Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Next stop, love! (6).

U leest om dit moment het verhaal Next stop, love! (6) gepost door My love xxx. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: My love xxx
Gepost op: 2011-6-14

Verhaal:

Next stop, love! (6)
Het was nu al 20u ’s avonds en de meisjes en Mac waren nog steeds aan het praten. Nu niet alleen over Mac zijn levensverhaal. Maar ook over Amber en haar vriendinnen. Ze hadden het naar hun zin maar niet meer voor lang. ‘Ga toch weg! Wij kennen helemaal geen Mac! Nog nooit gezien en ga nu weg!’ Het kwam van op de gang. ‘Wat is daar aan de hand?’ Mac keek weer met een geschrokken blik en Amber kende die blik nu maar al te goed. ‘Wat is er?’ ‘Weet je nog dat geritsel toen we in het park zaten?’ ‘Ja.’ ‘Misschien was het paparazzi die mij volgde en hebben ze ons samen gezien en mij ook naar hier gevolgd. En nu zoeken ze mij.’ ‘Wat? Is dat niet ver gezocht?’ ‘Welcome to my life!’ ‘O nee!’ ‘Vlug we moeten Mac verstoppen.’ Het was Julie die in actie schoot. ‘Ja waar dan?’ ‘In jou kast, Amber! Wie kijkt daar nou? En intussen “kleed jij je om”. Zo zal zeker niemand je kamer verder in komen of je kast doorzoeken.’ ‘Ja, op één voorwaarde.’ ‘En dat is?’ ‘Dat Mac zijn ogen sluit.’ Zei ze lachend. ‘Geen tijd voor te lachen, doe voort!’ Mac en Amber gingen naar haar kamer. Mac ging in haar kast zitten. ‘En doe je ogen dicht.’ ‘Ik kan niets beloven.’ Zei hij lachend. En Amber gaf hem een kust. Amber deed intussen alsof ze haar pyjama aandeed. De paparazzi was intussen aan hun kamer gekomen. KLOPKLOP ‘Doe open!’ Klonk het van de andere kant van de deur. Julie deed de deur voorzichtig open. ‘Wat is er aan de hand?’ Voor ze nog iets kon zeggen duwde de vrouw de deur open en stormde er een stuk of ¾ man de kamer binnen. ‘Doorzoek elke kamer en kast!’ Beviel de vrouw. Jessica en Sarah die in de zetel zaten naar “tv te kijken” begonnen te protesteren. ‘Wat denken jullie wel? Dit is privacy schending!’ Een paar man keek in de keuken, elke kast. In de kamers van de meisjes. En toen deed een man Ambers kamer open. De man keek de kamer in en na een paar seconden zag hij Amber staan. Ze had net haar BH uitgedaan en deed snel een truitje voor haar. ‘Wat heeft dit nou weer te betekenen?!’ De man wist eerst nog niet wat te zeggen en stotterde even. ‘Nou? Komt er nog wat van?’ ‘Euh… ik… zoek… Mac.’ ‘O en jij denkt dat een zeker Mac hier in mijn kamer zich verstopt terwijl ik mij omkleed?’ ‘Euh… nee?’ ‘Ja natuurlijk nee! En daarbij jij moet hier helemaal ook niet zijn! Weg jij en snel wat!’ Amber duwde hem haar kamer uit en deed snel haar T-shirt aan. Ze bleef even aan de deur staan om te luisteren. Na 5 minuutjes gaven ze het op en trokken weg. Amber wachtte nog een minuutje en toen het dan stil bleef liep ze naar de kast. Ze opende die en keek naar Mac. Hij lachte. ‘Wat zit jij nou te lachen?’ ‘Jij zou echt in een film moeten meespelen!’ Hij stapte uit de kast en gaf haar een knuffel. ‘Ik denk niet dat ik nog naar huis kan.’ ‘Geen zorgen, je mag hier blijven slapen.’ ‘Wauw, wat heb ik geluk zeg.’ Ze knuffelden nog eens. En Jessica, Sarah en Julie stonden in het deurgat, die ze een beetje hadden geopend, te kijken naar het verliefde stel. Ze vonden het fijn voor hun vriendin, maar ze vroegen zich alleen af, voor hoe lang?

Aantal keer bekeken: 4070
Waardering: 8.33 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 4 bezoekers online