar en wist bijvoorbeeld dat ze alleen woonachtig is en soms in de plaatselijke bar te vinden is en dat ze van grote dance-party’s houdt. Ze kon lachen om mijn dubbelzinnigheden, waardeerde niet al mijn grapjes en hing ook weer niet vaak in mijn buurt rond, dus veel aandacht trok ze niet.
Zo nu en dan brandde ik wel eens een CD-tje voor d’r van de een of andere DJ die ik van het internet haalde. Verder was ons contact vooral vriendelijk, zakelijk en kortaf, want ze is nu eenmaal niet zo’n prater.
Dat ons contact wat haar betreft niet zo’n heel zakelijk karakter behoefde te hebben weet ik pas sinds kort.
Het begon met een e-mail die ik opeens van haar kreeg. Ze mailde me op mijn nieuwe werk dat er binnenkort weer een CD uit kwam van een bepaalde club en ze vroeg of ik toevallig al een pre-release van het net had gehaald.
Die avond haalde ik het file dat ze in haar mail noemde redelijk snel van het net en zond haar een reply dat ik het uiteraard al lang had en het wel even voor d’r zou branden.
Nu woont ze nou ook weer niet naast de deur, dus ik liet nog maar even open hoe het CD-tje dan bij haar komen zou.
Een kort mailtje, met toch nog wat ‘small talk’ kwam weer retour en ik proefde meer connectie met haar dan ik in al die tijd dat ze mijn collegaatje was ooit bemerkte.
Ik stelde voor het CD-tje over een week ofzo wel even bij haar in de bus te gooien, want ik had een klant in haar buurt, als ze tenminste haar adres even gaf.
Ze mailde haar straat en het huisnummer en ik liet een dag of tien voorbij gaan zonder verder contact of iets dergelijks.
Gisteren mailde ik haar dat ik vandaag langs haar huis zou komen en het CD-tje zou langsbrengen. Ze moest me dan nog maar eens mailen hoe ze het vond.
Als reactie mailde ze me met koffie klaar te zullen zitten als ik tenminste een tijdstip kon noemen, want er werd iets bij haar afgeleverd en ze had de dag daarom vrijaf genomen.
Het kwam bij me op dat hier wellicht wel meer achter zou kunnen zitten.
Ik heb mijn afspraken in de middag toen maar afgezegd en gereageerd rond een uurtje of twee bij haar te kunnen zijn.
Vandaag ging ik op weg naar mijn twee afspraken die nog stonden in de ochtend en werd toch wat nerveus toen mijn laatste afspraak wat uitliep. Vreemd?
Rond half drie stond ik dan eindelijk op de stoep van het appartement van Natasja en belde aan, nerveus draaiend met het CD-doosje.
Natasja’s contouren van haar maatje 36 verschenen door het gewolkte glas van de voordeur en ze deed open.
Ze was gekleed met die pikante ‘touch’ en mijn vermoedens werden al sterker.
Lange zwarte laarzen droeg ze, een driekwart heupbroek van lichte spijkerstof, een zwarte, getailleerde blouse. Onberispelijk opgemaakt, net wat zwaardere make-up als op kantoor. Een heel aantrekkelijke verschijning.
Ik kwam ook echt zo’n single, VT-wonen-interieur in natureltinten binnen lopen en ging op de bank zitten.
Ze verdween naar de keuken en kwam terug met de beloofde koffie.
Aarzelend begon een gesprek over het CD-tje en hoe het nu was op haar en mijn werk.
Wat oude koeien volgden en we lachten wat.
Natasja ontweek mijn ogen, maar er ontstond zo’n spanning dat ik toch wat directer werd.
Ik vroeg haar geïnteresseerd, maar ook uit controle, wat er vandaag geleverd was.
“Ze komen volgende week pas” antwoordde ze. De indruk dat het een smoes betrof werd nu heel sterk en ik ging wat verder op onderzoek.
Ik gaf aan het best jammer te vinden om nu weg bij haar bedrijf te zijn, met betrekking tot ons collegiaal contact.
Ze glimlachte blij en eindelijk kreeg ik wat oogcontact.
Moedig zocht ik steeds haar blikken op en dat had effect, deze dame voelde wat en wilde meer dan alleen even wat keuvelen met een oud-collega die toevallig langs kwam!
Ik biechtte dus eerlijk op dat ik de middag vrij had genomen.
Zij gaf op haar beurt aan eigenlijk ook geen levering te verwachten vandaag.
De kaarten lagen op tafel!
“Wil je vrijen?” vroeg ik haar plots, nu we allebei eenmaal toch zo eerlijk tegen elkaar waren.
Alles of niets speelde ik, wieweet wat deze stille wateren verborgen…
Ze kleurde, maar antwoordde niet.
Ik schoof tegen haar aan en toen kwam haar hoofd naar het mijne en boorde haar tong vurig mijn mond binnen.
Een lekkere zoenpartij volgde en ik liet mijn handen ondertussen langs haar lekkere lichaam dwalen.
Ik vond haar leuk en wilde sex met haar en geen relatie, dus maakte ik haar blouse al zoenend los.
Ze deed haar armen behulpzaam naar achteren en de blouse viel even later achter haar op de bank.
Een zwart kanten bh-tje met voorsluiting zat eronder en omsloot haar volle B-cup.
Het stond haar mooi en ik liet het nog even vast.
Ik vervolgde met haar brede riem en de knopen van haar broek.
Ze stopte nu met zoenen en stond op.
In afwachting of ik nu te snel en te ver gegaan was en dit nu het einde betekende van wat we deden, keek ik toe.
Terwijl ze mij met een rood hoofd aankeek trok ze de driekwart broek uit.
Als er wel iets is wat mijn geil maakt is het wel het volgende: Een knappe vrouw met mooie vormen in mooie lingerie en met laarzen aan.
Precies dat stond nu voor me!
Natasja’s laarzen sloten mooi strak om haar benen. Erboven zag ik een, bij haar bh passende, zwart kanten string. Om haar nek hing een mooi zilveren bijou collier met zwarte stenen. Haar huid was puntgaaf en ze rook heerlijk.
Ze wilde weer gaan zitten, maar ik weerhield dat.
“Blijf staan, Natasja” Zei ik en ik pakte haar heupen beet en draaide haar naar mij toe.
Ze stond nu recht voor me en ik keek, zittend op de bank, recht in haar kruis.
Ik meende de warmte uit haar kruis te kunnen voelen en pakte haar bij haar lekkere stevige billen beet.
Door het kanten stofje heen zag ik dat ze een zeer dun bikinilijntje had dat net boven haar schede op hield.
Ik zoende haar op het slipje en vroeg stout of ik haar mocht beffen.
“Natuurlijk wel” stamelde ze een beetje verrast door mijn zeer direct en duidelijk geformuleerde aanbieding.
Ik likte langs de contouren van het stukje lingerie en snoof de geur van haar intieme delen op.
Ik pakte de zijkanten van de string met mijn duimen beet en trok het een stukje naar beneden.
Daar was haar kut.
Ik begon haar te likken. Eerst boven haar kruis, dan de binnen kanten van haar benen en steeds wat dichter naar haar kutje toe.
Ze ging zo ver wijdbeens staan als het slipje haar toestond en terwijl ik met een vinger diep bij haar binnen drong begon ik haar clitje te likken en te zuigen.
Ze kreunde van genot en ik genoot op mijn beurt van de heerlijke befpartij en de lekker warme kut om mijn vinger.
Toen liet haar liggend plaatsnemen op de bank.
Ik trok haar slipje nu helemaal uit en legde een van de gelaarzde benen over de rugleuning van de bank, de andere, wijd en staand op de grond.
Ik vervolgde mijn orale verwennerijen en trok daarbij haar schaamlippen steeds verder open en likte het heerlijke roze vrouwelijke vlees ertussen.
Ik denk dat ze zeker twee of drie keer is klaargekomen. Een gave waar ik altijd al jaloers op ben bij vrouwen!
Buiten adem en met zere kaken van het gretige likken en zuigen aan de kut van Natasja maakte ik haar bh los en keek, terwijl ik haar borsten omvatte, haar even aan.
“Vind je dat lekker?” vroeg ik haar haast onnozel.
“Ja, echt super” antwoordde ze
Ik stond op en begon mezelf uit te kleden.
Natasja volgde, nog immer wijdbeens liggend, mijn verrichtingen en haar blik bleef uiteindelijk gericht op mijn stijve pik, die tot zover al te lang in een benarde positie had gezeten.
Mijn blikken bleven op mijn beurt maar dwalen langs het heerlijke vrouwenlichaam dat ik net herhaaldelijk klaar had liggen likken en vingeren.
Ik kreeg gewoon weer zin in haar.
Ik ging weer op haar liggen, met mijn hoofd tussen haar benen en kon gewoon niet laten haar te blijven likken.
Mijn knieën waren naast haar hoofd en terwijl ik haar befte voelde ik opeens de warmte van haar mond over mijn harde pik heen schuiven. Natasja begon me te pijpen.
Een heerlijke 69 volgde en de verlegen Natasja bleek een vurig liefhebber te zijn van hetgeen haar mondje werd aangeboden.
We rolden om, van de bank, op haar hoogpolige tapijt en nu zat Natasja bovenop me.
Haar hand had de basis van mijn pik stevig beet en hield ‘m recht omhoog.
Mijn voorhuid was naar achteren over mijn eikel geschoven en vol overgave zat ze mij nu stevig te pijpen.
Ik rook het leer van haar laarzen vermengd met de geur van haar opgewonden kut. Haar laarzen waren aan weerszijden van mijn hoofd en ik zag vlak boven mijn neus haar natte kut en het sterretje tussen haar mooie ronde billen.
Ik relaxte en gaf me aan haar over.

Ze pijpte me echt heerlijk terwijl het ‘ballonen opblaas gevoel’ iets uit mijn kaken weg trok

Ik meldde haar dat er wat aan zat te komen, afwachtend wat er zou gebeuren, maar deze melding voerde haar tempo juist op. Hongerig naar mijn orgasme trok ze nu hard, haast pijnlijk, mijn voorhuid naar achteren en vergrote ze haar zuigkracht op het randje van mijn eikel, soms met een ontsnappende smak.
Toen ik begon te kreunen en ik mijn ballen voelde spannen nam ze me diep in haar mond.
Mijn zaadlozing verdween in haar keel en ze zoog me nog even na.
“Jij bent fantastisch” prees ik haar.
“Nee jij” antwoordde ze.
Het ijs was gebroken, hier zaten twee liefhebbers van het orale genot.
We hebben nog even samen gedoucht en lekker wat thee gedronken en toen ben ik maar gegaan.


Aantal keer bekeken: 35012
Waardering: 6.82 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 19 bezoekers online