Verhalenlezen.nl - Voor al uw verhalen en sprookjes. Ook hebben we liefdes verhalen en erotische verhalen.

Nieuwjaarsdag.

U leest om dit moment het verhaal Nieuwjaarsdag gepost door Willemderooy. Dit verhaal is gepost in de categorie sex verhalen. Wilt u een zelf geschreven, of een mooi verhaaltje posten? Klik daarvoor hier.

Wilt u terug naar sex verhalen?
Categorie: sex verhalen
Gepost door: Willemderooy
Gepost op: 2009-11-24

Verhaal:

Nieuwjaarsdag
Nieuwjaarsdag

Deze oudejaarsavond zou ik met een groep met vrienden vieren, dat doen we ieder jaar,maar het was het eerste jaar dat ik vrijgezel was, het was hartstikke gezellig en het was laat geworden, zo’n 5 uur ’s ochtends.
Ik zou blijven slapen en kon op een luchtbed op zolder liggen, ik mocht dat gebruiken van degene die er woonden, dus alles was geregeld. Ik was laat gearriveerd dus had m’n luchtbed nog niet gezien, maar ik vond hem leeg aan, iedereen ging zich ermee bemoeien,maar daar werd het luchtbed niet vol van. Hoe gingen we dat oplossen ?
Op de bank slapen vond ik geen probleem, ik was moe, had genoeg alcohol op, net als de anderen en wilde eigenlijk ook wel gaan slapen. Echter de kamer stonk naar de rook en dat vonden de meeste niet goed. Er was nog geen oplossing totdat een van de meiden, waar ik het minste mee gesproken had die avond, kom maar bij ons in bed liggen, kruip ik wel wat dichter tegen mijn mannetje aan.
Omdat niemand er problemen mee, had ik dat natuurlijk ook niet en konden we eindelijk gaan slapen. Op de slaapkamer bij Henk en Mariëlle gekomen kleed ik me uit, tot mijn boxershort en kroop aan de linkerkant in bed Henk lag er ook al in. Mariëlle had zich omgekleed in de douche en had een nachthemd aan. Henk had het licht al uit gedaan en Mariëlle strompelde naar het bed toe. Ik hoorde dat ze moeite had en deed het licht voor haar aan.
Wat ik zag was een fantastisch lichaam omhuld door een doorkijk negligé aan, nou dat had Henk niet slecht gedaan dacht ik. In mijn boxershort begon het te spannen. Vlot kroop Mariëlle over Henk heen en kwam tussen ons in liggen. Terwijl Mariëlle lekker tegen Henk aan kroop en in slaap probeerde te komen was ik ondertussen klaar wakker. En die 2 borsten bleven me aanstaren. Henk was gelijk vertrokken, van Mariëlle wist ik het niet en ik was zo geil als boter geworden en wist me geen raad met de situatie. Zal ik haar borsten voorzichtig strelen of niet. Voorzichtig stak ik een hand uit tot vlak voor haar borsten. Mijn poging werd ruw verstoord doordat Henk zich omdraaide en Marielle een zetje in mijn richting gaf, ik wist niet hoe snel ik mijn hand weg moest trekken.
Ik werd de volgende ochtend al om 8:30 uur wakker, het was al wat lichter in de slaapkamer en Marielle lag nog steeds naar mij toe met haar gezicht, een knap gezicht. Na 15 of misschien 20 minuten besloot ik om uit bed te stappen, ik was nog moe en had niet lekker geslapen. Eerst naar het toilet op de badkamer. Mijn pik was al in halve erectie, maar ik moest plassen, daardoor stond ik al een minuut toen ik gestommel hoorde. Vanuit de andere kamer kwam er iemand naar de overloop, die moest waarschijnlijk ook naar het toilet en halfdronken stapte Kim de badkamer in en was al halverwege de badkamer toen ze mij pas zag staan met m’n lid in m’n hand. Ik begon ook gelijk met plassen. “Goedemorgen, “riep ze, maar ik weet niet of dat een beleefdheidsgroet was of omdat ze mij met m’n lid in m’n handen zag.
Ze schrok niet, maar liep toch de badkamer uit. Toen ik doorgetrokken had liep ze de badkamer weer in om ook te gaan plassen. Ik was tenslotte weer op de slaapkamer waar ik mijn korte nacht had doorgebracht. Ik besloot een schoon shirt uit m’n tas te pakken met m’n joggingbroek en maar naar beneden te gaan. Omdat er nog niemand anders beneden was, geef ze eens ongelijk, begon ik maar met de vaatwasser uit te ruimen, die hadden ze gelukkig aangezet en de andere hoeveelheid vaat erin te zetten. Omdat er niet genoeg ruimte was, bleef er nog genoeg over en deze ging ik uit verveling maar afwassen. Even later kwam Kim de keuken binnen en vroeg of ik zo netjes opgevoed was. Natuurlijk antwoordde ik, Ze pakte een vaatdoek om de afgewassen vaat af te drogen. Als gastvrouw wist ze alles te staan en ruimde dit gelijk op. Kim was een leuke verschijning om te zien, ik kende haar al ruim een jaar of 4,sinds ze ging met Arjen. Ik kon haar op deze manier onbedwongen bespieden en schatte haar op een D-cup,ze had een slanke taille en een strakke kont. Ze droeg een gewoon nachthemd aan dat met knoopjes aan elkaar vast zat. Het nachthemd kwam tot over haar billen. Op een gegeven moment had ik door dat ze overdreven m’n aandacht aan het trekken was. Ze ruimde namelijk ook het goede servies in in de hoge kasten . hiervoor moest ze op haar tenen staan, wat me een goed zicht gaf op haar knalrode string.
Opnieuw begon m’n pik op te spelen, maar ik wist weer niet hoe ik dit aan moest pakken. Ze was al een paar keer kort achter me langs gelopen om iets te pakken en 1 x schuurde ze toch echt wel haar borsten tegen mijn rug aan.
Ik besloot maar om aan haar te vragen of ik een goede maat had. Direct hierop antwoordde ze Ja Sorry hoor, ik had je niet uit je bed horen komen, maar die van jou mag er inderdaad zijn en zo te zien werkt ie ook. Ik kreeg waarschijnlijk wel een rood kleurtje, maar vroeg naar een vergelijking met Arjen. Tsja dan moet ik hem nog eens zien, want dat durf ik niet te zeggen. Kijk dat was nog eens een duidelijk sein. Ik knoopte de veter van mijn joggingbroek los en liet deze samen met mijn boxershort zakken. Kim zei,terwijl ze op haar knieën ging zitten, zo te zien is ie wel iets groter en sloot haar lippen rondom mijn eikel. Urgh, dat was lang geleden. Dit kon ze ook beter dan mijn vorige vriendin.
Ik begon zachtjes te kreunen, wat vind Arjen hier van vroeg ik nog,ze stopte even, keek omhoog en zei, die heeft me de gehele maand december niet 1 x aangeraakt, die kan de boom in. En vervolgens slikte ze 18 cm vlees in 1 x naar binnen, om vervolgens elk stukje met haar tong te bewerken. Zo was ze vervolgens al 4 minuten bezig. Dit hield ik niet lang vol en nog voordat ik dat wilde zeggen kwam ik klaar, even trok ze haar hoofd terug, maar ze slikte echt alles door en bleef me aftrekken, zodat m’n lid niet verslapte. Ik vroeg haar om terug om hoog te komen, en terwijl zij nog met m’n lid bezig was , knoopte ik haar nachthemd los, haar forse tieten haalde ik te voorschijn en begon ze te kneden. Kim was gestopt met aftrekken en trok haar string van haar billen af. Toen die op de grond lag pakte ze 1 borst van mij over en stopte de tepel van die borst in haar mond en hield deze tussen haar tanden geklemd, dit was nog eens een geil gezicht. Ik had ondertussen haar schaamlipjes opgezocht en begon haar klitje te bewerken, ze begon te grommen en liet haar borst los. Ze vroeg of ik haar langs achter wilde neuken zodat ze kon klaarkomen. Toen ik me achter haar gezet had en haar benen wijdbeens had neergezet kwam ik bij haar binnen, ook dat is een gevoel dat ik lang had gemist. Doordat ze voorover gebogen over het aanrechtblad lag, en ik met m’n rug naar de trap toe stond hoorde we niet dat er iemand naar beneden was gekomen, deze had ons ongetwijfeld wel al gehoord. En terwijl ik Kim stond te penetreren voelde ik ineens een vinger in mijn kontgaatje en ik dacht nog hoe doet ze dat ? Toen kwam opeens Mariëlle naast me staan, met haar vinger nog steeds bewegend in mijn anus. Met haar andere hand bewerkte ze het klitje van Kim, die daardoor ging komen en heel veel kutsap over de handen van Mariëlle morstte. Ik ging uit Kim en Kim draaide zich om en schrok van Mariëlle, maar ook hier was ze snel overheen. Ze trok het nacht gewaad van Mariëlle uit en begon haar borsten te likken en te strelen, Mariëlle pakte ondertussen mijn pik vast en was deze langzaam aan het masseren. Kim ging weer op haar knieen en ging op zoek naar de poes van Mariëlle. Mariëlle was ondertussen zo geil geworden dat ze ook gewoon moest komen, ze vroeg me om haar op haar hondjes te nemen en Kim mocht blijven likken. Ze kwam niet lang na de eerste penetraties klaar, echter ik wilde ook nog wel eens komen en terwijl ik Mariëlle nog aan het penetreren was liet ik wat speeksel in haar bilnaad lopen, zodat dit langzaam kon zakken. Ter hoogte van haar kontgaatje wreef ik het speeksel uit op haar gaatje en ging langzaam met 1 vinger naar binnen, dit ging gemakkelijker dan ik dacht, dus nog maar een vinger erbij en daarna zelfs nog 1, terwijl ik met 3 vingers mijn eigen lid aan het strelen was dacht ik maar aan 1 ding, dat ik haar in haar kont moest naaien, dus ik trok me even uit haar terug en duwde mijn eikel tegen haar gaatje. Kim had dit door en vroeg of ze hem nog even nat mocht maken en met het speeksel van Kim nog om mijn lul stak ik hem in het kontgaatje van Mariëlle en dit was mijn eerste keer, maar aan het gemak waarmee dit ging bedacht ik me dat ze dit wel vaker gedaan had en ik liet de regie dan ook aan haar. En terwijl ze mij het ritme aan gaf om in haar kont te naaien kwam ze dankzij het werk van Kim voor een tweede keer klaar en vanwege de vele samentrekkingen van haar spieren was het voor mij ook tijd om een tweede lading sperma bij haar te deponeren. Mariëlle ging zich douchen en liep de trap op, het sperma nog van haar kont druipend. Ze had ons gevraagd om dit voor ons te houden, wat we tot op de dag van vandaag gedaan hebben natuurlijk.
Kim vroeg aan mij of ik haar nog een laatste keer wilde neuken, ze had er nog 1 tegoed vond ze en we gingen de woonkamer in en ik heb haar op de bank gelegd en haar in de missionaris stand nogmaals tot een hoogtepunt gebracht. Echter voordat ze ging komen vroeg ze me te stoppen en haar net zo te nemen als Mariëlle, dit vond ze zo’n geil gezicht en terwijl ik haar kontgaatje begon te masseren met m’n tong liet ik Kim op haar rug liggen, ik vroeg om een kussen en duwde die onder haar billen neer en terwijl ik haar benen in mijn nek legde drukte ik samen met haar mijn lul in haar nauwste gaatje naar binnen. Voor Kim was dit de eerste keer en daarom ging ik ook zachtjes en langzaam bij haar naar binnen, maar op een gegeven moment schroefden we het tempo omhoog en heb ik haar billen uiteen gespleten Kim kwam voor een tweede keer en niet veel later ik voor een derde.

Wat een goede voornemens voor een nieuw jaar.

Indien u van mijn verhaal genoten heeft, stuur me eens een berichtje, verhaaltje of fototje op willemderooy@live.nl


Aantal keer bekeken: 10880
Waardering: 6.90 op 10
Geef een cijfer:

Alle rechten voorbehouden 2005-2024 - www.verhalenlezen.nl


Verhalen

Wilt u een verhaaltje lezen uit één van de onderstaande categorieën? Klik dan gewoon op een categorie en u komt op de pagina met de verhalen van deze bepaalde categorie.

Sex chatten met:

Verhalen posten

Hebt u zelf een verhaaltje geschreven? Of een onvergetelijke blunder tegengekomen, of iets anders. En je wilt er anderen mee amuseren, lezen? Met verhalenlezen.nl kan dat geen probleem zijn. Klik hier om een verhaal te posten!


Statistieken

Totaal verhalen: 5184
Totaal categorieën: 10
Totaal 9 bezoekers online