Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Nieuwjaar, een beetje raar..

U leest om dit moment het verhaal Nieuwjaar, een beetje raar. gepost door Nieuwsgierige jongen. Dit verhaal is gepost in de categorie erotische verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar erotische verhalen?
Categorie: erotische verhalen
Gepost door: Nieuwsgierige jongen
Gepost op: 2008-1-2

Verhaal:

Nieuwjaar, een beetje raar.
Het was 1 na 12, het gejuig was net gedaan. Het was Nieuwjaar. Ik dronk van mijn glas champagne en was behoorlijk in de wind. Ik probeerde me een weg te banen door de massa volk die op de fuif aanwezig was. Iedereen was aan het dansen en aan het drinken en aan het roepen. Ik wagelde zelf al fel en gebruiktede andere feestvierders als steun, op momenten dat ik mijn evenwicht verloor. Plots stoote ik tegen een jonge vrouw op. Ze was iets ouder dan ik, hooguit 22. Ik verontschuldigde me aan deze dame die erg nuchter was voor een avond als deze. ‘Jij hebt iets te veel gedronken precies.’ Merkte ze op. Ik knikte van ja en zocht steun op haar schouder. ‘Zullen we even een luchtje gaan scheppen?’ stelde ze voor, en ik vond dit geen slecht idee, ookal niet omdat het best wel een knappe dame was. We wrongen ons een weg tussen het volk en terwijl merkte ik dat ze 2 andee meisjes op de ontblote schouders tikte. Die volgden ons naar buiten. ‘Ai, het is een beetje te koud buiten.’ Zei ze, maar wacht.’ Ze legde haar hand op de klink van een deur en deze ging daarna open. ‘Hier is een plaatsje waar je even tot je zelf kan komen.’ We gingen het kamertje binnen, de andere 2 meisjes volgden ons. 1 van de 3 makte licht, en het bleek een sober ingericht kamertje te zijn een spiegel, een tafel en een stoel. Ze sloot de deur achter zich en toen vroeg ik het haar maar :’Hoe heet jij eigenlijk, schoonheid?’ Ze legde haar vinger op mijn lippen. ‘Mijn naam is niet belangrijk.’ Ze keek net als ik in de richting vande andere 2 meisjes. ‘En die van hun ook niet.’ Ga maar zitten. Ze duwde mij op de stoel. En plots namen de andere 2 meisjes mijn armen vast en bonden die aan de stoel met een paar handboeien die ze uit hun handtas haalden. Ik liet ze mar begaan, want eigenlijk was ik strond zat en had ik al heel de avond een erectie die maar niet ging liggen. De . meisjes gingen voor me staan en kleden zich uit, tot ze heemaal naakt waren, op hun stilleto’s na. Dan begonnen ze me 1 voor 1 te kussen. 1 van hen vreef over mijn bult in mijn broek. Ee ander was me nog aan het kussen en de 3de was zichzelf aan het betasten. Plots begonnen ze mij ook uit te kleden, ze trokken eerst mijn schoenen uit, dan mijn broek en daarna de rest. 1tje ging al vast met haar lippen aan mijn penis hangen, de andere 2 volgden. Ik erd gepijpt door 3 meisjes tegelijkertijd, dit was zalig. 1 van hen ging op de stoel stan met haar stilleto’s tussen mijn benen en duuwde mijn hoofd tussen de hare. Ik likte haar vagina, maar was te zat om het echt naar behoren te doen. Het maakte haar niet uit. Ze stapte van de stoel en een ander meisje begon haar te likken. De overige zette zich op me en begon me te neuken. Het nieuwe jaar was goed, maar raar, begonnen.

Aantal keer bekeken: 5263
Waardering: 3.70 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 10 bezoekers online