Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Next stop, love! (10).

U leest om dit moment het verhaal Next stop, love! (10) gepost door My love xxx. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: My love xxx
Gepost op: 2011-6-15

Verhaal:

Next stop, love! (10)
Amber kwam aan een heel groot huis aan, met alles erop en eraan. Ze sloop stilletjes langs het huis tot dat ze in de tuin terechtkwam. Ze hoorde mensen roepen tegen elkaar. ‘Vergeet haar dan toch!’ ‘Nee mam, ik kan haar niet vergeten, begrijp je dat dan niet?’ ‘Ze geeft niet eens om jou.’ ‘Nee! Jij geeft niets om mij! Je houdt alleen maar van mij omdat ik beroemd ben, voor ik beroemd was gaf je niets om mij. Zowel jij als papa niet! Ik was niets voor jullie! Amber was de enige die mij begreep en liefde gaf zoals ik nog nooit gevoeld heb, begrijp je dat?’ Mac liep weg. Verder de tuin in, tot hij aan een soort van speeltuin kwam. Daar stond een glijbaan enz. Hij ging op een schommel zitten. Amber die hem gevolgd was ging stilletjes naar hem toe. ‘Dit is toch ook nog een groen stukje, in Londen.’ Mac schrok en draaide zich om. ‘Amber?’ ‘Mac!’ ‘Hoe heb je mij gevonden?’ ‘Taxi chauffeur.’ Max stond op en gaf Amber een knuffel. ‘Ik heb je gemist.’ ‘Ik jou ook Mac. Je weet niet hoeveel pijn je me gedaan hebt. Vooral met dat liedje.’ ‘Sorry.’ ‘Geeft niet.’ Ze gingen terug gaan zitten op de schommels. ‘Moest jij niet terug naar huis vandaag?’ Amber keek naar haar uurwerk. ‘Het vliegtuig is al zo’n 10 minuten weg. Dus ik kan hier niet meer weg. Zoveel geld heb ik niet meer.’ ‘Maar goed ook, zo kan ik je hier houden.’ Amber lachte. Ze stond op en ging op Mac schoot zitten. Wat niet echt makkelijk is. ‘Ooit zal ik terug moeten.’ ‘Maar ik wil je niet kwijt, ik wil je bij mij hebben.’ ‘Je hebt, voor altijd, in je hart.’ Mac lachte en gaf haar een kus. ‘Ik hou van je, Mac.’ ‘Ik ook van jou.’ ‘Zeg het tegen heel de wereld!’ ‘Ik hou van je!’ Fluistert hij in haar oor. ‘Waarom fluister je?’ ‘Omdat jij mijn wereld bent.’ Amber keek verliefder dan ooit naar Mac. Ooit ging ze naar huis maar Mac zal altijd van haar blijven, hoe dan ook.

Aantal keer bekeken: 4046
Waardering: 8.03 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 21 bezoekers online