Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Nieuwe klasgenoot....O.o.

U leest om dit moment het verhaal Nieuwe klasgenoot....O.o gepost door emo. Dit verhaal is gepost in de categorie griezel verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar griezel verhalen?
Categorie: griezel verhalen
Gepost door: emo
Gepost op: 2010-5-18

Verhaal:

Nieuwe klasgenoot....O.o
Je kan het niet geloven wat er hier gaat staan , iedereen kan het overkomen maar ik hoop het echt niet voor je...
Het was een gewone maandag ochtend en iedereen zat in de klas, opeens kwam er een nieuwe jongen binnen. Hij werd voorgesteld en hij zei zijn naam: 'Hoi, ik ben roy'. Sophia hoorde het ook ,en keek op.Ze vond het wel een leuke jongen en roy leek haar een aardige jongen. Roy ging naast Sophia zitten en ze kletsten de hele dag. Ze praatte over van ales en hadden na school afgesproken. Zo kon Sophia hem helpen.

NA SCHOOL.
'HEey, waar kom je vandaan?', vroeg Sophia aan roy die wat drinken aan het inschenken was.'Uit Amseldam', zei roy.'Okee, nou ja ik vind het wel leuk dat je bij ons in de klas bent gekomen'. mmh.. 'Kom we gaan een film kijken', zei Roy.'Ja is goed hoor, maar wij hebben geen leuke, dus zullen we naar jou huis toe gaan?"', vroeg Sophia."Ja, is goed'. Ze fietste naar roy's huis toe en toen ze daar aankwamen zag Sophia nog meer jongens staan.'Zijn dat je vrienden roy?', vroeg Sophia.'JA, dat zijn een paar vrienden van mij,, maar dat vind je togh niet erg?'. "Nee hoor', zei Sophia bedenkelijk..Ze stapte van hun fiesten af en gingen het huis van roy binnen. 'Ga maar zitten hoor Sophia doe alsof je thuis bent'', zei Roy.Hij liep de gang in en praatte met zijn vrienden hoe ze 'het' zouden aanpakken.Na 5 minuten kwam Roy weer terug de kamer in en stopte een film erin. Ze keken rustig de film, maar halverwege ging het niet goed.'Ja', zei Roy. Sophia dacht dat het een reactie was op de film gebeurtenis en vermoede dus helemaal niks. Opeenss ging roy heel erg dicht bij der zitten en ging over der been heen wrijven.'Blijf van me af roy.', zei Sophia, en ze schoof weg.Roy bleef heel even van der af alleen hij schoof weer naar der toe. Hij ging weer aan der zitten en Sophia had er genoeg van.Ze stond op en liep naar de deur.Roy haastte zich overeind maar Sophia was al op der fiets.'Godverdomme jongens.. ze is weg!', zei Mark ( een goeie vriend van Roy).'NEe we laten die slet niet gaan, we gaan der pakken'. Roy startte zijn scooter en reed achter Sophia aan. Hij had der zo ingehaald,en duwde der van der fiets af.''JIj gaat niet weg lopen, we gaan wat heel leuks met je doen'. Roy trok Sophia overeind en duwde der de bosjes in.''LAat me gaan', schreeuwde Sophia.Roy deed der mond dicht en draaide haar pols om. Ze kon niks doen en voelde zich heel erg machteloos.'ZO, nu gaan we verder waar we waren gebleven', zei Roy. Hij trok Sophia's t-shirt stuk en duwde der tegen de boom aan. MArk sloeg Sophia keihard in der gezicht en begon keihard te lachen. Sophia kreeg tranen in der ogen en alles deed pijn. Roy werd woest op der en.. hij deed iets wat Sophia niet aan kon. Hij verkrachtte haar, met de reden dat ze weg was gelopen tijdens de film kijken.''DIt gaan we vaker doen!.. je verdient dit !..'. HIj duwde Sophia om en rende naar zijn scooter. Sophia bleef op de grond liggen en begon zachtjes te huilen.Ze stond op, en pakte der fiets. Ze begon naar der huis toe te fietsen en wist al wat haar daar te w8ten stond..

Thuis.
'Waar was jij !!!', schreeuwde de vader van Sophia.'Ik ummm.. was bij Linda, mijn huiswerk aan het maken', loog Sophia.'Ow jaah!.. nou ja wat maakt het uit. GA naar boven toe en ga maar op bed zitten ik kom eraan, je weet wat er gaat gebeuren , je hebt een 6 voor je wiskunde dus,.. GA NAAR BOVEN!!'. Sophia sjokte de trap op en wist al wat er ging gebeuren. Ze deed der trui uit, en w8tte tot der vader naar boven kwam.'Je zit al in je hempje, goed zO!.. JE gaat niet tegen werken togh!.. anders ga iik je verkopen', zei Sophia's vader.Sophia schudde nee, en voelde de eerst slag van de riem al op haar rug. De tranen kwamen in haar ogen, maar ze ging niet huilen, ze wilde het gewoon niet doen!. HAar vader sloeg 20x keihard, en toen ging ie weer naar beneden. Sophia voelde haar rug branden en alles deed der pijn. Zo ging het 3 jaar door... Iedere dag werd Sophia geslagen door Roy, en ook door der vader. Sophia kon er niet meer tegen... Ze vertelde het door aan der vriendin Lisa. Die steunde haar wel, maar kon ook niet verhelpen dat sophia zich zelf van het leven beroofde... Ze kon er niet meer tegen. Door Roy, en der vader.. echt het werd der te veel...

Ik vind dat je niet zo met mensen om moet gaan !.. het kan gewoon niet...

Lieve Sophia ik zal altijd van je houden, en gelukkig zit roy nu vast.. JE vader is ook opgesloten, en die komt nooit meer vrij.. Ik zou willen dat je hier nog was.. mAar het is te laat.. IK HOU ECHT VAN JE! ..

xx lisa...

Dit verhaal is waargebeurd.. en iedere dag denk ik nog aan der. Dit is namelijk gebeurd vorige maand. Ik ben nu niet zo blj meer met mijn leven omdat het met haar is gebeurd. DOE ALSJEBLIEFT NORMAAL MET MENSEN, JE KAN ER ECHT NIET MEE DOOR GAAN ALS JE DIT DOET. ER IS IEMAND ERDOOR DOOD. EN DAT WAS MIJN VRIENDIN !.. doe het dus NIET.

groetjes lisa bff van Sophia.. rip.
xx O.o

Aantal keer bekeken: 4222
Waardering: 8.15 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 14 bezoekers online