Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Never dip your pen in office ink.

U leest om dit moment het verhaal Never dip your pen in office ink gepost door Gillian. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: Gillian
Gepost op: 2009-4-7

Verhaal:

Never dip your pen in office ink
2007... ik stel je voor aan Gillian, een 21-jarige kapster die haar leven is helemaal op der kop wilde gaan zetten. Ze werkte al een aantal jaar in dezelfde kapsalon, waar zij het niet zo naar haar zin had.

Ze heeft na lang denken het besluit genomen om op kantoor in de haven te willen gaan werken. Via haar vriend kwam ze bij een bedrijf terecht en werd daar aangenomen.

Na haar opzegtermijn bij de kapsalon brak de eerst dag op kantoor aan, wat natuurlijk al spannend is, maar toen zij naast haar nieuwe collega werd gezet was het helemaal 1 en al zenuwen.

Deze jongen is zo... heeft zulke mooie ogen... zo mmmm... *Zwijmel*
Dit zou weleens een gevaar kunnen vormen, en dit zeker omdat ze al in een relatie zit!!
Maanden gaan er voorbij en er gebeurt niks, ondanks dat er af en toe blikken worden uit gewisseld waar menig mens het warm van zou krijgen. Er wordt wat over en weer gesmst maar daar blijft het ook wel bij. Er komt een moment aan dat Gillian steeds meer begint te twijfelen, maar krijgt ook niet het idee dat haar collega (Tom) haar eigenlijk wel ziet zitten.

September 2008 barst de bom tussen haar en haar geliefde Ricardo...
Ricardo werkte teveel en verwaarloosde Gillian alleen wilde hij dit niet inzien... eerlijk gezegd natuurlijk toch ook wel weer een uitkomst voor Gillian, omdat ze toch wel gevoelens heeft voor Tom.

Maar op het moment dat Gillian weer vrijgezel was werd het toch steeds moeilijker om toenadering te zoeken omdat het nou 'legaal' zou zijn.

Gillian maakte meerdere afspraakjes met andere mannen, maar zonder succes, want ze waren toch allemaal niet zo leuk als Tom, en besloot om open kaart te spelen en Tom een aantal hints te geven.

Maar helaas Tom ging daar niet bepaald op in en Gillian probeerde het maar van zich af te zetten en ging er van uit dat alleen zij deze gevoelens koesterde.

Je raad nooit wat er gebeurde maar ze kreeg weer contact met haar ex vriend Ricardo, van het 1 kwam het ander en daarop volgde een aantal bizarre sex avonturen! Ze besloten om het toch nogmaals te proberen.

Maaar... het was vrijdag avond en Gillian had een bedrijfsuitje en toen gebeurde het, Tom zoende Gillian!!
Wat een puinhoop, ze wist niet wat ze er allemaal mee aan moest!
Ricardo of Tom, Ricardo of Tom, als je vrijgezel bent denk je dat het de ideale situatie is als je 2 mannen hebt die van je houden, maar niks is minder waar, zeker als de 1 je ex is en de ander de persoon is waar je ondertussen al anderhalf jaar naar verlangt!!

Gillian heeft na lang nadenken besloten om Ricardo vaarwel te zeggen, voorgoed! En om Tom toe te laten in haar leven en ze is zo verliefd als een puber van 16!!
Hij maakt dingen in haar los... ze eet niet, ze slaapt niet en denkt alleen aan hem... Zou dit echte liefde zijn?

Ze zeggen dan wel:
Never dip your pen in office ink, maar moet je dan jezelf het geluk maar ontzeggen...? Moet je daarom misschien wel de liefde van je leven laten lopen?
Dacht het niet!
Doe het rustig aan en probeer in de beginfase alles niet te veel op te laten vallen zodat je gewoon lekker van elkaar kunt genieten.
Voor de mensen die zich herkennen in mijn verhaal, GEWELDIG :)

Aantal keer bekeken: 2682
Waardering: 6.43 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online