Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Niet meer lijden aan de twijfels van het leven.

U leest om dit moment het verhaal Niet meer lijden aan de twijfels van het leven gepost door Mandy van de Giessen. Dit verhaal is gepost in de categorie spannende verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar spannende verhalen?
Categorie: spannende verhalen
Gepost door: Mandy van de Giessen
Gepost op: 2007-4-18

Verhaal:

Niet meer lijden aan de twijfels van het leven
Lieve mam, pap

Hierbij wil ik laten blijken dat ik van jullie hou, ook al zal dat niet wederzijds zijn.

Ik wil jullie niet langer tot last zijn. Vaarwel mama, vaarwel papa.

Ik zal op jullie wachten, met mijn ogen op jullie gericht waar mijn rust zal wederkeren.

Ik hou van jullie..
Groetjes jullie dochter





Tranen vielen op het papier maar de vastbeslotenheid bleef. Eindelijk weg uit de hel van dit leven. De anderen laten zijn wie ze zijn, zonder alle woorden die vaak beter onbesproken hadden kunnen blijven.
Maar de woorden zullen nooit meer uitgesproken worden met haar lippen.

“Niet meer lijden aan de twijfels van het leven�

De tekst die op de muur van het pand stond, overigens stonk het naar wiet en andere verdovende middelen, of zou het haar eigen lucht geweest zijn.

Langzaam zakte ze tegen de betonnen steenkoude muur, de kilte drong door en bereikte uiteindelijk haar zwakke hart.

Ze pakte vastbesloten het mes, gedachtes vlogen door haar hoofd. De punt van het mes prikte in haar arm. Ze zag de aders zitten, prikte het mes erin en trok het diep door naar zich toe, volgde de lijn van haar aders. Onafgebroken.

De pijn was ondragelijk, maar nog even en ze zal van alle pijn af zijn, nog even en de wereld was klaar om haar te vergeten.

Haar ogen sloten zich, bloed sijpelde over haar heen. Het bloeden stopte niet veel later en een rust kwam over haar heen.

Met de tekst boven het lichaam van het zeventien jarige meisje.


“Te moe om te leven in deze hel “


Aantal keer bekeken: 3376
Waardering: 6.67 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 24 bezoekers online