Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Nathan loveeeeeeeee.

U leest om dit moment het verhaal Nathan loveeeeeeeee gepost door lolly kizz. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: lolly kizz
Gepost op: 2011-3-12

Verhaal:

Nathan loveeeeeeeee
Ik ben heel erg verliefd op een jongen van scouting, Nathan.
Ik durf het hem het alleen te vertellen. Hij is namelijk al 15 (geloof ik). Maar ik droom elke nacht van hem en dagdroom ik elke dag van hem. Als ik hem zie dan smelt ik gewoon van binnen.
Van een ding word ik strontjaloers:
Hij is altijd aan het stoeien met een meisje, L. En je ziet gwoon dat ze een superlol hebben. Dan wens ik dat ik in de plaats van L. daar was aan het stoeien.Ik ben al 2 jaaaaaaaaaaaaar verliefd op hem.

Reageer a.u.b. a.u.b. a.u.b.
Lolly Kizz

Aantal keer bekeken: 2276
Waardering: 2.31 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online