Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Next stop, love! (7).

U leest om dit moment het verhaal Next stop, love! (7) gepost door My love xxx. Dit verhaal is gepost in de categorie liefdes verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar liefdes verhalen?
Categorie: liefdes verhalen
Gepost door: My love xxx
Gepost op: 2011-6-15

Verhaal:

Next stop, love! (7)
De zon scheen de kamer van Amber binnen. Het scheen op haar gezicht. Het maakte haar wakker. Ze opende zachtjes haar open. En ze zag dat Mac haar aanstaarde. ‘Goedemorgen, schone slaapster.’ ‘Goeiemorgen.’ En ze gaf Mac een kus. Ze zag in zijn blik dat er iets niet klopte. ‘Wat scheelt er?’ ‘Je vriendinnen hebben achter een magazine in de winkel gegaan. En raad eens wie de voorpagina gehaald heeft.’ ‘Jij…?’ ‘En jij!’ ‘Wat?’ Mac toonde haar het tijdschrift. En ja hoor. Op de voorkant stond Mac die Amber knuffelde. ‘O nee! En nu?’ ‘Kijk eens buiten.’ Amber stond op en keek door het raam. Buiten stond het vol met paparazzi, en andere interviewers maar ook fans en sommige leken niet al te blij. Amber kon haar ogen niet geloven. ‘Dit is nu mijn leven.’ Amber keek Mac aan. Ze had medelijden met hem. ‘Wat doen we nu?’ ‘Mijn ouders komen naar hier, met mijn manager…’ ‘En…’ ‘Ik ga naar buiten moeten en zeggen tegen de pers enz. dat ik jou niet ken en geen relatie met jou heb, het gebruikelijke.’ ‘Wat?!’ ‘Amber niet kwaad zijn! Ik wil het niet maar het moet!’ ‘Je moet niets.’ Zei ze koel. ‘Mac doe open! Ik ben het je moeder!’ Mac keek naar Amber maar Amber keek niet terug. Ze keek naar buiten, naar de mensen buiten. Mac stond recht en ging de kamer uit. Hij ging naar de deur en deed die voorzichtig open. ‘Mac! Wat heb je nu weer uitgestoken? ’t Is ook altijd het zelfde met jou!’ ‘Hay, mam.’ ‘Je moeder heeft gelijk hoor Mac. Hoe kon je?’ ‘Dag pap.’ ‘Macy, maatje. Zozo nieuwe vriendin? Zo mag ik het horen.’ ‘Hey, Cody!’ Amber was intussen de living ingelopen. Haar vriendinnen zaten in de zetel en keken ook naar het rare drietal die hun kamer binnenkwam.’Hey Macy? Is dat dat meisje?’ Cody wees naar Amber. ‘Jap.’ ‘Jij hebt smaak jongen. Hay ik ben Cody, de manager van Mac.’ Hij liep naar Amber om haar een hand te geven. ‘Ik dacht het niet Cody!’ Het was Mac’ moeder. Ze had lang zwart haar en haar ogen hadden iets kills, zijn vader van Mac had bruin haar en lag duidelijk onder de sloef van zijn vrouw. Maar hij zag er ook weer uit als een business man. ‘Zozo, wat wil je van Mac? Zijn geld, zijn beroemdheid, of ben je gewoon zielig?’ Zei zijn moeder scherp. Amber wist niet wat ze hoorde. Ze was op slag woedend maar ze besloot op niet te fel te reageren. Straks mocht ze Mac nooit meer zien. ‘Nee, ik hou echt van hem.’ ‘Jaja, dat zeggen al die meisjes die buiten staan ook.’ ‘Dan hebben ze smaak.’ Zei ze. ‘Jij bent ook niet op jou mondje gevallen hé?’ ‘Jij ook niet.’ Amber zag dat zijn moeder begon te koken. Het zou niet lang meer duren of subiet kreeg ze hier nog een pak slaag. Maar het was Cody, zijn manager, die ingreep. ‘Elisabeth, darling, doe eens chill.’ ‘Heb je dan niet gehoord wat dat serpent zegt!’ ‘Hé ik laat mij niet verwijten door een tuttebel!’ ‘Och! Jij stomme Belg! Blijf de volgende keer in je land, en laat mijn zoon met rust.’ Het moment dat Amber vreesde kwam uit. Ze kreeg een rake slag in haar gezicht. ‘Auw!’ Haar kaak zat helemaal rood en het bonkte verschrikkelijk. Ze keek naar Mac, maar hij keek niet naar haar. Althans niet zoals zij wou. Hij zag er niet uit alsof hij haar zou gaan verdedigen of helpen. ‘Weet je… neem je zoon maar mee. Ik moet hem al niet meer.’ Amber liep met tranen in haar ogen naar haar kamer. Maar pas als ze haar deur had dicht geslaan en in elkaar zakte voor de deur begonnen te tranen uit haar ogen te huilen. Niet omdat haar kaak zoveel pijn deed, maar omdat Mac haar niet hielp. ‘Zo dat is ook weer opgelost. Kom Mac we gaan langs de achterdeur weg. Daar staat een limo die wacht op ons.’ ‘Mag ik eerst nog afscheid nemen?’ Zei Mac bedeest. ‘Jaja, je hebt 5 minuten. We moeten nog naar de studio.’ Mac liep naar Sarah, Jessica en Julie. Maar zij keken naar hem met een blik die je liever niet zag. ‘Zeg tegen Amber dat het me spijt. Maar ik kon niets doen.’ ‘Dat kon je wel, Mac. Je kon haar helpen. Maar je was alleen te zwak om tegen je moeder op te komen. Ga nu weg, en laat ons met rust.’ Zei Jessica koel. Mac keek naar de deur waar Amber naar binnen was gelopen en dan naar de 3 meisjes. ‘Oké.’ Hij draaide zich om en liep naar de deur. En weg was hij…

Aantal keer bekeken: 4046
Waardering: 7.38 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 18 bezoekers online