Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Neuken op de schoolwc.

U leest om dit moment het verhaal Neuken op de schoolwc gepost door Milco Schipper. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Milco Schipper
Gepost op: 2012-10-17

Verhaal:

Neuken op de schoolwc
Het was een warme zomerdag. Ik zat in het laatste jaar van het MBO en zat om half 4 nog in de klas. Voor mij zat Rosa, een knappe meid met bruin haar en prima borsten, daarnaast had ze ook nog een geweldige kont!

Het was een lange dag geweest en ik zat een beetje te fantaseren over die sexy Rosa die voor mij zat toen ik mijn pen plotseling liet vallen. Ik bukte om hem op te raken en ik keek rechtstreeks tegen de string van Rosa aan die boven haar broek uitkwam. Het was een kleine Lichtblauwe met kant en dit aanzicht maakte me ontzettend geil. Ik kon het niet laten om mijn pen nog drie keer te laten vallen zodat ik nog een blik kon wagen.

De bel ging en ik liep de klas uit richting mijn kluisje. Tot mijn verbazing zag ik dat Rosa voor mijn kluisje stond. Ik zei een beetje verlegen gedag en Rosa antwoordde met "ik weet heus wel waarom jij je pen zo vaak liet vallen hoor." ik wist niet wat ik moest zeggen. "waar dacht je aan?" zei ze. Vond je het geil? Ik kon niet anders dan met Ja antwoorden en direct daarna zei ze "ik ook, ik liet je expres kijken." Maar daar wil ik wel wat voor terug.

Ze liep weg en zei dat ik haar moest volgen, waarop ik achter haar aanliep. Ze liep naar het achterste trappenhuis dat bijna niet meer gebruikt werd. Daar begonnen we hevig te zoenen en al snel begonnen we elkaar te strelen. Ik streelde haar kruis en voelde het al aardig vochtig worden daar beneden. Rosa stelde voor een rustig plekje op te zoeken waar we niet gestoord zouden worden. We liepen naar de tweede verdieping en verdwenen in het damestoilet. Ik trok haar shirt uit en Rosa liet haar broek zakken. Ik bewonderde haar naakte lichaam en de sexy string van top tot teen. Inmiddels was mijn pik al behoorlijk gegroeid en dat merkte zij ook. Ze ging door haar knieen en begon mij te pijpen. Na 5 minuten wilde ik haar verwennen en zei dat ze haar benen moest spreiden maar ze zei "dat is niet meer nodig, ik wil je in me voelen." Zonder te twijfelen haalde ik mijn pik tevoorschijn en stootte hem in haar kutje terwijl zij op de wc leunde. We waren allebei ontzettend geil en het idee dat we betrapt konden worden maakte het alleen maar heter. Rosa werd alsmaar natter en geiler en ik besloot een gewaagde stap te nemen. Stiekem schoof ik mijn wijsvinger in haar kont waarop zij hard begon te kreunen. Ik twijfelde of dit uit genot was of uit afgunst dus vroeg ik haar of ze het lekker vond. "JA JA JA!" hijgde ze. Ik besloot er een vinger bij te doen en dit vond ze heerlijk. ze werd helemaal gek en begon te kronkelen met haar lichaam. "IK KOM!" schreeuwde ze uit maar ik bleef haar neuken. Ze kwam kreunend klaar. Vervolgens draaide ze zich om en zei dat ik op het toilet moest gaan zitten. Ze kwam bovenop me zitten en pakte mijn pik vast. Ik dacht dat ze hem in haar kutje wilde stoppen maar tot mijn verbazing probeerde ze hem in haar kontje te stoppen. Ik vond dit alleen maar een goed idee en begon haar rustig te neuken. Ze begon te hijgen en te kreunen. Ze zei dat ik rustig aan moest doen want het was haar eerste keer, maar na 2 minuten waren we alweer vol gas aan het neuken. Nadat ik haar lekker diep bleef stoten kwamen we tegelijk klaar. Ze was bekaf en trok haar stringetje waar het allemaal mee was begonnen weer aan, waarna de blauwe stof helemaal doorweekt werd. Ze trok hem weer uit en stopte hem in mijn achterzak. "aandenken voor jou" en ze gaf me een knipoog. Ze verdween uit het toilet en na die dag hebben we nooit meer zoiets meegemaakt. Wel laat ze af en toe bewust, of onbewust nog een glimp van haar string zien. Wat mij dan meteen weer terugbrengt bij die Middag op het toilet.

Aantal keer bekeken: 50683
Waardering: 6.56 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online