Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Natte Marloes.

U leest om dit moment het verhaal Natte Marloes gepost door wet4willy. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: wet4willy
Gepost op: 2011-1-18

Verhaal:

Natte Marloes
Natte Marloes

Marloes liep bepaald niet met haar seksualiteit te koop. Ze was slank en donker, droeg het haar kort en had een expressief gezichtje. Maar in de regel keek ze erg zorgelijk met samen geknepen ogen. Ze leek een meisje dat het leven heel ernstig opnam. Ik ontmoette haar bij de kruidenier waar ik m'n boodschappen deed. Ze kocht een tas vol die bijna niet te tillen bleek, zodat ik me erover ontfermde en vroeg waar ze naar toe moest. Dat bleek een paar straten verder te zijn niet eens zo ver van waar ik woonde.
Ze had een etage in een oud huis met hoge steile trappen. Ze bedankte me en vroeg of ik een biertje wilde. Dat accepteerde ik graag omdat het me gelegenheid bood nog langer bij haar te blijven. Ze boeide me bovenmatig ik had geen vaste vriendin en kon dus doen en laten wat ik wilde. Al snel was ik er achter dat ze op een makelaarskantoor in de binnenstad werkte. Ze was twintig jaar dus nog lekker jong, vier jaar jonger dan ik.
Toen ik met haar uitging bleek al spoedig dat de uiterlijk zo serieuze Marloes een vlotte meid was Ze kon goed schik maken maar ik moet toegeven dat ze in mijn aanwezigheid nooit met andere mannen flirtte. Ze droeg ook nooit opvallende kleren, meestal donkere tinten zoals grijs en zwart. Wanneer ze in extase raakte keek ze zo verrukt dat ze daardoor veranderde in een schoonheid.
Dat merkte ik al de derde dag, nadat we uit geweest waren en op haar etage nog een borrel dronken.
Marloes draaide platen en we vrijden een beetje. Ze liet toe dat ik haar trui opschoof en de blote huid van haar buik streelde. Ook toen ik haar beha losmaakte gaf ze geen kik, ze zoende me heftig en vond het blijkbaar prettig dat ik haar stevige naakte borsten met m'n vingers bewerkte. We zaten op een lage bank zonder leuning en lieten ons languit vallen. Ze schopte haar schoenen uit, ik deed hetzelfde en er volgde een onstuimige vrijage.
Stuk voor stuk trok ik haar kleren uit, stroopte haar broek omlaag en had haar tenslotte helemaal naakt.
Ze bleef rustig liggen toen ik mezelf ontkleedde en met een stijve pik tegen haar aan lag. Mijn hand gleed over haar venusheuvel en aaide haar zwarte poes. Ik vingerde tussen haar dijen en vond een vochtige kut. Met een zwaai was ik op haar en tussen haar benen. Ik stak m'n penis in haar schede en voelde haar ranke, beweeglijke lichaam trillen. Ze neukte even heftig als ik, alsof ze uitgehongerd was en naar seks hunkerde. Haar hete lijf kromde wellustig onder me en ze kwam snel klaar. Luide, kreunende zuchten bewezen dat ze ervan genoot. Ik was geil op haar en kreeg een zaadlozing. Het was een heerlijk gevoel m'n pik te voelen spuiten en het sperma in haar kut te laten lopen.
Voor het eerst zag ik toen die verrukte uitdrukking op haar gezicht. Ze zag er zo lief uit dat ik haar, terwijl het zaad uit me stroomde, heftig zoende. Marloes sloeg de armen om mijn rug en drukte me stevig op haar kleine borsten. Ze was een fijne meid om in klaar te komen, ik zuchtte en kreunde van genot.
Er ontstond de maanden daarna een hechte verhouding tussen Marloes en mij. Op zekere avond hadden we bij haar thuis een paar biertjes gedronken. Dat gebeurde wel meer voordat we aan het vrijen gingen.
Ditmaal had ze me het als het ware opgedrongen, ze vulde steeds mijn glas bij en pakte het ene flesje bier na het andere. Ook zijzelf had een aardig glaasje op. Ik raakte een beetje zweverig en werd hitsig van de alcohol.
Omdat ik eindelijk wilde vrijen stond ik op en wilde de kamer uitgaan, op weg naar het toilet.
Marloes, die met argusogen mijn bewegingen volgde, schoot uit haar stoel en versperde me de weg. Ze leunde met haar rug tegen de deur en keek met plagerige ogen naar me op. Ze was bijna een hoofd kleiner dan ik zodat ze omhoog moest kijken. Behalve die plaagzieke uitdrukking was er ook iets anders een vragende blik die ook iets geils had. Ik begreep niet wat ze van me wilde, ze hield me vast en trok mijn gulp open. Haar hand grabbelde in m'n broek en haalde mijn pik eruit.
Hij werd wel iets stijf maar ik moest eerst m'n blaas legen voordat ik iets kon presteren.
Ze trok de rits van haar jeans omlaag en duwde mijn lul in haar gulp, tegen haar slipje. Ze zag eruit als een lief klein muisje, in haar grijze trui en lichtgrijze ribfluwelen broek. Ik zoende haar, ze was wild en onstuimig.
“laat me eerst plassen” zei ik, “dan gaan we lekker vrijen.” “Plas maar,” zei ze. “plas maar.” Ze keek naar me op met haar donkere ogen waarin een vragende, bijna smekende uitdrukking lag. Het drong tot me door wat ze bedoelde, wat ze van me wilde. Het benam me de adem en ik hakkelde.. “Maar Marloes… je meent toch niet… dat ik tegen je aan....” “Jaah,” hijgde ze, “pis in m'n broek. Ik heb zo'n gekke bui..
toe...” Ze streelde m'n lul en duwde met de hand tegen m'n blaas, ze fluisterde onafgebroken: “pis dan...
plas tegen me... laat het in m'n broek lopen.”
Het klonk zo dringend, zo overtuigend, dat ik me liet overhalen. Als ze dat dan leuk vond zou ik het doen. Ik moest zo nodig dat ik het bijna niet meer kon ophouden. Het zou een genot zijn om het te laten lopen. Ze bleef me aankijken en ik nam haar smalle gezicht tussen m'n beide handen. Terwijl we elkaar in de ogen keken ontspande ik de sluitspier en piste tegen haar aan. Ik wist precies hoe de stroom zijn weg zocht, alsof ik het kon zien. Haar slipje werd nat, dan het schaamhaar. Het liep langs haar buik omlaag in haar kruis, langs haar dijen en doorweekte haar broekspijpen. In haar ogen verscheen een glans van wellust, ze stond met de benen tegen elkaar en moest, dat kon niet anders, de warme urine er langs voelen lopen.
Haar lippen gingen van elkaar, haar vingers bewogen m'n halfstijve lul heen en weer tegen haar buik. Ze begon te fluisteren: “Laat het maar lopen.. ik doe het nu ook... ik plas in m'n broek... we pissen samen in m'n broek... oooh... Huub....” Ze duwde me iets van haar af “Jij hoeft niet nat te worden,” hijgde ze “ben je klaar?”
“Ja,” kreunde ik. Onmiddellijk na mijn lozing zwol mijn penis, ik was geil geworden door haar gedrag.
Nog steeds hield ik haar hoofd vast en keek ze me aan.
“Ben je niet boos?” lispelde ze.
“Nee” zei ik en kuste haar op de mond.
“ik ga me nu wassen,” zei ze “ga vast in bed en wacht op me.” Ik deed een stap achteruit. Haar jeans was aan de voorzijde en tussen haar benen donkerder geworden, de stof was volgezogen met urine. Het lekte tussen haar voeten op de houten vloer en vormde daar een klein plasje. Ze rende de kamer uit en kwam met een dweil terug. Ze veegde het plasje op en liep weer weg, de natte broekspijpen sloegen tegen haar natte benen. Ik kleedde me uit en kroop naakt in haar bed.
Mijn penis was hard als een eikenhouten stok. Toen ze terugkeerde, naakt en gewassen, sloeg ik de deken op en toonde haar m'n paal.
Ze knielde naast me en stulpte haar lippen over de eikel. Ik was begerig, hunkerde ernaar met haar te vrijen en trok haar onderlijf naar mijn gezicht. Wellustig perste ik mijn mond op haar kut die fris en sappig was. Ik wist dat ze gewassen had en er geen spoortje urine meer op haar schaamlippen aanwezig was. Maar zelfs wanneer haar kut nog nat geweest was van haar pis zou ik gezogen hebben, zo geil was ik.
Gulzig slurpte ik het sap uit haar schede en likte met stijve tong haar gezwollen klitje. Marloes zoog met wulpse lippen op m'n lul en likte er langs. We hitsten elkaar op tot we uitbarstten in een gezamenlijk orgasme. Met stuiptrekkende benen lag ze tegen mijn gezicht klaar te komen. Ik spoot krachtige stralen sperma in haar mond die ze begerig inzoog en doorslikte. We hadden elkaar wel vaker zo bevredigd maar ditmaal was het heviger, intenser.
Nadat onze hartstochten bevredigd waren lagen we stil naast elkaar. Haar hand gleed over mijn buik en koesterde mijn verslapte penis. “Ben ik een gek meisje?” vroeg ze met een iel, verlegen, stemmetje.
“Ja” zei ik “maar wel een lekker gek meisje.” “Heb je wel eens eerder zo eentje meegemaakt?” “Nee,” moest ik toegeven, jij bent de eerste. Heb jij wel eens vaker....” “Ja.” bekende ze, “maar jij bent de eerste die het niet echt gek vindt. Ik heb het een paar keer met een vriendje geprobeerd. De ene liep weg toen ik het hem vroeg, de ander kon 'm daarna niet stijf krijgen en ik heb 'm toen ook niet meer teruggezien.” Ze zuchtte en wrong haar soepele lichaam tegen het mijne.
“Hoe kwam je op de idee?” vroeg ik, nieuwsgierig naar haar motieven.
“'t Is een gek verhaal” zei ze “van lang geleden. Ik was toen 14.
Ik scharrelde met een knul van 16. Hij wilde natuurlijk met me neuken. Ik wist toen nog niet eens wat neuken was, een vriendinnetje had er vaag iets over gehoord en vertelde me dat een jongen z'n pik in je kut wilde steken. Hij wilde er in plassen maar je kon er een kind van krijgen. Ik was zo onnozel dat ik het geloofde. Ik wist dat pissen een lekker gevoel gaf wanneer je erg nodig moest. Toen ik dus met die jongen stond te vrijen en hij m'n broek open maakte om m'n kutje te voelen werd ik heet maar had ook angst. Hij mocht er niet in komen met zijn pik. Hij trok zijn gulp los en duwde zijn stijve lul in m'n hand. Ik hield die tegen m'n buik, hij bewoog heen en weer en plotsklaps voelde ik iets nats, door m'n slipje heen. Nu weet ik dat hij klaargekomen was maar toen dacht ik dat hij tegen me aan plaste.
Omdat ik het zo weinig vond moedigde ik hem aan en zei.. “Toe maar. Plas maar tegen me aan.” Ik had liever dat hij in m'n broek plaste dan in m'n kutje, denkend aan de gevaren zoals mijn vriendin die geschetst had. Hij lachte en vroeg: “Vind je dat lekker?” Ik was werkelijk geil en het kon me niets schelen, ik hield geen rekening met de gevolgen.
“Ja toe maar,” zei ik. Toen voelde ik zijn warme pis tegen m'n buik en omlaag stromen tussen m'n benen.
Het lekte in m'n broek en ik werd nat.
“Alsjeblieft dan,” zei hij nadat hij klaar was. Hij ritste zijn gulp dicht en maakte zich uit de voeten. Ik bleef achter en moest naar huis met m'n natte broek. Ik voerde een toneelstukje op. Voor de deur piste ik eerst nog even zelf in m'n broek, ik stond gewoon te huiveren van genot toen ik het langs m'n benen voelde lopen. Met de handen in m'n kruis gedrukt rende ik toen naar binnen en riep: “Moeder, ik heb in m'n broek geplast Ik kon het niet meer ophouden!” Langs m'n verbaasd kijkende moeder rende ik in een keer door naar de badkamer.
Voordat ik m'n kleren uitdeed stond ik nog een poosje met m'n gulp open en wreef met twee vingers over m'n kut. Ik was zo geil dat ik vanzelf deed wat nodig was om klaar te komen. Het was de eerste keer dat ik een orgasme had.
Zo, nu weet je het en mag je me uitlachen.”
Ik had vol spanning haar verhaal aangehoord. Tijdens de vertelling had ik een erectie gekregen. Ik pakte haar hand en legde die tegen m’n lul. Ze greep hem stevig beet en vroeg: “Ben je er geil van geworden?” “Ja,” zei ik en rolde op haar. Mijn penis gleed bijna zonder hulp van m'n vingers in haar kletsnatte kut.
Ze had zichzelf ook opgewonden met de herinnering aan die pistoestand. We neukten fel en vurig.
Marloes bewoog heet en willig onder me, het vocht sijpelde uit haar kut. M'n handen lagen onder haar kont, ik bewoog mijn vingers in haar bilnaad en de onderkant van haar schede. Ik drukte de vingertoppen in het kleverige nat en boorde mijn keiharde paal diep in haar sappige pruim. Ze kreunde en wrong haar kut tegen mijn stijve penis. Elke beweging ging gepaard met een diepe, hunkerende zucht.
De geprikkelde eikel bonsde en klopte. Toen het zaad eruit sprong wierp ze zich schokkend en rillend omhoog. In haar orgasme trok ze haar spieren zo krachtig samen dat mijn lul bijna afgeknepen werd. Des te heftiger vlogen de kwakjes eruit en spoot ik haar, krimpend van genot vol.

Ik bleef bij haar slapen en die nacht, na nog een hevig nummertje te hebben gemaakt vroeg ze.. “Wil je niet bij me komen wonen?” Blijkbaar had mijn tolerantie ten opzichte van haar plasliefhebberij de weg vrij gemaakt voor een definitieve verhouding. Ik was het er direct mee eens zodat ik mijn spullen overbracht naar haar etage.
Dat nam een paar dagen in beslag.
We vierden het door ergens lekker te gaan eten en kwamen een tikkeltje beneveld thuis. Ze schonk ons beide meteen een biertje in en keek me vragend aan. Ik voelde aan wat ze van plan was en wisselde een veelzeggende blik met haar. “Gaan we het doen?” vroeg ze met ingehouden adem. “Zeker,” zei ik “ik heb het de laatste paar uur al opgehouden.”
Ze droeg haar grijze ribfluwelen broek, de broek die ze ook die eerste keer had gedragen. Ik vouwde een grote rol plastic uit en liet haar in het midden erop staan, nadat ze haar schoenen en sokjes had uit getrokken. Terwijl ik haar hemd en bustehouder uit deed, trok zij m'n gulp open en haalde mijn penis te voorschijn. Ze liet hem in haar gulp hangen en verwachtte dat ik ging plassen. Maar ik had nog iets anders in het hoofd en deed m'n bovenkleren uit. Ik liet mijn broek zakken, schoof m'n onderbroekje omlaag en stapte uit de schoenen.
Volkomen naakt stond ik nu frontaal tegen haar lichaam dat trilde van verwachting.
“Jij moet wachten tot ik klaar ben,” zei ik. Ze knikte en kreunde wellustig. In een geile kronkel wreef ze zich tegen me aan. Haar vingers hielden m'n lul vast toen ik het op volle kracht liet lopen. Ik piste in haar broek en voelde de pijpen nat worden. Doordat ik stijf tegen haar aan stond, mijn bovenbenen tegen de hare, werd mijn naakte huid vochtig toen het door haar broek drong. Ze wreef mijn pissende lul heen en weer, rolde hem langs haar slipje zodat de schaamharen| doorweekt raakten en perste haar natte jeans tegen me aan. Toen ik uitgeplast was klemde ze mijn ene bovenbeen tussen de hare, perste haar doornatte kruis tegen me aan zodat de droppels langs m'n dijen rolden. Ze schokte en beefde “ik kom al klaar,” hijgde ze opgewonden. Terwijl ze rillend tegen me aan hing en een orgasme kreeg, begon ik haar broeksluiting los te maken. Ik trok het kletsnat geworden kledingstuk omlaag en ontblootte haar druipende kruis en benen.
Jeans en slipje legde ik op het plastic waarna ik er zelf ruggelings op ging liggen. Marloes stond nog en begreep wat ik wilde. Ten overvloede zei ik het haar “Ga gehurkt boven me zitten,” verzocht ik, “boven m'n onderlijf en laat het lopen.”
Ze deed wat ik vroeg en hield haar kut een centimeter of dertig boven mijn kruis. De penis begon al te zwellen en richtte zich schoksgewijs op toen haar warme urine er over begon te stromen. Ik staarde gefascineerd naar haar plassende kut, de schaamlippen waaruit de dikke, wervelende straal omlaag plonsde en over mijn onderlijf liep. Ik kreeg er een allemachtig stijve van, de warmte van haar plas wekte mijn geslachtsdrift op. Mijn lul was keihard toen de bron opdroogde. Ik trok haar omlaag en wentelde haar ruggelings in de vijver op het plastic. Ze lag half op haar natte broek en met haar billen in de pis van haar zelf, ik draaide me voorover en kwam tussen haar gespreide benen. Met één hand richtte ik de penis op de drijfnatte schaamlippen en liet hem erin floepen. Uit ons doorweekte schaamhaar persten we de urine die in kleine beetjes tussen haar dijen wegliep. Haar billen plonsden in de plas onder haar, de bewegende lendenen maakten zuigende geluiden alsof we op moerassige grond lag te neuken. Ik naaide haar fel en knelde mijn vingers in haar natte kont. De handen van Marloes gleden over mijn vochtige, door haar pis nat geworden, billen. Onze buiken glibberden over elkaar, mijn lul bewoog spetterend in haar kletsnatte kut in het mengsel van urine en pruimensap. Geleidelijk overheerste echter het kleverige seksvocht in haar schede en gleed de eikel minder stroef in haar strakke vagina heen en weer. Het natte naaien wond me verschrikkelijk op terwijl ook Marloes geiler leek dan ooit.
We kleefden aan elkaar, huid en schaamlippen maakten zuigende en blubberende geluiden. We gleden snel naar een klimaks, de eikel tintelde en zwol tot barstens toe.
“Spuit het tussen ons..,” hijgde Marloes, “tussen ons... tussen ons....”
Ah, dacht ik, ze wil nog meer geile dingen. Nog natter worden, en hield me een beetje in om haar gelegenheid te geven klaar te komen voordat ik m'n lul uit haar kut haalde. Ze wrong haar natte dijen krampachtig om mijn benen, haar kut slobberde en schuimde hoorbaar. Met een snerpende kreet kwam ze klaar en drukte haar trillende onderlijf omhoog tegen het mijne. Ik gaf haar nog enkele seconden waarin ze mijn harde paal in haar krimpende kut kon voelen, dan rukte ik hem eruit en hield hem tussen onze buiken. Het zaad spoot met geweldige kracht uit de kloppende penis en verdeelde zich over haar onderlijf. Zodra ik het kwijt was perste ik mijn buik op de hare en wreef het geil tussen ons uit.
Marloes wrong haar lichaam in extase heen en weer, begerig het glibberige sap te voelen. Het werd uit gesmeerd tussen onze buiken en vermengde zich met het urinevocht tot een stroperig en flinterdun laagje. Zo lagen we nog een poosje buikwrijvend te geilen terwijl Marloes haar kont heen en weer rolde in de plas onder haar billen. Ze leek er eindeloos genot aan te beleven maar ik had zin in een verkwikkend drankje. Daarom maakte ik me van haar los en trok mijn buikvel van het hare. Het liet weerstrevend los, onze huid kleefde aan elkaar van het geil. Ik keek naar haar besmeurde buik en het kleffe natte schaamhaar. Ik had lust haar weer schoon en droog te zien zodat ik haar gladde zachte huid kon voelen en aaien.
“Zullen we ons even wassen,” stelde ik voor, “dan beginnen we straks wel weer.”
Marloes was het met me eens zodat we ons ontdeden van alle smurrie.
We rolden het plastic halfweg op en gingen samen onder de douche.
We droogden elkaar af en hingen tegen elkaar op de bank. Haar ene hand speelde met mijn ballen terwijl ze met de andere het glas vast hield. Ik streelde haar tieten en dronk met de andere. We geilden elkaar op tot we het niet meer uit konden houden en de enige oplossing een stevig nummertje was.
Marloes wilde weer nat vrijen zodat we het plastic weer uitrolden. Ze piste op mij en strekte zich vervolgens uit op haar doorweekte kleren.
Ik beplaste haar van boven tot onder, de spetterende straal op haar borsten, buik en dijen richtend.
Dan wierp ik me over haar heen en glibberden we neukend over elkaar.
Mijn pik klotste op en neer in haar drijfnatte kut. Onze armen gleden langs schouders en borsten. de benen wreven glad en vochtig langs elkaar. Het leek of we worstelden en elkaar krampachtig probeerden vast te houden. Ik drukte haar neer terwijl ze onder me uit trachtte te komen, het was een gegeil en gekronkel zonder weerga.
Ik had moeite haar natte lijf in bedwang te houden maar slaagde er toch in. Marloes kwam uitbundig klaar, haar lichaam in bochten wringend van uitzinnig genot. Dat was voor mij het sein vrij baan te maken. Ik stootte me snel naar een orgasme en liet het zaad in haar kut springen. Rillend van wellust liet ik het wegstromen en vulde haar natte hol ermee. Met stijve knieën en slappe lul stond ik op, ik zag de haren van mijn borst en buik op haar vochtige lichaam kleven. Marloes krabbelde overeind en wreef het geil uit haar kut over de natte huid van haar benen. Haar poes hing vochtig, als een verlepte bloem, op haar buik. Ze zag er uit als een zwemkampioene die, druipend en wel, de strijd had gewonnen en hijgend van inspanning aan wal gekropen was. Ik wreef met beide handen over haar glibberige kont.
“Lekker?” vroeg ik.
“Geweldig lekker,” zuchtte ze en schudde haar fraai gebouwde lijf zodat de druppels er af vlogen.


H.S.


Aantal keer bekeken: 13185
Waardering: 7.19 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 15 bezoekers online